O geceden sonra hiçbirşey değişmemişti.Biz birlikteyken her şey çok farklıydı.Ama okulda beni tanımıyordu bile.Artık bu durumdan sıkılmıştım.Yanına gitsem yine kuytu köşe bir yerde beni öpüp susturacaktı.Zaten ilişkimiz sadece bundan ibaretti.Ben bu düşüncelere dalmışken.Kaan yanıma geldi.Hayret başına saksı falan düşmüştü heralde.
K:Selam oturabilir miyim?
Ş:Hayret bugün kesin başıma bir şey gelecek.
K:Saçmalama.Ben sana birşey söylemeye geldim.
Ş:Yine ne istiyorsun?
K:Akşam musait misin?
Ş:Hayır işim var.
K:Tamam o zaman sonra görüşürüz.
Ben daha neden demeden çekti gitti.Yemin ederim DENGESİZ.
Bu günde burda bitmişti.Hemen eve gidip yatmak istiyordum.Çok geç olmadan eve geldim.Anneme ilaçlarını verdim her geçen gün kötüye gidiyordu.Bide bunlar yetmemiş gibi başımda Kaan diye bir bela vardı.Annem'in uyuyacağını anladım ve odama çıktım.Tam kendimi yatağa atacakken yatakta bir elbise ve not gördüm.Not Kaan'dandı.Bu odaya nasıl girmişti ????
**Biliyorum şu son gün yaşadıklarımız biraz hızlı oldu.Kendimi sana iyice açıklamam lazım.Bahçeye gelir misin?*
Gerçekten heyecanlandım.Hemen kıyafeti giyip bahçeye yürümeye başladım.Bahçeye indiğimde gözlerime inanamadım.Her taraf mumlarla dekore edilmişti.Kaan beni elinde bir gül ile bekliyordu.ben etrafa bakarken yavaşça yanıma geldi.
K:Bu gece için çok düşündüm.Bunu buldum gerçi sana layık değil ama.
Ş:Bence çok güzel olmuş.
Gülü bana verirken gözlerini gözlerimden hiç ayırmamıştı.Allahım bu kesin bir rüyaydı.Bir insan 180 derece nasıl değişebilirdi.
K:Ayakta kaldık.Gel oturalım.
Ş:Tamam.
Çok mütevazı şekilde sandalyemi çekti.
K:Şarap?
Ş:Teşekkürler biraz koyabilirsin.
Daha sonra karşıma oturdu.Gerçekten bu kadar uğraştığına inanamıyordum.
K:Pek iyi bir karşılaşma olmadı.Evet.Ama bugün bu düşünceleri kafandan silicem.Yeni bir başlangıca. Diyip kadehini kaldırdı.Bende ona eşlik etmeye karar verdim.Çok geçmeden arkadan müzik sesleri duymaya başladım.
K:Bu dansı bana lütfeder misin?
Ş:Tabi ki.
Dans ediyorduk.Her ne kadar becerikli olmasamda ayak uydurmaya çalışıyordum.Allahım rüyaların en güzeli bu olmalıydı.Yavaşça başını omuzuma koydu.Parfümü çok güzel kokuyordu.Biraz böyle dans ettikten sonra elini yanağıma koydu.
Ş:Ben....
Eliyle susmamı sağladı
K:Şebnem.
Ş:Efendim.
K:Şebnem ben,ben. Ben seni seviyorum.
Sevgilim olur musun prenses?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
AŞK İÇİN
FanfictionESKİ BİR HİKAYE'NİN BİLİNDİK SONU Kendinden nefret eden bir adam birisini sevebilir mi? Aşkı sen bulmazsın aşk seni bulur.Peki bir adam düşünün kimseyi sevmeyen hırçın,hissiz ve hırsını kızlardan alan. Bir kız düşününün annesine bakmak zorunda olan...