Hoofdstuk 4

475 16 4
                                    

Hoofdstuk 4. Gesloten deur.

Ze komen aan op de luchthaven van Ibiza.

Ze lopen het vliegtuig uit en lopen de luchthaven binnen. Ze pakken hun koffers en lopen weer naar buiten, wachtend op de bus.

'Oke, dus de bus vertrekt pas over 2 uur?' zegt Aria boos.

'Ja, excuses.' zegt de buschauffeur.

Ze lopen weer de luchthaven binnen en gaan op een bankje zitten.

'Ik moet even naar het toilet' zegt Jamie.

'Ik ga wel met je mee!' zegt Aria. Ze lopen naar het toilet. Ze lopen de deur binnen en staan voor de spiegel.

'Dit wordt echt super leuk! Lekker warm weer, zon, zee en strand.'zegt Jamie.

'Ja! En natuurlijk heel veel feesten!' zegt Aria terug.

Opeens word de deur op slot gedaan.

'Scott, Joey, Dylan?' zegt Jamie ongerust. Ze proberen de deur open te maken maar het lukt niet. Ze krijgen weer een sms.

"Zie hoe makkelijk ik jullie opsluit. Volgende keer word het jullie dood, bitches." -K

'NEE, HELP!! HAAL ONS HIERUIT!!' schreeuwt Aria angstig 'ALSJEBLIEFT, IEMAND!! HELP!'

'HELP!!' schreeuwen ze beide.

Ze hebben bijna de hoop opgegeven, maar de deur wordt gelukkig opengemaakt. Het is de schoonmaakster.

'Hello' zegt ze met gebrekkig Engels. Aria en Jamie lopen zo snel mogelijk de deur uit en zoeken naar de rest. 'Waar zijn ze?!'

'Ik weet het niet.' antwoord Jamie. 'Ik bel Scott wel.'

Meteen voicemail. Aria en Jamie vragen zich af waar ze zijn. Dan worden ze opeens teruggebeld.

'Hallo meisjes, ik weet wat jullie zoeken. Kom het maar halen bij de Zuid-West kant. See you later, bitches.'  klinkt het met een enge stem en er word meteen opgehangen.

'Kom. Snel!' roept Aria.

'Wacht. Misschien is dit wel een valstrik.' zegt Jamie.

'Ja, of gewoon een grapje van hen.'

'Kan ook.' zegt Jamie weer.

'Kom nou!' zegt Aria en ze loopt richting Zuid-West.

Eenmaal aangekomen gaan ze op zoek. Ze splitsen op. Na een tijdje komen ze weer bij elkaar. Vlak daarna komen Scott, Joey en Dylan vanaf achter aanlopen.  'Hé, waar waren jullie?' zegt Joey.

'Dat kunnen we beter aan jullie vragen. We hebben de hele tijd gezocht!' zegt Jamie boos. 'Wij waren gewoon even koffie aan het drinken.' zegt Dylan.

'All right, maar wij waren opgesloten en kregen daarna weer een berichtje van -K.'

'Toen ik jouw belde, Scott, kregen we iemand aan de lijn die ons hierheen stuurde.' zegt Jamie.

'Oh, ik weet van niks. Laten we nou maar gaan, straks halen we de bus niet.' En ze lopen richting de bus. Ze stappen de bus in en vertrekken direct.

ZielendodersWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu