+9

66 19 0
                                    

'P A R K'

THE TRUTH IS I REALLY WANT TO APOLOGIZE TO HER. HOWEVER, I DON'T KNOW IF SHE WILL FORGIVE ME OR NOT”

+++

"Jihyo,Pandang aku."

Jihyo memberanikan diri mengangkat kepalanya. Dia perlu membuang rasa gugupnya jauh-jauh. Kau boleh Jihyo yahh!!

Senyuman kecil dipamerkan. Ok Jimin, kau bersiap sedialah untuk cair tengok senyuman aku Bwahahahaha <( ̄︶ ̄)>

"Bukanlah Park Jimin"

Kepalanya disengetkan sedikit dan tersenyum sedikit malu.

"Saya bukan takut pada awak sebab awak buli saya. Tapi sebab awak pandang saya lama-lama buat saya tak selesa je hehe..
(*´・v・)"

Jimin mengjengketkan keningnya. Budak ni sebenarnya betul ke tak ni? Tadi punyalah takut, sekarang berani pulak nak senyum-senyum kambing depan dia.

"Kenapa kau tak selesa bila aku pandang kau? Kau takut terjatuh cinta pada aku huh?"

Deep voice Jimin kedengaran di corong telinga milik gadis itu. Wajah Jihyo sudah kemerah-merahan menahan rasa. Tak guna punya kuih mochi, sedap kau je buat aku berdebar sampai macam ni erm.

Tahu tak kalau aku dah terjatuh cinta aku boleh berguling-guling sampai masuk sungai Han tu?

+++

SONG JIHYO

"Kenapa kau tak selesa bila aku pandang kau? Kau takut terjatuh cinta pada aku huh?"

Park Jimin,waktu persekolahan aku di Sopa Hihgschool dulu memang aku pernah jatuh cinta pada dia. Walaupun dia selalu membuli aku, aku tetap berdiam diri membiarkan perlakuan dia. Semuanta sebab aku betul-betul cintakan dia.

Bila pengetua tanya siapa yang membuli aku, aku akan bagi alasan lain dekat pengetua. Semua ni aku buat sebab aku takut Jimin akan dibuang sekolah.

Sampaikan suatu hari dimana peristiwa hitam yang terakhir itu berlaku,semuanya berubah. Hati aku.... Sakit...

Waktu itu aku memasuki kelas dan ternampak satu adegan dimana Jimin sedang bercumbu dengan seorang pelajar yeoja dikelas kami. Aku yang tidak sanggup melihatnya terus berlari keluar dengan air mata yang sudah pecah dari mata ku.

Sejak dari hari itu lah aku mula tawar hati untuk jatuh cinta pada Jimin. Oleh itu, aku mengambil keputusan untuk berpindah ke sekolah lain dan melupakan segala yang berlaku. Mungkin aku patut lupakan cinta pertama aku tu.

Tapi beberapa hari ni, kenapa setiap kali aku nak mengelakkan diri dari berjumpa dengan dia tetap sahaja dia ada di depan mata aku? Paling parah bila dia lah yang jadi penyelamat aku.

BOY WITH LUV | 박지민 Where stories live. Discover now