+7

68 22 0
                                    

'P A R K'


“I REALLY HATE TO SEE YOU HURT AGAIN. FOR SURE IT'S LOOK LIKE I'M THE ONE WHO HURT YOU IN THE PAST. IF YOU HURT, I'M BLAME MYSELF FOR IT

+++

"hyung,nanti kau cakap dekat rapmon hyung yang Chim keluar kejap ambil angin. Otak Chim dah terbakar ni"

Jimin bingkas bangun dan melangkahkan kaki keluar dari bilik tersebut. Sejak kebelakangan ini, dia sering termenung sendiri persis orang yang tidak tentu arah.

"Yahh Park Jimin,kau cakaplah sendiri oi..haish"

Suga berdengus berat. Sudahlah dia sedang sibuk meneliti lirik lagu yang ditulis olehnya. Si Jimin ni pula memesan supaya dia memberitahu Rapmon tentang kemana lelaki itu pergi.

"Oi,anak Park tu merayap ke mana tu hyung"

Tanya Jhope yang baru perasan akan pemergian Jimin dari bilik latihan mereka itu.

"Pergi mana-manalah. Dah jangan kacau aku. Aku busy"

Suga mengerengkan badannya memandang dinding dihadapan. Malas mahu mengulang perbualan yang sama. Biarlah si anak Park tu nak pergi mana,dia pun dah besar.

"Aihh this hyung"

Jhope menggelengkan kepalanya. Suga ni terlampau teliti akan lagu yang ditulisnya sampaikan malas mengambil tahu hal sekitarnya. Tetapi mereka semua tahu, suga ini terlampau caring walaupun lelaki itu tidak menunjuk di hadapan mereka.







+++

Han river,Seoul

Jihyo berjalan-jalan disekitar Sungai Han sendirian. Apa yang gadis ini buat? Tak hairanlah kalau dia berada disini kerana dia sering mengisi masa lapangnya di tempat ini sewaktu dia kecil lagi.

Lagipun masih awal untuk bukak kafe dia dan Boram. Jadi lebih baik dia ambil angin dulu.

Sedang dia sibuk berjalan sedikit keriangan, secara tidak sengaja satu figura telah melanggarnya dengan kuat. Akibat daripada itu, badan gadis itu sudah menjadi tidak stabil dan ingin sahaja terjatuh di tanah.

'Pleaselah, dah kali keberapa dah aku nak jatuh macam ni (;'༎ຶД༎ຶ') takkanlah setiap kali aku jalan dekat sini aku kena langgar woi'

Jihyo menangis di dalam hati.. Hanya tunggu masa sahaja dia mahu jatuh.

"Erh,aku tak jatuh la– arghhhhh!!!

B
U
K
K
!
!


Punggungnya selamat mendarat di tanah. Hanya dia sahaja yang tahu betapa sakitnya apabila jatuh terduduk sebegitu.

'(╥_╥) omma,ada gajah langgar Hyo omma uhuhuhu.'

"Ahh awak tak apa-apa?"

Lelaki yang wajahnya diselubungi mask mulut itu melangkah perlahan kearah Jihyo. Kasihan pula terlihat gadis itu terjatuh disebabkan oleh kecuaiannya sendiri.

K
R
E
K
K
!

Tidak semena-mena dia terpijak telefon milik Jihyo yang tidak disedari turut terlepas dari tangan gadis itu semasa perlanggaran tersebut berlaku.

BOY WITH LUV | 박지민 Where stories live. Discover now