Roz.1 DOBRE POCZĄTKI

239 12 0
                                    

Pov.Julia
Dziś obudziłam sie bardzo wcześnie po mimo to że była sobota.Zeszłam na dół aby zrobić sobie śniadanie i zobaczyłam tam Lexy.Zaraz Lexy?!Co ona tu robi?
J:Lexy co ty tu robisz tak wczesnie?
L:Co ty zapomniałaś?O 8:00 we go to McDonald's.
A ok.I wszystko jasne MCDONALD zdziała cuda.Obudził Lexy o 6 rano!

Pov.Lexy
Dziś jest ten dzień! Jedziemy do Maka😁!
Poszłam na dół aby coś przekąsić. Nikogo tam nie było więc chciałam skorzystać i zjeść całe pudło lodów które należało do Julki. O nie ona tu idzie musze schować lody!
J:Lexy co ty tu robisz tak wczesnie?
L:Co ty zapomniałaś?O 8:00 we go to McDonald's.-przypomniałam Dżulii i zaśmiałam sie.

Pov.Julka
Hmm...Może zjem sobie loda!Zaraz moment gdzie moje lody😱!?Trudno. Poszłam na
góre sie ogarnąć.

Pov.Kacper
Obudziłem sie sie o 7:49.O nie jestem prawie spóźniony!Musze szybko sie ogarnąć i lece na dół.Po 5 minutach zszedłem na dół gdzie czekała na mnie reszta.
M:Kacper gdzie ty tyle czasu byłeś?
Nie wiedziałem co mam odpowiedzieć i wtedy...
J:Marcin weź sie od niego odwal,sam przyszedłeś przed chwilą!
Julka popatrzyła na mnie i sie uśmiechnęła.

Pov.Julka
Gdy zeszłam na dół do reszty nie było jeszcze Kacpra i Marcina.Za moment przyszedł Marcin,a zaraz po nim Kacper i wtedy Dubiel powiedział:Kacper gdzie ty tyle czasu byłeś?
Kacper chyba nie wiedział co powiedzieć bo stał ze spuszczoną głową w dół,więc stanęłam w jego obronie i powiedziałam temu "pranksterowi"(poniewaz tak mówimy na Marcina w domu X):
Marcin weź sie od niego odwal,sam przyszedłeś przed chwilą!-nakrzyczałam na chłopaka i popatrzyłam na Kacpra i uśmiechnęłam sie do niego a on to odwzajemnił.

Skip time
Po maku

Pov.Lexy
Na moje nieszczęście już wyszliśmy z maka😭😭😭.Ale to dziwne bo Julka i Kacper zostali tam troche dłużej a potem oznajmili że zamawiają osobnego ubera.
L:Oh no Julia nie jedź z nim tylko you go with me.
J:Sorry Lexy ale mamy z Kacprem pare spraw do omówienia i potrzebujemy być na osobności.-nato przytaknął radośnie Kacper.No trudno.
L:Good bye Dżulia.
Po tym wszystkim jakieś 4 godziny później Stuu zawołał nas na nagrywki a więc przebrałam sie .Nagrywaliśmy tabliczki i pojawiło tam sie pytanie "Kto myślisz że sie w tobie podkochuje" to dziwne,było juz kiedyś takie pytanie ale tym razem Julka pokazała Kacpra a on ją.

Pov.Kacper
Zamówiliśmy z Julką osobnego ubera pozieważ musieliśmy porozmawiać o porannej sytuacji.Gdy uber juz przyjechał my wsiedliśmy do niego i Julka powiedziała
J:Kacper to o czym chciałeś porozmawiać?
K:O porannej sytuacji. Dlaczego mnie obroniłaś i nakrzyczałaś na "prankstera"?
J:Ponieważ pomyślałam że nie może cie tak obrażać. Z innymi też bym tak postąpiła.
I wtedy Julka zaczęła sie do mnie zbliżać i mnie pocałowała co odwzajemniłem ale po chwili dziewczyna oderwała sie ode mnie co zasmuciło mnie.

Pov.Julka
Gdy wsiedliśmy z Kacprem do ubera powiedziałam
J:Kacper to o czym chciałeś porozmawiać
K:O porannej sytuacji. Dlaczego mnie obroniłaś i nakrzyczałaś na "prankstera"?
J:Ponieważ pomyślałam że nie może cie tak obrażać. Z innymi też bym tak postąpiła.
Wtedy zaczęłam sie zbliżać do chłopaka i go pocałowałam co on odwzajemnił ale po chwili odsunęłam sie od niego i zobaczyłam ze jest smutny ale nie moge go całować. On jest dla mnie za stary(jesli julka to czyta to niech pokaże kacprowi😂xd)pewnie uważa mnie za małolatę.Zadzwonił Stuart i powiedział ze nagrywają tabliczki więc szybko przyjechaliśmy i nagraliśmy.

Przyjaźń czy coś więcej/Team X/JuliaxKacper[ZAWIESZONE]Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz