BEKLENMEDİK

144 5 5
                                    

Bir ses ile durdu.Bu Azra'nın sesiydi.Azrayla hiç sohbet olmamıştı.Kaanla takıldığına göre onunda çok normal olduğunu sanmıyorum.Bu okulda kimse normal değil.İyiki yarın okul yok.Ben bunları düşünürken çoktan okul bitmiş insanlar dağılmaya başlamıştı.Bende eve doğru yürümeye başladım.Eve doğru yürürken Doğa bana mesaj attı.Hemen aradım.
Ş:Hayırdır Doğa?
D:En son sana yaptığım minik şakadan sonra beni geri aramazsın diye düşündüm.
Ş:Yok.Yok.Affedildin.
D:Tamam o zaman akşam müsait misin?
Ş:Neden ki?
D:Müsaitsen akşam benim barın açılışına benimle katılır mısın?
Ş:Neden olmasın?
D:Süper.Seni saat 8:30 gibi alırım.
Ş:Tamamdır.Görüşürüz.
Bende ders dışında herşeyi yapıyorum.3 ay sonra dayım gelecek.O zaman benim sonum olacak.Aman daha 3 ay var.Düzeltirim.Eve geldiğimde annem yerinde yoktu.Tüm eve baktım.Yoktu.Yaklaşık 8-9 dakika sonra bilinmeyen numara beni aradı.
B.N:Şebnem hanım?
Ş:Evet buyrun.
B.N:Ben hastaneden arıyorum.Anneniz rahatsızlandı.Acil olarak hastaneye kaldırdık.
Ş:Durumu nasıl peki?
B.N:Şimdilik yoğun bakımda.
Ş:Tamam.Tamam ben hemen geliyorum.Saate baktım 8:15 di.Doğayı aradım sağolsun kırmadı beraber hastaneye gittik.
Annemi yatakta o halde görünce ağlamaya başladım.Doğa ise sakinleştirmek için bana sarılmıştı.
Ş:Uzun zamandan sonra kendimi güvende hissediyorum.
D:Sakin ol.
Biz konuşurken Kuzey yanımıza gelmişti.Nasıl haberi olmuştu diye düşünürken hemen arkasından Ezgiyi gördüm.Kuzey bana olağanca gücüyle sarıldı.Bir an kemiklerimin kırılma sesini duyduğuma yemin edebilirim.
Kuzey:İyi misin?
Ş:İyiyim.Beni merak etmeyin.Siz eve gidin.
Kuzey:Saçmalama sen bu haldeyken hiç biryere gitmiyorum.
Ş:Gerek yok.
Kuzey:Bence bu konuyu kapatalım.
Doktor odadan çıktı.
Ş:Durumu nasıl?
Dr:Daha kritik saatleri atlatabilmiş durumda değil.Kanser hızla vucuduna yayılmaya devam ediyor.Şuan yavaşlatmış durumdayız.Ama ilaçlarla ne kadar dayanır bilemiyorum.
***********Ertesi gün**************
Dün akşam dayıma gelmesi için mesaj atmıştım.Neyseki dayım yarın hastaneye gelecek.Annemi görduğum heran Kaan yüzünden onunla ilgileneneyişim aklıma geliyordu.Doğa ve Ezgi evlerine gitmişlerdi.Ben ve Kuzey vardık.Kuzey çok iyi bir arkadaştı.Baksana Kaan beni 3 haftadır aramıyordu.Zaten o kadar hakaretten sonra aramasada olurdu.
Bir anda annemin odasından seler gelmeye başladı.Aniden bütün doktorlar odaya girdi.Kuzey bana daha sıkı sarılmiştı.
Doktor odadan çıkmıştı.

AŞK İÇİNHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin