(Sziasztok emberek, köszönöm mindenkinek aki részt vett a szavazáson mint majd láthatjátok az A opció volt a nyerő így Jack( John) elfogadta Lola invitációjátt.
Köszönöm azoknak is akik támogatták az előző részt egy Vote (csillag)-all.Remélem ez a rész is tetszeni fog nektek)
Elkezdet a háza ajtaja felé menni, oda kísértem, megvártam míg kinyitja az ajtót és belép rajta, már köszöntem volna el amikor hirtelen egy ilyen kérdés hagyta el a száját. -N...Nem jősz be egy kicsit?
Ott álltam és köpni-nyelni nem tudtam, azt hittem rosszul hallottam de aztán megint csak megkérdezte. -N....Na? Bejössz? A rám vetett pillantásából tudtam, hogy csalódót lenne, ha elutasítanám az ajánlatát, nem volt ellenemre csak kicsit furcsálltam plusz az érzést amit kiváltott a kérdés. Bizonytalan hangon nagyon halkan annyit mondtam. -P...Persze.
Láttam a szemében az örömöt amit kiváltott ez a félénk válaszom is belőle, ha tippelnem kéne már ő is elég régóta egyedül lehet, de amivel nyugtatgattam magamat beigazolódott, nem én vagyok az egyedüli deviáns ebben a kurva világban. Az ajtón belépve azonnal levettem a bakancsomat mert láttam hogy patyolat tisztaság van és nem akartam bekoszolni egy ilyen tiszta szívű lány tiszta házát, az egész házban félhomály honolt, semmi lámpa vagy mesterséges fény, csak a holdnak fénye világította be az egész előszoba, nappali, konyha szentháromságot.Lola intéssel jelezte, hogy menjek beljebb, az igazat megvallva eléggé félénken mozogtam, hiszen már évek óta nem voltam más házában és most egy ilyen lány.
Majd meghallottam Lola bársonyos hangját amitől a szőr felállt a hátamon.-Gyere foglalj helyet, én addig hozok fájdalom csillapítót, szeszt meg kötszert.... Leültem oda ahova mondta hogy üljek, ö elment én meg csak görcsöltem, nem mertem magam kényelembe helyezni, nem tudtam mit mondhatnék neki, miről kérdezhetném. Ilyen és ehhez hasonló gondolatok futottak át az agyamon mikor egyszer csak visszatért Lola is. Tényleg hozta azokat amiket mondott meg még plusz pár dolgot, vér itató steril pamacsot, betadine-t és egy kis vas edényt.
Mikor Lola lehúzta a fejemről a kapucnit morcosan húzni kezdte a száját.-Jól el látták a bajodat te idióta.... Sajnálom... A hangjában hallani lehetett a fájdalmat és a lelki ismeret furdalást, ezek az arcára is úgy ahogy kiültek, valamiért nem akartam ezt látni, hogy ilyen.... szomorú(?)
Elkezdte a fejemen felszakadt bőrt óvatosan tisztogatni amire én csak sziszegtem nagyokat.
-Ne sajnáld, szívesen megtenném még egyszer már csak el elmúlt 15-20 percért is megérné. Kínos mosoly ült ki az arcomra amikor a kezembe nyomta a hígított alkoholos üveget és a kis fém tálat.-Öblítsd ki a szád, az is had tisztuljon ki, ha már ennyit cigarettázol úgy, hogy fel van szakadva.....Majd ahogy Lola mondta belekortyoltam kicsit az üvegbe és elkezdtem öblögetni, majd beleköptem a kis fém tálkába, az egész cucc ami kijött a számból szinte csak vér volt.
Az alkohol úgy csípte még utólag is a számmatt hogy csak sziszegni tudtam mint egy király kobra.
-Egy kicsit abba tudnád hagyni légyszíves , kiugranék a hangszórómért a kocsiba, mert ez a csend és a szúrós kicsit belém fagyasztja a szart.... Kínosan megvakartam a tarkómat majd Lola megszólalt végre.-Ohhhhh..ohhhh ne haragudj ha frusztrállak a tekintettemmel, általában nem ilyen csak na, hülye barom vagy.Nem kedves szavak, de igaza volt és ezzel én is tisztába voltam, de hát most vagy ez vagy az, hogy ott hagyom talán meghalni, így inkább ezt választottam. Lola megállt és a szemembe nézett majd bólintott. Felálltam és elindultam kifelé a kocsimhoz mezítelen lábbal így mikor mentem vissza a házába akkor még a zoknit is levettem kint. Vissza ültem a „helyemre" mikor Lola hirtelen kuncogni kezdett. -Te tényleg lökött vagy.... majd a mosolya napsugár érintéséhez hasonló melegséggel öntött el. Bekapcsoltam a hangszórót és beraktam Kina - Get u The Moon című számát egyfajta hangulat teremtés céljából.
CITEȘTI
"Tökéletes,, világban egy "Beteg,, ember
Ficțiune generalăSzavazásokal lehetővé teszem nektek hogy aktivan részt vegyetek a történet vezetésében. Remélem tetszeni fog nektek😌 Ez egy társadalmi, jelen világi fikció amiben a magam fajta ember ki van rekesztve, olyan szinten, hogy konkrétan egy maga van csak...