Azra'nın ağzın'dan;
Meral teyzeye olanları anlattım.
M:Kaan hayatı boyunca herşeye sahip olmak istedi.Herşeyi elde etmek.Babasının ölümünden hep beni sorumlu tuttu.Benden intikam almak istedi.Hiçbir zaman beni annesi olarak görmedi.Babasının parasını kullanmaya hakkım olmadığını düşünüyor.
A:Kaanla aranızda ne oldu?
M:Boşver sen devam et.
A:O kız Kaan'a iyi gelmiycek.Biliyorum çünkü Kaan son zamanlarda çok değişti.
M:Eğlendiği kızın görünümü nasıl?
A:Biliyorsunuz Kaan büyük oynar.Genellikle herşeyini bana anlatır.Kızın adı Şebnem.Şebnem Sarhan.Okulunuzda hiç güzel şeyler olmuyor Meral teyze.Kaan geçen gün kıza sevgili olma teklifinde bulunduğunu söyledi.
M:Kız ne demiş?
A:Kaan onu zorlamamış.Anladığım kadarıyla.Şundan eminim ki Kaan iki gün sonra bıkacak.
M:Eğer bıkacağından bu kadar eminsen neden uğraşıyorsun.
A:Çünkü ona değer veriyorum.O kız ona istediğini vermeyince iyice bizden uzaklaşacak.Şebnemi kafasında çok büyüttü.
M:Tamam merak etme.Akşam onunla konuşacağım.Anlattıkların için sağol.Kaan böyle arkadaşları olduğu için çok şanslı.
Meral ve Kaanın konuşmaları;
M:Oğlum.
K:Niye çağırdın beni?
M:Konuşmamız lazım oğlum.
K:Ne konuşacaksan hızlı ol işim var.
M:Şebnem kim?
K:Sen nerden biliyosun Şebnemi?
M:Nerden biliyorsam biliyorum.Şebnemle aranızda ne var?
K:Bunca sene sana hiçbirsey için hesap vermedim.Şimdide vermeyeceğim.
M:Doğru karar vermişim.
K:Anlamadım?
M:Bunca sene kızlara para yedirdin.Ağzımı açıp tek kelime söylemedim.Bu sefer ki kız seni iyi kandırmış.Sen soyadını koruyamıyorsan ben korurum.
K:Bunca laf soyadı için değil mi?Al soyadını tepe tepe kullan.
M:Seçimini yap ya o kız yada paran !!
Kaan'ın ağzından;
Sinirle evden çıktım.Annem nasıl haber almıştı? Azrayı aradım.
K:Kapının önündeyim.
A:Tamam geliyorum.
K:Saol.
A:Ne oldu?
K:Boşver.Bu gece burdayım.
A:Tamam.Nasıl istersen.
*********ERTESİ SABAH**********
Uyandığımda Kaan çoktan gitmişti.Hemen 2015 kış kreasyonundan bir parça seçip giydim.Okula doğru yola çıktım.Kaanın bakış açısı;
Babam o gün nasıl kaybettiysem,şimdide başka şeyleri kaybediyorum.Belkide ben kaybetmeye mahkumum.Nasıl olsa akşama unuturum.Zor değil.Unutturacak kız çok.Şebnem Cephesinde son gelişmeler:
Sabah yine gayet standart,hayattan bıkmış bir şekilde uyandım.Hazırlandım.Annemle aramız son 3-4 haftadır iyi değil.Evden çıkarken Kaanı aradım.Sonra aramayı bitirdim.Teklifine olumlu cevap verdiğimde yüzünün alacağı hali merak ediyorum.Okula çoktan gelmiştim.Kantine indiğimde Kaanı gördüm.Neşeyle yanına gittim.Kaan bana baktığında yüzümdeki neşe yerini hüzne bıraktı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
AŞK İÇİN
FanfictionESKİ BİR HİKAYE'NİN BİLİNDİK SONU Kendinden nefret eden bir adam birisini sevebilir mi? Aşkı sen bulmazsın aşk seni bulur.Peki bir adam düşünün kimseyi sevmeyen hırçın,hissiz ve hırsını kızlardan alan. Bir kız düşününün annesine bakmak zorunda olan...