Po tym dniu gdzie chłopcy spotkali się w sali tanecznej minęły dwa miesiące. Nie widzieli się od tego czasu, ponieważ Jeon musiał wyjechać tylko i wyłącznie w sprawach związanych z pracą, ale nie ma co ukrywać. Czas na alkohol i zwiedzanie miasta też był. Kilka dni po tym jak wrócił odpoczywał sobie w domu.
Za to Jimin? Ah.. To do pracy, a to gdzieś wujek go brał na zakupy i tak dalej. A nawet był tydzień u jakiejś kobiety. Musiał wyjechać z nią na spotkanie biznesowe, a że nie ma nikogo to czemu by nie brać go? Przystojny, umie zachować powage no i po co opisywać jak wiadomo co i jak? Znajdował w dniach wolnych czas na taniec. Większość czasu wtedy spędzał na to. Spotykał się nawet ze swoim znajomym, którego poznał. Spotykali się gdy mogli aż zostali i nawet przyjaciółmi! Poznał oczywiście Hobiego z którym miał wspólną pasje i spotykali się nawet by po prostu potańczyć. Mogli się zwierzać ze wszystkiego sobie wzajemnie. Lecz Jimin utrzymywał w sekrecie to gdzie pracował i jako kto.
······
Jungkook tydzień po tym jak przyjechał postanowił iść ponownie do jednego z najlepszych klubów w mieście gdzie pracował młodszy. Wszedł do jednej z loży, która była na przeciwko jednej części scen gdzie zawsze tańczył Min. Zamówił swojego ulubionego drinka, a tym czasem wyszły 4 aniołki.
Jednym z tych aniołków był Jimin, który był skąpo ubrany jak i reszta współpracowników. Zajął swoje miejsce jak reszta i zaczął tańczyć nie wiedząc, że na przeciwko jest Gguk.
Starszy obserwował każdego z nich. Lecz po chwili jego uwaga skupiła się na Park'u. Upijał alkohol oglądając występ. Po jakimś czasie poczuł coś uwierającego w jego spodniach jak i delikatnie bolącego. Lecz jedna z kobiet postanowiła podejść do niego i zagadać. Było widać, że jest chętna. Skoro mógł to czemu nie? Postanowił się wziąć za nią. Bynajmniej mógł sobie ulżyć.
CZYTASZ
Moja Męska Dziwka ||Jikook||
FanfictionJimin ~ Męska dziwka, którą można wynająć. By się z nim zabawić lub się z nim pokazać jako partner. Posłuszny i uległy uke. Jungkook ~ Lubiący się bawić. Bogaty, pewny siebie seme, który wynajmuje usługi erotyczne dla swej przyjemności. Co jeśli pe...