EXboyfriend|Το αντιο.

1.1K 91 7
                                    

«Πως είναι τα μαλλιά μου;» Την ρώτησα μόλις ανέβηκε πάνω στο δωμάτιο.

«Όπως συνήθως;» Απόρησε μπερδεμένη.

Η ώρα είχε πάει οχτώ και ακόμα να διαλέξω
τι θα φορέσω.

«Ε ηρέμησε είσαι μια κουκλάρα όπως πάντα» είπε και άνοιξε την ντουλάπα.

Είμαι σίγουρη πως θέλω να την εμπιστευτώ για το τι θα φορέσω;Την τελευταία φορά δεν ήταν και η καλύτερη μου ιδέα.

«Σου έχω ξανά πει ότι πρέπει να πετάξεις αυτά τα ρούχα;» Απόρησε και έβγαλε μια μαύρη ραντάκι μπλούζα μαζί με ένα τζιν με δυο αποχρώσεις.

Ανακάτεψε τα μαλλιά μου και με κάθισε βιαστικά στην καρέκλα.

«Τι σου είπε ο αδερφός μου;» Απόρησα καθώς έβγαλε το βαλιτσάκι με τα καλλυντικά της.

«Τίποτα το ιδιαίτερο» μουρμούρισε και κοίταξε εξεταστικά το πινέλο όπου είχε στο χέρι της.

Μπορεί να μην το συνέχισα αλλά δεν θα αφήσω εδώ αυτή την συζήτηση.

Η ώρα είχε πάει ήδη 9 και πήρα βιαστικά το τσαντάκι μου βγαίνοντας έξω από το σπίτι.

Ακριβώς απέναντι μου στο δρόμο βρισκόταν ο Peter. Είχε σταθεροποιήσει το σώμα του στο αυτοκίνητο του περιμένοντας με.

Μόλις το βλέμμα του έπεσε στο δικό του μου χαμογέλασε αχνά. Ανταπέδωσα απευθείας και έβαλα ατσούμπαλα τα παπούτσια μου κάνοντας τον να γελάσει.

Μόλις πλησίασα άνοιξε την πόρτα του συνοδηγού και χωρίς να πω τίποτα μπήκα στο αυτοκίνητο.

«Που πάμε;» Τον ρώτησα σοβαρά παρόλο που μέσα μου πετούσαν πεταλουδίτσες.
«Καινούργιο αμάξι» του είπα με τις σκέψεις μου.

«Σου αρέσει;» Απόρησε με ένα χαμόγελο.

«Ναι.» Του είπα με ένα περήφανο χαμόγελο κοιτώντας προς αυτόν. Μόλις οι ματιές μας κλειδώθηκαν το βλέμμα του επέστρεψε ξανά στον δρόμο.

«Τελικά που πάμε;» Ξανά ρώτησα.

«Θα δεις.» Είπε ξεφυσώντας.

«Φυσικά και θα ήταν αυτή η απάντηση σου» του είπα και γέλασε αυθόρμητα.

...

«Melissa» άκουσα την ψιθυριστή φωνή του κάνοντας με να ξυπνήσω.
« τόσο βαρετός είμαι;» Απόρησε like drama queen.

«Πόση ώρα κοιμάμαι;» Απόρησα ντροπιασμένη και γέλασε.

«Όχι πολύ» είπε και βγήκε από το αμάξι πράγμα που έκανα και εγώ.

EXboyfriend.Where stories live. Discover now