Yukarıdaki şarkıyı açalım ve bu bölümü öyle okuyalım. İyi okumalar!
"Sen bu gece burada kalma canım bizim eve gel"
"Ta-tamam"Kelimeler ağzımdan zar zor çıkıyordu. Aşağı indik. Selim hemen yanımıza koştu.
"Ben bu Batunun annesinden girer babasından çıkarım. Ya da dur. Anne seninde annen oluyor. Amcasından girip babasından çıkıyım ben."
Ben gülerken Emir lafa atladı."Senin bu Selim baya makara ya"
"Hı hı öyledir"
"Nehir sen istersen bizim evde kal. Biraz pis ama olsun" dedi Selim.
"Ben Emirde kalıcam. Sen git rahat rahat uyu. Teşekkürler."
"O zaman size iyi... Oha! Çüş! Aynı yatakta yatmasınız herhalde?!"Selim'e öldürücü bir bakış atıp
"Sen benim elime düşme Selim" dedim.
"İyi o zaman. Size iyi eğlenceler. Enişte ay pardon Emir ben hakkın rahmetine kavuşmadan gidiyorum". dedi Selim ve arabasına atlayıp uzaklaştı.Emir'in evine gelmiştik. Ev çok büyüktü ve çok güzel bir İstanbul manzarası vardı.
"Sen geç ben sana pijama veririm. Giyin balkona çık ben geliyorum" dedi Emir ve bende dediğini yaptım.
Pijamalarımı giydikten sonra balkona çıktım. Beş dakika sonra Emir elinde iki tane kahveyle geldi.
"Al iç. İçin ısınır"dedi.
Aldım ve içmeye başladım.
"Sadece bunu bulabildim" dedi elindeki battaniyeyi göstererek ve devam etti. "İkimiz örtsek bir şey olur mu?"
"Hayır sorun yok" dedim.Battaniyeyi açarak ikimizi sardı. Ona çok yakındım. Kafamı kaldırdım beni izlediğini gördüm.
"Nehir bir şey söyleyim mi"
"Söyle"
"Çok güzelsin..."Ne?! Ben ve güzellik. Bunları aklımdan geçirirken dudaklarım dudaklarıyla buluştu. Bir kaç saniye öyle kaldık.
Yüzüne bakamayacağım için hemen kalktım.
" İyi geceler. Ben yatıyorum" dedim ve uyumaya gittim. Arkamda beni izleyen Emir'i bırakıp huzurlu bir şekilde uykuya daldım...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
MESAJ
Teen Fiction"Sen benim gökyüzümde parlayan tek yıldızımsın Nehir" Hayatı normal ilerleyen Nehir, gördüğü cesetle hem bir tehlikeye hem bir aşka girer. Telefonuna gelen korkunç mesajlarla uğraşmak zorunda kalır. Bu korkunç ve karmaşık hikayede bizimle gelme...