2.1

30 3 0
                                    

"Syukurlah kamu dah bangun,Rina", ucap ibu si gadis malang itu, puan Katrina. Suami puan Katrina, Encik Izwan berpaling ke arah Encik Kamarul yang iaitu seorang doktor dan Maya.

" Terima kasih kerana membantu anak saya",ucap Encik Izwan. "Sama-sama", ucap Encik Kamarul. Maya hanya senyum tipis.

" Terima kasih bantu adik saya",kata abang kembar Rina, Ryan dangan senyumannya yang menawan.  # Apa yang aku tulis ini???

Sekali lagi Maya tersenyum sambil melambai sedikit tangannya sebagai tanda tidak apa!

Rina memandang hairan kepada ibu, ayah dan abangnya. Dia memandang ibunya."Mak, kenapa kita berada di hospital?",suara serak Rina bertanya. "Kamu tidak ingat apa yang berlaku tadi?", tanpa menjawab pertanyaan Rina. Rina menggeleng. " Begitu",balas puan Katrina perlahan. Puan Katrina menarik nafas sebelum tersenyum. "Tidak mengapalah. Sekarang Rina sudah okey. Ini.... Terima kasih pada Maya", ucap Puan Katrina sambil memandang Maya dan merasa syukur.

-------------------------------------------------------------

"Maya", panggil Encik Kamarul. Sekarang mereka berdua dalam perjalanan pulang kerumah dengan menaiki kereta.

Maya tidak menyahut panggilan ayahnya. Dia masih ingat akan peristiwa yang berlaku tadi. Entah macam mana, peristiwa tadi membuat Maya kembali merasa sakit di dada. Sakit yang tidak pernah luput walaupun sudah beribu kali disembuhkan.










Amacam, epic tak????
Hehehe
Aku nie mengarut ja lebih
Ish..ish....
Bai
Sayonara🙋🙋🙋

Gadis pencinta buku(tidak Disambung)Where stories live. Discover now