~Fia's pers~
Efter att jag hade duschat så tog jag på mig ett par av Oscars mjukisbyxor och en av hans hoodies som jag hade fått lånat. Dom var lite för stora, men det var bara mysigt.
När jag kom ut från badrummet så frågade Oscar om vi skulle se en film.
Jag nickade.
Jag hade inte sett en film sen jag kom till mina fosterföräldrar.
-"okej så det är bara att välja sa han och visade mig alla filmerna.
Jag funderade ett bra tag.
-"jag vet inte, vad tycker du?" Svarade jag och kollade på honom.
Han tog fram en film, jag kom inte ihåg vad den hette. Men när han visade mig den så nickade jag.
Först gick vi till köket och fixade popcorn och tog fram Cola. Sen gick vi in och satte på filmen.
Jag hade inte ätit popcorn på flera år, jag hade heller inte druckit Cola.
Jag njöt av smakerna. Om det var något jag hade saknat förutom min familj så var det det här. Att bara kunna mysa mer sig i en soffa och äta gott och se på en film.
Efter typ halva filmen så blev jag ganska trött så jag drog upp mina ben och lutade mig försiktigt mot Oscar. Jag såg i ögonvrån hur han log, sen la han handen runt min midja.
Efter ett tag så vågade jag slappna av mer och jag lutade mig lite mer mot Oscar och tillslut så hade jag mitt huvud i hans knä. Hans hand var fortfarande kvar vid min midja.
Han var en så himla underbar person. Det skulle aldrig gå att beskriva honom med ord. Han var bara så himla fin och underbar.
Han.
Just han var den som kom och räddade mig.
Han räddade mig när det inte fanns något hopp kvar.
Jag log lite.
Oscar kollade ner på mig och log.
Han lutade sig sakta ner mot mitt ansikte.
Han kollade djupt in i mina ögon.
Jag lutade mig lite försiktigt upp och han litade sig ner ännu lite mer.
Nu var det bara nån millimeter kvar mellan våra ansikten och jag kände Oscar's fräscha andedräkt slå emot mig.
Han lutade sig fram ännu lite till och våra läppar möttes i en kyss.
Vi började långsamt massera varandras läppar.
Mina fingrar var intrasslade i Oscar's stora fluffiga hår medans Oscar's hand smekte mitt ansikte.
Jag blundade.
Det var som ett helt zoo i min mage.
Det var kaos.
Ett bra slags kaos.
Vi drog långsamt tillbaka våra ansikten från varandra för att hämta andan.
Jag log.
Oscar log.
-"du är så vacker" viskade han till mig och smekte mitt ansikte.
YOU ARE READING
He Saved Me (O.E)
Teen FictionJag kände det kalla staketet mot mina bara fötter. Jag tog ett djupt andetag. Jag var redo nu. Redo för att hoppa.