Hoofdstuk 2

627 21 6
                                    

Hoofdstuk 2. Expres of niet?

'Wow, die jongen maakt me echt bang!' zegt Jamie. 'Ja, mij ook. Ik weet niet of ik het goed zag maar ik dacht echt dat ik een mes zag. Hij haalde het uit zijn broekzak.' zegt Aria. 'Wat ik nog het meest raar vond, is dat zijn gezicht niet helemaal duidelijk was en dat hij fucking hard schreeuwde.. daarna rende hij ook nog weg!' zegt Dylan. 'Ach joh, maak je niet druk. Hij is waarschijnlijk gewoon psychisch niet helemaal in orde ofzo, haha.' zegt Joey. 'Joey, dat is niet om te lachen! Als dat zo is, dan is dat heel erg zielig voor hem en hij kan er niks aan doen, hé!' zegt Aria. Joey wil net op zijn telefoon kijken hoe laat het is en krijgt een sms'je

''Babe, zou ik jou eens psychisch niet in orde maken?''  -K

Joey kijkt verbaasd en dramatisch tegelijkertijd. 'Is er iets, Joey?' vraag ik. 'Nee Scott, er is niks. Ik ben alleen een beetje misselijk door het eten van gisteravond. Kan gebeuren, toch?' zegt Joey terug. Ik geef geen antwoord meer.

Na een tijdje komen ze eindelijk aan in Amsterdam.

'Yes, we zijn er eindelijk, pfoe' zegt Jamie opgelucht. 'Yeah! Laten we alvast bij de deur gaan staan zodat we meteen wegkunnen. Ik bedoel, we zijn al laat en straks halen we de vlucht niet en daar heb ik echt geen zin in' zegt Aria.

Ze lopen door het gangpad. Ze komen buiten en lopen zo snel mogelijk naar de bushalte toe. Even later komen ze aan op Schiphol. Ze leveren eerst hun koffers in. Die worden gescant, ze mogen allemaal mee het vliegtuig in behalve die van Dylan. 'We maken nu even je koffer open.' Voordat Dylan kan antwoorden staan er al twee bewakers bij. 'Wat is er aan de hand?' zegt Scott. 'We moeten even zijn koffer controlen, meneer wilt u even meelopen?' zegt één van de bewakers tegen Dylan. Ze lopen naar een kamer en de koffer wordt opengemaakt op een tafel. Ze doorzoeken de hele koffer. 'Kijk daar! Daar is een mes!' zegt de andere bewaker geschokt. 'Meneer wat wilde u hier mee gaan doen?'

'Ik weet niet hoe dat mes in mijn koffer komt! Dat is niet mijn mes, dat heb ik niet gedaan!' zegt Dylan. 'OMG, dat is hetzelfde mes als wat die jongen had!' schreeuwt Aria. Dan krijgen ze opeens allemaal een sms'je

"Ik heb jullie gegeven wat jullie verdienen.   -K

Opeens wordt er op de deur geklopt. Ze rennen allemaal er naar toe, maar het is te laat. Er staat niemand voor de deur.

'Jongens, ik moet jullie iets vertellen. Ik heb al eerder vandaag een berichtje van -K gekregen. Ik durfde het niet te vertellen en misschien was het wel een grapje.' zegt Joey. 'Ja, ik ook!' zeggen Aria en Scott tegelijk. 'Waarom jullie wel en ik en Dylan niet?' zegt Jamie. 'Misschien is dat wel gepland?' zegt Aria. 'Ik weet het niet. Laten we er ons niet druk om maken. We gaan naar fucking Ibiza! En dat wil ik niet laten verpesten!!' zegt Dylan.

ZielendodersWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu