Anılar

26 1 0
                                    

Gecenin en ıssız en sessiz zamanı... Odanın bir köşesinde titreyerek uyumaya çalışıyorum. kalbimdeki acının verdiği ızdırap ve nefes alamamak bu titremeye sebep oluyor. şimdi onun yanında onun sıcaklığında uyumak varken onsuzum. Kalbim ölüyor ama o görmüyor. Hayatımdaki en güzel günlerimize dönmek istiyorum. O tatlı ,naif, aşk dolu bahar akşamlarını özlüyorum. Kollarını kocaman açıp beni sardığın günleri geri istiyorum.Bizim hikayemiz çok güzel başlamıştı şimdi bize ait balkonda bu sefer tek başıma oturup o günleri düşünüyorum. Hala gözlerim doluyor seni çok özlüyorum ama sonsuza kadar kalbimde kalacaksın ve ötelerde sana kavuşacağım günü bekleyeceğim. Şimdi bu uçuşan rüzgar senin kokunu bana getirirken ben hayallerimizi düşünmeye devam edeceğim.

*****

28 Ağustos 2018

Mustafa: Yine sıradan bir yaz günü sosyal medyada gezinirken onu gördüm . Hikayeme yanıt vermişti . Acı çeken bir yazısı vardı. Demekki biri onu üzmüştü. Kalbi kırık bir kızdı yani. Konuşması beni çok etkilemişti hayatında güzel şeyler olması dileklerimi iletmiştim. Günler geçtikçe sürekli hikayelerini görmeye başladım daha fazla ilgimi çekmeye başlamıştı. Bir gün bende onun hikayesine yanıt verdim ve başladı sohbetimiz sarmaya. Meğer o kadar çok benzer yönlerimiz varmış ki bu kız beni sebepsizce kendine çekmeye başlamıştı. Değişik bir samimiyeti içtenliği vardı .Herkesten çok farklı biriydi ve onda huzur buluyordum. Ama onu kaybetmekten korkuyordum ve bir yandan da hislerimden emin olamıyordum. Hislerimi içime attım ve onunla bu dostluğu bozmak istemedim.

