ESKİ BİR HİKAYE'NİN BİLİNDİK SONU

200 7 0
                                    

Çantamdan anahtarı çıkarıp içeri girdim.Annem gözlerini çevirmiş bana bakıyordu.Kendimden hiç bu kadar utanmamıştım.Annemin soracağı sorulardan korkuyordum.O yüzden hızlıca odama girdim.Telefonuma baktığımda Kaan'dan mesaj gelmişti.
Kaan'ın ağzından;
Bir anda kendime hakim olamadım.Şebnem bana kızmakta haklıydı.Bu kızda beni çeken birşey var.Ona güvenmek istiyorum.Kalkıp üstümü değiştirdikten sonra Şebnem'e mesaj attım.
Şebnem'in ağzından;
K:Sana söylemek istediklerim var okulun yakınındaki kafede buluşalım.
Bu mesaj'a gerçekten şaşırdım.Tamam gitmek istiyorum ama gidip ne diyeceğim? Annemle daha konuşmadan nasıl ben çıkıyorum diyebilirim? Derken 2 mesaj geldi.Hemen açtım;
K:İki dakika'ya kapının önündeyim.Aşağıya in yoksa ben geleceğim.
Ş:Tamam geliyorum sakın sen gelme.
K:Ok.
Gerçekten ok mu yazmıştı.Bu çocuk ergenlikten çıkamamış.Anneme çaktırmadan baktığımda uyuduğunu fark ettim.Hemen evden çıkıp arka bahçeye indim.Kaan beni bekliyordu.Umursamaz bir tavırla yanına gittim.
K:Ben bir an kontrolü kaybettim.
Ş:Neyse ne
K:Şebnem..... Lütfen
Ş:Ne lütfen ya.İlk önce hayatıma izinsiz giriyorsun.Daha sonra beni evine getiriyorsun.Hakaret ediyorsun.Sarhoş oluyorsun kontrolü kaybedip beni öpüyorsun.Şimdide evime geliyorsun.Sen benden ne istiyorsun ya.
K:Bende bilmiyorum.
Ş:O kadar şeyden sonra bu mu? Bende bilmiyorum.Kaan ben senin oyuncağın değilim.O sana ölen bir lafını iki etmeyen kızlardan hiç değilim.Bence konuşulacak bir şey yok.O eski egolu,havalı hayatına geri dön.
**********1 HAFTA SONRA**********
Şebnem'in ağzından;
1 haftadır konuşmuyorduk.Daha doğrusu Kaan benle konuşmuyordu.Haklıydı da aslında.Aman bana ne ya okulda başka kişilerde var.O ne öyle buldumcuk gibi.
Kantine indiğimde Kaan her zaman ki gibi Azra'nın yanında oturuyordu.Halinden memnundu.Bende gayet memnunum.
Etrafıma bakınırken Kuzey'i gördüm.Ezgi sayesinde Kuzey gibi yakışıklı çocuklarla tanışıyordum.Son 2 gündür iyice kanka olmuştuk.Tatlı bir gülüş ile yanıma geldi.
Kuzey:Günaydın.
Ş:Günaydın.Naber?
Kuzey:İyi senden.
Ş:Bende iyi.
Kuzey:Kanka akşam bir partiye davetliyim.Benimle gelir misin?
Biraz düşündüm ve kendimden emin bir sesle tabi ki.Harika olacak.
Kuzey:Teşekkürler.Akşam saat 9:30 da hazır ol. diyip yanımdan uzaklaştı.Kaan'a bakmasam bile onun bakışlarını hayal edebiliyorum.
>Akşam için kendime kırmızı straplez bir elbise aldım.Eeee nede olsa partiye Kuzey Kılıç ile gidecektim.Saat 9:15 de Kuzey mesaj attı.Hemen arabasına binip parti yerine gittik.İçerisi yıkılıyordu.Herşey süper giderken bir anda Kaan'ı gördüm.üstünde lacivert bir takım elbise vardı.Sakallarını kesmemişti.Bu onu dahada tatlı yapıyordu.Aslında pekte sakalı yoktu.Tek gelmişti.Hayret.Aman bana ne.Umrumda değil.Kuzey benimle gelmesine rahmen başka kızlarla ilgileniyordu.Tuvalete gitmeye karar verdim.İçtiğim iki bardak şaraptan sonra midem bulanıyordu.Rujumu tazeledikten sonra çıktım.Tam çıkacakken Kaan beni kolumdan tutup lavaboya geri soktu.
Kaan'ın ağzından;
İçmiştim,
Şebnem'e sinirimden,Kuzey gerizekalısı'nın Şebnem'in etrafında dolaşmasına,Şebnem'in bir haftadır benimle konuşmamasına......
Şebnemi duvara doğru ittirdim.Ağzını elimle kapattım.Alnımı alnına değdirdim ve gözlerimi gözlerine sabitledim.Yaklaşık 2 haftadır benimle konuşmuyordu ve galiba ben onu özledim.Şebnem meraklı gözlerle bana bakarken beni ittirmeye çalıştı ama yapamadı.Onu öptüm.Onu öptüğümde yüzünün kızarması beni mutlu ediyordu.Onu çok özlemiştim ama kesinlikle bunu ona söylemeyecektim.
Şebnem'in ağzından
Beni öptüğü an midem kasılmıştı.Kendimi çekmek istedikçe o izin vermiyordu.Şuan ne yapmaya çalıştığı umrumda bile değildi.Ben onun bu haline alışmıştım.Ama daha ileri gitmek istemiyordum.Beni öpmeye devam ederken tüm gücümle onu ittim.
Ş:Durmamız lazım.
K:Benimle barış.Özür dilerim
Ş:Tamam haklısın.Barıştık say.
Kaan son sözümden sonra bana sıkıca sarıldı.Bende karşılık verdim.
O an kendime itiraf edemediğim şeyi ona söylemek istedim.
Tekrar bana baktı.Gülümsüyordu.Ona bakınca benimde yüzümde bir gülümseme oluştu.
Daha sonra lavabodan çıkıp partiye geri döndük.
Kuzey:Seni arıyorum.Nerdesin?
Ş:Burdayım.Lavaboya gitmiştim.
Kuzey:Tamam.Eğleniyor musun?
Ş:Evet.Ama biraz sıkıldım.
Kuzey:İstersen eve bırakabilirim?
Ş:Sen keyfini bozma.
K:Evet.Sen keyfini bozma Kuzey ben bırakırım.
Kuzey:Sanane lan.Şebnem kimle gitmek isterse gider.
Kaan benim elimden tutup kendine çekti.
K:Yürü gidiyoruz.
Kuzey:Hop!hop dedikten sonra Kaan'ın gözüne yumruk attı.O an sinirden Kuzeyi ittim Kaan yerden kalktı tam Kuzey'e karşılık verecekken bana baktı ve durdu.
Ş:Ben Kaan'la gideceğim.Tamam mı?Teklifin için saol.Hadi Kaan.
Kuzey:Tamam öyle olsun Şebnem.Git o herifle.
Kaan sinirle beni elimden tutup dışarı çıkardı.Ev yolu boyunca hiç konuşmadı.Ama sinirli olduğu her halinden belliydi.Sonunda bizim kapının önüne geldik.Kaan bana dönüp dudağıma küçük bir öpücük kondurdu.
K:İyi geceler.
Ş:Sanada.aAma sürekli böyle yapma.
K:Ne yapmıyım?
Ş:Anladın sen.
K:Tamam yapmam.
K:Sonra görüşürüz.
Eve girer girmez.Yatağıma uzandım.Akşamı düşünürken uyuya kalmışım.

AŞK İÇİNHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin