Hoofdstuk 6. Twee op een rij
'Guys, ik mis Joey zo erg he.' zegt Aria. 'Het is al vier dagen geleden maar dan nog, we zullen hem nooit meer zien.'
'Oke, dit heeft echt mijn hele vakantie verpest.' zegt Dylan.
"Oh, het word nog veel erger." xoxo -K
'Fijn, nu word ik alleen maar banger.'
'Jaa, ik ook. In die brief stond toch ook dat iedereen word bedreigd door -K. Misschien moeten we dat maar eens gaan na vragen?' antwoord Jamie.
~~
Ze lopen vanuit hun appartement de drukke straat in. Vervolgens vragen ze aan verscheidene mensen of iemand ooit van -K gehoord heeft. Iedereen zwijgt, stilte en leegte. Het enige geluid dat je hoort is de wind die waait, en de storm die woedt. Je verwacht het niet: storm op Ibiza. Het lijkt alsof het hier wel vervloekt is, maar dat is niet zo..
'Niemand wil er iets over zeggen. Wat gaan we nu doen?' zegt Aria.
'Ik weet het niet. Laten we naar een restaurantje gaan ofzo, het wordt al donker.' zegt Scott. Ze komen aan bij het restaurant en gaan zitten, er missen twee mensen: Joey en Aria. 'Guys help me, ik word meegenomen! Alsjeblieft.' zegt Aria angstig. Ze durft niet te schreeuwen, ze is te bang waardoor de rest haar niet hoort. Ze word in een zwart busje gesleept en meegenomen. Een kwartier later word ze in een donkere, vieze kelder onder een zaagmachine gedaan. Haar mond is afgeplakt. 'Heeeeelp, alsjeblieft iemand!! Ik wil nog niet dood!' klinkt het haast onverstaanbaar. 'B..b...ben jij 'K'?' fluistert ze.
'ZWIJG BITCH.' word er geantwoord. Langzaam word ze op een lopende band gesleept naar de zaagmachine. 'NEE, PLEASE. IK HEB TOCH NIKS VERKEERD GEDAAN?! LAAT ME HIERUIT!' schreeuwt ze huilend. 'Alsjeblieft..' smeekt ze vervolgens. Maar het is weer te laat. Langzaam worden stukjes van haar lichaam haar ontnomen. 'AUW' schreeuwt ze maar ze kan niet meer bewegen. De zaagmachine is ondertussen al bij haar knieën. Het bloed stroomt uit haar benen.
'ARIA!!'
'NEE, NEE ARIA! WE HELPEN JE!' roept Scott uit. Ze trekken de stekker eruit en halen Aria er voorzichting onderuit. Daarna pakken ze een theedoek en wikkelen die om haar benen. Aria is buitenwesten maar probeert zich soms nog vast te klemmen. 'Haar benen, guys!' zegt Jamie. Ze krijgen allemaal een smsje:
"Jammer Aria, wegrennen lukt nu niet meer." -K
De deur word afgesloten, en alle ramen ook. Er word gebonkt op het raam. Dylan rent er na toe. 'JONGENS, KOM SNEL' Ze rennen naar het raam en er is met bloed opgeschreven:
"Jullie zijn te laat, bitches."
'Waarom zijn we te laat, we hebben Aria nog wel een beetje kunnen redden!' zegt Jamie en ze draait zich om en Aria is verdwenen. 'Waar kan ze zijn, ze kan niet eens lopen?'
'Misschien is -K het wel geweest?' zegt Scott.
'Ik weet het niet!' antwoord Dylan in paniek. De deuren worden geopend en ze lopen weer terug.
JE LEEST
Zielendoders
HorrorDe 5 vrienden, Aria, Dylan, Jamie, Scott en Joey gaan op vakantie naar Ibiza. Wanneer ze denken een droomvakantie te hebben gaat het mis. Hun droomvakantie word hun grootste nachtmerrie. Ze krijgen steeds sms'jes van een geblokkeerd nummer. De enige...