*****

Nur: Zamanında çok kırılmıştım ve tekrar bir hayal kırıklığı yaşamak istemiyordum. Değer verdiğin hayatının merkezine koyduğun insanın acısı ,insanı temelden sarsan bir güçle yıkıyordu. Ona güvenmeyi çok istiyordum. Bu çocukta sebepsiz bir mutluluk ve huzur buluyordum ama geçmişin acısını hala üzerimden atamamıştım. Emin olmadan ona hislerimi açıklamak istemiyordum. Dostça yaklaşmak benim için en iyisiydi ve bende öyle yapmaya karar verdim kimseyi iyice tanımadan kalbime almamaya karar verdim. Yeniden incinmek, kalbimin cam gibi parçalara ayrılması bu hayatta en son isteyeceğim şeydi. Günler birbirini kovalarken bir yandan da üniversite sınavının stresi beni yorarken bu çocuk benim yorgunluğumu atmamı sağlıyordu. Telefon kullanmıyordum çünkü sınava çok iyi hazırlanmam lazımdı ve sosyal medyalar beni çok oyalıyordu. Arada kafa dağıtmak için kardeşimin tabletini kullanıp instagrama bakıp çıkıyordum geri kalan zamanlarım ya okul ya da evde ders çalışmaktı. Yani kendimi tamamen soyutlamıştım. Yine okulda sıradan geçirdiğimiz günlerden biriydi. Hocalar son sınıflara duyuru yapmaya başladılar . Son sınıf öğrencileri için bir motivasyon konferansı düzenleniyormuş. Ben ve sıra arkadaşım Sude genelde her boş vakitlerde okuldan kaçıp ya parka ya da evlerimize giderdik . Duyuru yapılınca birbirimize bakıp "ohh be sonunda bugünde kurtulduk "dedik ve eşyalarımızı toplayıp evlerimize gitmeye karar vermiştik. Tam okulun bahçesine geldik ve birden Sude "acaba konferansa mı gitsek ?" diye bir soru sordu. Bir an durdum ve düşünüp "aslında olabilir bir değişiklik olur biraz motive oluruz belki" dedim, Sude de "belki yakışıklı çocuk falan görürüm "dedi. Sude delidolu gırgır şamatayı seven ve yedi yirmidört okulda uyumayı seven biriydi. Ve o şekilde eve gitmekten vazgeçip konferansa gitmeye karar verdik. Öğle arasından sonra servisler kapıda bekliyordu. Sude'yle binip yerimizi aldık bizde . Konferans salonuna geldiğimizde hocalarımızı kaybetmemek için girişteki merdivende kapıya çıkmış, yanlarında bekliyorduk. Etrafta diğer okullardan gelen servisten inen öğrencilere bakıyordum derken işte o an zaman durdu sanki. Gözlerime inanamıyordum. Merdivenin aşağısında o vardı tam karşımda duruyordu. Göz göze geldik ve bana bakıyordu . Heyecandan elim ayağım birbirine dolanmıştı ve dudaklarımla "Mustafa" diye mırıldanmıştım. Özellikle tanıması için gözlerimi gözlerinden çekmeden ona bakıyordum ama o birden kafasını çevirdi ve ben orda hayal kırıklığına uğramış hissettim. Sude'ye "Mustafa burada! Mustafa gelmiş kankaaa!" diye büyük bir heyecanla sesleniyordum. Daha sonra içeri girdik onlar en öne oturmuşlardı. Bizde 4 koltuk arka tarafa geçmiştik. Ben oturdum ve Mustafa'yı izlemeye başladım. Çok heyecanlıydım beni görmesini çok istiyordum . Yanına gidip selam vermek istemiştim ama cesaret edememiştim belki de beni tanımaz ya da konuşmaz diye korkmuştum. Bir kaç defa arkasını döndü ama beni görmedi. O an telefonumun olmaması çok canımı sıkmıştı . Sude'nin de interneti yoktu ve ona hiçbir şekilde burada olduğumu bildirememiştim. İçimden bir an önce eve gidip ona yazmak geliyordu. Onu tüm konferans boyunca gözlemledim ve gayet ağırbaşlı, efendi bir tip gibiydi. Konferans başladı, heyecanla karışık duygularımla konferansı dinledim bittiğinde ise çıkışta yine onu görmek için bekliyordum ama canım arkadaşım Sude sağolsun hadi gidelim hadi gidelim diye diye koşa koşa beni servise sürükledi. Bir an önce eve gidip ona yazmak istiyordum. Okula dönüp çantamı alır almaz eve koştum . Neyseki evim okula yakındı. Eve gelir gelmez tableti alıp instagrama girdim ve mesaj attım: "Bugün konferansta seni gördüm. Karşımdaydın ! Göz göze geldik! " Mesajımı gördü ve yazmaya başladı "Sende orda mıydın? Aklıma geldi aslında her okulun geldiğini öğrenip sizin okulun adını da duyunca ama belki gelmemiştir diye düşünmüştüm. Ben seni görmedim tüh "dedi. O an üzülmüştüm ve yanına gitmediğime pişman olmuştum. Bunları konuşup kapatmak zorunda kaldık çünkü o okulda kurstaydı .

*******

Mustafa: Bana mesaj atmıştı ve gittiğimiz konferansta olduğunu öğrenmiştim. Çok heyecanlı ve mutlu hissettim. Bu kızda bir şey vardı çok farklıydı. Tüm kızlardan farklı geliyordu. Benim aşka inancım pek yoktu uğraşmazdım böyle şeylerle ama bu kıza karşı sadece arkadaşlık duyguları beslediğimden emin değildim. Sebepsizce kendisine çeken bir sıcaklığı, neşesi, sohbeti vardı. Çok sevimli ,tatlı bir kızdı. Onu düşünmeden edemiyordum. Derste onu düşünürken dalmışım hoca seslenince kendime geldim. İlk defa birinin kalbime yerleştiğini hissediyordum. güzel şeyler olması için dua ediyordum ve akşam olup onunla konuşmak için sabırsızlanıyordum.



******

Kalbimin OrtağıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin