~Fia's pers~Jag log. Han hade kallat mig vacker. Det betydde så sjukt mycket för mig bara att höra det, och dessutom av Oscar. Den mest underbaraste personen som existerar. Hans vackra leende. Hans fluffiga hår. Hans blåa ögon som man kunde drunkna i om och om igen. Jag skakade på huvudet och log. -"vad tänker du på?" Frågade Oscar-"dig" svarade jag. -"det är något positivt hoppas jag" sa han och blinkade med ögat. Jag nickade och han böjde sig ner och pussade mig på munnen. -"jag är så glad att jag hittade dig" sa man mjukt och pressade sina läppar mot mina igen. Jag log i kyssen.Vi satt bara och myste resten av kvällen och kollade på film. Eller ja vi kollade inte så mycket, vi var ganska fokuserade på varandra. -"Juste Fia, som du kanske vet så bor ju jag inte här" började Oscar lite trevande "jag bor i Stockholm" fortsatte han och jag hörde att han blev osäker "och skolan börjar ju om 2 veckor och såå jag tänkte, asså om du inte har något emot det, om du kanske villa flytta hem med mig" Jag kände hur hela jag blev varm inuti. Jag log mot honom och sa:-"såklart att jag vill" Han log tillbaka och böjde sig ner och kysste mjukt mina läppar. Jag avbröt kyssen. -"men dina föräldrar då?" -"redan fixat" sa han "vi åker hem om cirka en vecka och sen så får du träffa familjen och hundarna och boysen och"-"boysen?" Avbröt jag honom. Han kollade mot mig och rodnade. -"juste eeh de är så lixom att eeh jag är typ med i ett pojkband" sa han väldigt trevande. Jag log vilket måste ha fått honom att vilja fortsätta. -"vi heter the fooo och gruppen består av Felix Sandman, Omar Rudberg, Oscar "OG" Molander och så jag då." Sa han och log.Jag log tillbaka. Jag sa inget utan bara log. Efter ett tag så vände jag blicken tillbaka till teven och för första gången idag så kollade jag faktiskt på filmen. Den var tråkig. Jag vände upp ansiktet mot Oscar igen istället och började leka med hans hår. Han blev rastlös efter ett tag så han började leka med mitt hår. Han började på en fläta. Men när jag såg resultatet i en spegel så såg det bara ut som en stor boll full av hår. Jag brast ut i skratt. Jag vände mig om och kysste Oscar på munnen. Jag greppade tag om hans nacke och han greppade tag på min rumpa. Han lyfte upp mig och träck mig mot väggen, men hans händer var fortfarande kvar på min rumpa och mina fingrar var intrasslade i hans hår.
--------------------------------
Förlåt om det blev i typ tjock stil men min mobil e typ helt pajas så aa:/
YOU ARE READING
He Saved Me (O.E)
Teen FictionJag kände det kalla staketet mot mina bara fötter. Jag tog ett djupt andetag. Jag var redo nu. Redo för att hoppa.