Bu çocuk bana hiç yabancı gelmemişti.Acaba kimdi?Sınıfa baktım tek boş yer onun yanıydı.Sıraya tam oturacakken bir ses ile irkildim.Bu ses geçen gece eve yürürken beni bir grup gerizekalıdan kurtaran kişiydi.O anda gözümden saçma bir yaş aktı.Hemen elimin tersiyle sildim ve zorla yanina oturdum.İçimdeki düşünceler beynimi kemirirken bir ses ile düşüncelerimden sıyrıldım.Bana dönerek meraba dedi.Dün yüzünü pek iyi görememiştim ama şimdi yüzü her ayrıntısıyla karşımdaydı.Zorlukla meraba diyebilmiştim.Ben hala ona bakarken zil çaldı.Yanımdan hızlıca kalkarken görüşürüz dedi.
Bu okulda ilk günümdü ve hiç arkadaşım yoktu.Kendimce arkadaş arayışı içindeydim.Etrafa bakınırken Azra Değirmencioğlu'nu gördüm.Hemen tanıdım.Gerçi tanımamak ne mümkün.Kendisi hergün televizyonda,gazetelerde boy boy resimleri var.En arka sıraya oturdu.Hemen arkasında benimki geldi.Hala adını öğrenebilmiş değilim ve Azra'nın yanına oturdu.
Azra ve Kaan'ın konuşmalarına kulak misafiri oldum.
K:Bu gece ne yapıyorsun.
A:Akşam bir defile'ye katılacağım.
K:Kızım bir bıkmadın.
A:Öyle deme yeni yeni tanınıyorum.Bir gün gelecek adımı altın harflerle yazacaklar.AZRA DEĞİRMENCİOĞLU..
K:Ne kullanıyorsan iyi kafa yapmış.Boşver altını falan akşam Doğa'nın partisi var.Özellikle seni istedi.
A:Atıyorsun!!
Derken zil çaldı.
Ders kimyaydı.Kimya ile aram pek yoktu.Fakat gelen hoca kendini sevdirmişti.Derste sürekli olarak ve istemsiz Kaan'a bakıyordum.Bir tarafım derse odaklanmamı bir tarafımda boşver diyordu.Aniden bir dürtü ile kendime geldim.
Merhaba ben Ezgi.Hemen yüzüme bir gülümseme takınıp meraba dedim.Ezgi yüzündeki gülümsemeyi bozmadan anlatmaya başladı.O konusurken etrafıma bakınıyordum.Aniden durdum.
E:Akşam ki partiye benle gel.Doğa beni davet etti.
Düşünmeye başladım.Ezgi cevabı beklerken Kaan dik dik bana bakıyordu.Ben ise gözlerimi kaçırırken Doğa'nın kim olduğunu düşünüyordum.Kaan'ın bakışlarından sinirlenerek Tabi gelirim dedim.Ezgi mutlu mutlu yanımdan ayrılırken Kaan'ın yüzündeki gülümseme iyice sinirlenmeme sebep olmuştu.
Akşam ki parti için düşünceler başımı ağrıtmaya başlamıştı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
AŞK İÇİN
FanfictionESKİ BİR HİKAYE'NİN BİLİNDİK SONU Kendinden nefret eden bir adam birisini sevebilir mi? Aşkı sen bulmazsın aşk seni bulur.Peki bir adam düşünün kimseyi sevmeyen hırçın,hissiz ve hırsını kızlardan alan. Bir kız düşününün annesine bakmak zorunda olan...