EXboyfriend|party timee.

1.9K 136 6
                                    

« Θα σε πάω σπίτι!» Μου πρότεινε δίνοντας μου το χέρι του.

« Πάω και μόνη μου» Του είπα εκνευρισμένη κάνοντας πέρα το χέρι του.

« Μην φέρεσαι σα μικρό μωρό , Είναι αργά» Είπε στο ίδιο τόνο με μένα.

« Εσύ μην μου φέρεσαι σαν να είμαι μικρό μωρό, ξέρω την δουλειά μου, μην ξανά εμφανιστείς μπροστά μου» Του απάντησα απότομα περπατώντας στην άλλη μεριά του δρόμου.

Δεν θέλω πια να είμαι το υπάκουο κορίτσι που όλοι κάνουν ότι θέλουν. Θέλω να είμαι αυτό που θέλω εγώ να είμαι.

Θέλω την δική μου προσωπικότητα και θα την αποκτήσω. Δεν θα αφήσω κανέναν να μπει εμπόδιο.

...

«Melissa που ήσουν μέχρι τέτοια ώρα;» Ρώτησε αυστηρά ο αδερφός μου βγαίνοντας έξω απ' το γραφείο του.

Χωρίς να δώσω σημασία στα λόγια του αγνοώντας τον ανέβηκα γρήγορα τις σκάλες προς το δωμάτιο μου.

Όσα ρούχα υπήρχαν στο ντουλάπι μου βρέθηκαν με γρήγορες κινήσεις στο κρεβάτι μου τσαλακώνοντάς κάθε ύφασμα τους.

« Τι κάνεις εκεί;» Ρώτησε έκπληκτος ο αδερφός μου μπαίνοντας στο δωμάτιο απότομα.

« Παράτα με!» Φώναξα υψώνοντας την φωνή μου.

« Δεν θα μου υψώνεις τον ήχο της φωνής σου!» Πρόσταξε νευριασμένος καθώς με κοίταγε ξαφνιασμένος.

Χωρίς να λογαριάσω την παρουσία του , έσυρα την βαλίτσα μου έξω από το κρεβάτι.

« Που το πας αυτό;» Απόρησε περίεργος πλησιάζοντας με.

« Φεύγω» Του ανακοίνωσα και άρχισε να γελάει ειρωνικά.

« Και ποιος σε άφησε;» Ξανά απόρησε ειρωνικά μέσα από τα γέλια του.

« Είμαι 19 έχω ενηλικιωθεί μπορώ να κάνω ότι θέλω» Του είπα σοβαρά προσπερνώντας τον. Είχα δίκιο, μπορούσα πλέον να κάνω ότι θέλω με την δική μου πρωτοβουλία.

Το κράτημα του με εμπόδισε να βγω από το δωμάτιο. Αυτή η κίνηση αρχίζει να με εκνευρίζει. Υπάρχει και άλλος τρόπος να σταματάς έναν άνθρωπο.

« Και που θα πας;» Ρώτησε αυτή τη φορά ήρεμος.

« Δεν ξέρω.» Του είπε ανήξερη μην ξέροντας τον προορισμό.

« Γιατί παίζεις με την τύχη σου;» Με ρώτησε αυστηρά.

« Μου αρέσει να παίζω με την τύχη μου» Του απάντησα στον ίδιο τόνο.

EXboyfriend.Where stories live. Discover now