Kavuşma

8 0 0
                                    


Ne büyük umutlarla beklemiştim onu. Geceleri yatarken heyecanla düşünüp uykuya daldığım ne büyük hayallerim vardı... Şimdi ise dualarımın gerçekleşmesinin mutluluğunu yaşıyordum. Bugün odamda son gecemdi. Yarından sonra artık ona ait olacaktım onunla kendi evimizde olacaktım. Hala rüyadaymışım gibi hissediyorum kendimi. Karşımda asılı duran kar gibi bembeyaz , dantelli, sade ama şık duran gelinliğime bakıyorum. Nasıl rüyada gibi hissetmeyim ki... Bu heyecanla uyumam çok zordu ama uyumam gerekiyordu . Zorda olsan yarını düşünüp uykuya daldım. -Hadi uykucu uyaaannn!!!-Ya kankaa hadi kalkk sen nasıl gelinsinn!!Hala rüyamdayım sanıyordum kii en yakın arkadaşım Gül sağolsun tepemde dikilmiş beni dürtüklüyordu. Bir hışımla kalktım ne olduğunu anlayamamıştım ve bir anda bugün benim düğün günün olduğu aklıma geldi. Endişeyle doğruldum : - Noldu ya geç mi kaldık? -Herkes geldi mi yoksa?Gül gülerek bana bakıp yüzüme hafif bir tokat attı. -Saçmalama ne geç kalması şapşal saat daha 7 çook zamanımız var.-Saat daha 7 mii ve sen beni bu saatte uyandırdın haa kızım ölmek mi istiyorsun sen daha erkenmiş yaa zaten gece uyuyamadım ne diye erkenden uyandırıyorsun beni yaaa!-Çünkü çok işimiz var bu yüzden birinin seni uyandırması lazımdı deli kızzz .diyerek annem odadan girip gülerek bize baktı. Gül'e bakıp; - sen evlenirkende ben seni erken kaldıracağım hatta seni sabah 5 te uyandıracağım sen görürsün! diyerek ona öldürücü bakışlarımı yolladım. Daha sonra yerimden kalktım ve evdeki son olmayan ancak gelin olmadan önceki son kahvaltım diyebileceğim kahvaltımı yapmak için mutfağa doğru Gül ile birlikte ilerlemeye başladık.

Kahvaltıyı yaparken duygulanmaya başlamıştım. Ağlamamak için kendimi zor tutuyordum çünkü ben ağlarsam annem de ağlamaya başlardı eminim . Heyecandan bir şey yiyesim gelmiyordu ama akşama kadar aç kalacağımdan emin olduğum için elimden geldiğince karnımı iyi doyurmaya çalıştım. Kahvaltıdan sonra bizim diğer kızlarda heyecandan duramamışlardı ve soluğu bizim evde almışlardı. O kadar heyecanlıydım ki önce neyden başlayacağımızı bile bilemiyorduk . Neyse ki makyözümüz geldi de makyajım ve saçlarım yapılmaya başlandı. Her zaman sadelikten yana olduğum için sade bir makyaj ve örgü bir saç modeli tercih etmiştim. Saçlarımın arasına da küçük çiçekler takılsın istemişti. Bu arada bugün ömrümü adayacağım adamla da konuşmayı ihmal etmemiştik. Sürekli beni merak edip fotoğrafımı istiyordu ancak bugün onunla görüşene kadar onu meraktan çatlatmaya kararlıydım. Makyajım ve saçım hazır olduktan sonra aynada kendime bakarken kızların da hayran dolu bakışları gözümden kaçmamıştı. Sıra o görür görmez aşık olduğum ve çok severek aldığım gelinliğimi giymeye gelmişti ... Gelinlikten önce kızların imalı bakışları ve kıkırdayan sesleri arasında bu gece için özel olan geceliğimi giydim. Gül'ün pis pis sırıtıp , - bu gece ortalık alev alacak , çocuk eriyip bitecek kızlaar deyip beni utandırmaya başlarken koluna hafif bir yumruk indirdim :- eğer çeneni kapamazsan düğünden sonra ölüm fermanını imzalamış olursun söyleyeyim şimdiden. Gül ellerini yukarı kaldırıp kıkırdayarak teslim olurcasına karşımda durdu.

-Eee hadi kızlar gırgırı bırakın da artık şu gelinliğimi giymeme yardım edin . diyerek sitem etmeye başladım. Çünkü böyle giderse akşama kadar yetişemeyecektik.

Kalbimin OrtağıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin