+5

78 25 1
                                    

'P A R K'

"I FEEL SORRY FOR ALL THING I HAVE DONE TO YOU. I KNOW I'M BROKE YOUR HEART MANY TIMES "

+++

"Ahahahahahahahah bodoh punya perempuan!!"

Semua pelajar dikelas itu termasuk Jimin telah mengetawakan Jihyo lagi dan lagi.

Air mata yang berat sudah tidak dapat ditahan lagi. Jihyo mengesat kasar butir airmatanya lalu berlari keluar dari kelas. Gelakan pelajar kelas itu hanya dibiarkan sahaja.

"Awak jahat Jimin!"

Jihyo berlari pergi dengan air mata.

'Jihyo,I'm sorry'

Jimin hanya memandang gadis itu yang sudah berlalu pergi. Gelakan serta ketawanya serta-merta pudar apabila memikirkan kembali yang betapa biadapnya perilaku dirinya terhadap gadis itu.

+++



"Yehh? Dia tu perempuan yang membebel dekat kau masa fans meeting kita tadi? Patutlah dia taknak minta autograf kau"

Rapmon tersengih menghadap Jimin. Barulah dia faham kenapa gadis itu beriak sombong pada Jimin tadi.

"Ne,itulah dia. Dari dulu sampai sekarang tak pernah tunjukkan sisi lemah dia. Aku menyesal hyung sebab pernah buli dia dulu"

Jimin mengeluh memandang ahli Bts yang lain.

"Rasa nak pukul je kau ni bila dengar kau pernah buli dia dulu hyung (ー_ー゛) habistu,asal kau pergi kiss dia tadi huh pabo?"

Jungkook mengjengkelkan anak matanya.

"Kan aku cakap yang aku tak tahu kenapa tadi,aku tak sengaja kan"

Kepalanya digaru. Si Jimin ni pun tak tahulah kenapa dia boleh mengucup gadis itu tiba-tiba. Rindu mungkin?

"Tak sengaja kau kata? Yahh anak Park,yang kau kiss tu yeoja cantik tau bukannya biasa-biasa. Ni tak adil (ー_ー゛) aku pun tak pernah kiss orang tau"

Jhope memeluk tubuhnya. Memang betul,di antara mereka semua hanya Jimin sahaja yang pernah mengucup bibir seorang gadis dengan beraninya.

"Sudahlah tu Jung Hoseok. Jadi Chim,yeoja tu masih ingat kau lagi ke? Sebab tadi aku dengar dia ada sebut nama kau dekat fans meeting kita"

Suga mengjengketkan keningnya meminta penjelasan dari Jimin sendiri.

"Molla hyung. Chim suspek dia hilang ingatan. Maklumlah,dia kan cepat blur orangnya"

"Hana.. Dul.. Set..

"Kau kira ape huh alien?!"

Jimin mengetap gigi sambil memerhati Taehyung.




B
U
K
K
!
!

BOY WITH LUV | 박지민 Where stories live. Discover now