Ben Selim'i sakinleştirmeye çalışırken telefonum çaldı.
"Alo"
"Siz Bahar Aslan'ın yakınları mısınız?"
"Evet. Arkadaşım iyi mi?"
"Arkadaşınızın durumu gayet iyi. Sadece organ nakli yapılacak o da yapılıyor zaten. Sizi sadece hastanemize bekliyoruz." Nasıl sevindim bilemezsiniz.
"Selim, Emir hadi hastaneye gidiyoruz. Bahar'a organ nakli yapıyorlarmış." diye bağırmaya başladım. Bunun üzerine arabaya bindik ve hastaneye doğru yol aldık.
Hastaneye geldiğimizde içeri ziyaretçi alındığını söylediler.
"Selim sen git ilk ben sonra girerim" dedim. Selim'de onaylayıp kapıya doğru gitti.Selim'in Anlatımıyla
Nehirin yanından ayrıldım. İçeri girerken nedense çok heyecanlıydım.
"Selim sen mi geldin? Gel otur yanıma"
"Bahar ben direk konuya gireyim tamam mı?"
"Ne konusu? Hem otur bi sonra girersin" Elim ayağım titriyordu. Bahar konuşmaya başladı.
"Ee anlat bakalım şu konuyu. Yoksa Nehiri kızdırdın da Nehirin seni affetmesi için benden yardım mı isteyeceksin. Tıpkı çocukluğumuzdaki gibi..."
"Çocukluğumuzdaki gibi..." İkimizin yüzündede ağır bir hüzün vardı.
"Ee anlatmayacak mısın?" Birden yüzümü ona döndüm.
"Bahar ben seni seviyorum. Biliyorum kabul etmiceksin ama bak ger" derken birden sözümü kesti.
"Selim bende seni seviyorum." O an ne olduğunu daha anlayamadan bana sarıldı. Onla öylece 15 dakika boyunca konuştuk.Nehirin Anlatımıyla
Selim odadan çıktı ve bana sarıldı sonra bağırmaya başladı.
"Nehir enişte! Baharda beni seviyormuş!" Gerçekten çok sevinmiştim. Ama Emirle benim sevgili olduğumuz ilk gün o beni kızdırmıştı. Sıra bendeydi.
"Ya bu çok güzel bir haber! Ama şimdi sana düğün masrafı çıkmasın?" Emir ve ben gülerken Selim konuşmaya başladı.
"Ya bir kerede hayırlı bir şey söyle ya!" Gülerek kendimizi hastane koltuklarına bıraktık.Hani bazen dersin ya 'Bittim mahvoldum' toparlayamazsın hani. Hayatın hep sana güleceği günü beklersin. Herkese gülmüştür ama sana bakmamıştır bile. İşte ben tam o an hayatın bana güldüğü noktadaydım.Ben yanımdaki insanlarla bir yola çıkmıştım ve bu sefer bu yolu gülerek bitirecektim...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
MESAJ
Teen Fiction"Sen benim gökyüzümde parlayan tek yıldızımsın Nehir" Hayatı normal ilerleyen Nehir, gördüğü cesetle hem bir tehlikeye hem bir aşka girer. Telefonuna gelen korkunç mesajlarla uğraşmak zorunda kalır. Bu korkunç ve karmaşık hikayede bizimle gelme...