Kitabıma hoşgeldin bugün sana alımlarda katılan Jack karakterini tanıtacağım...
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
"Bay Jack Fisher! Yaptığınız hoşuma gitmedi!""Bayan Melanie... İsteyerek olmadı."
"Nasıl isteyerek olmadı? Bir insan iki çocuğu birden istemeyerek mi döver?"
"Bakın cidd-"
"Çıkın dışarı! Bir daha olmasın! 1 hafta uzaklaştırılacaksınız!"
Jack üzgün bir şekilde dışarı çıktı. Hala inanamıyordu... Nasıl çıktı bu kavga? Son hatırladığı şey durduk yere zihnine dalıp orda sıkışmış olmasıydı...
1 saat önce...
Jack öğle arasında dışarı çıkmaya karar verdi dersteyken... Zilin çalmasını sabırla bekliyordu... Bir Kurt gibi acıkmıştı.
Bekle bekle vakit geçmiyordu. Jack bıkmıştı şimdiden... Sadece 10 dakika vardı zile ama bir asır gibi geçiyordu.
Şimdi çaldı işte! Jack direk koşacaktı yemekhaneye... Tam kapıdan dışarı adım attı ki birden ayaklarının uyuştuğunu, Mavi saçlarının bir an uçtuğunu hissetti. Herkes onun mavi saçlarıyla dalga geçerdi...
Yavaşça bir yere bastığını hissetti. Karşısında bir parçalanmış ayı vardı... Hafif korkunç duruyordu. Hafif mi? Jack kendinle dalga mı geçiyorsun? Bu şey tam bir kabustu!
Kendisinin 3 küçük versiyonu kollarında ve boynunda dolanıyordu ayının... Gözleri yoktu sanki? Hayır vardı ama kapalıydı sanki... Keskin pençeleri korkunç kılıyordu ayıyı... Ağzı bir insanı tek lokmada yutabilecek kadar büyüktü...
Her şey neredeyse normaldi. Ta ki Ayının gözlerinden parlak ışıklar saçmaya başlamasına kadar...
Ayının kafası sağa sola çok hızlı bir şekilde dönüp duruyordu. Küçük ayılar da garip davranmaya başladı. Jack kendine hakim olamıyordu. Birden durduk yere arkasını döndü. İki boşluk içinden gerçek dünyayı gördü. Bir baktı... Ne olduğunu anlamaya çalışıyordu.
Acaba n'oluyordu? Jack cidden beyninin durduğunu hissetti. Kafası karışık gerçek dünyada ne olduğunu anlamaya çalışıyordu. Ama bir dakika!
Jack gerçek dünyada bir kavga içindeydi! Cidden korkmuştu. Güçlü değildi kendini savunacak kadar... Ama sanki bir şey onun bedenini kontrol ediyordu?
Gerçek dünyada...
İki kabadayı yürüyen Jack'e çarptı. Jack tepki verememişti."Hey babalık! Dökülsen iyi olur!"
Jack konuşamıyordu...
"Dökül dedim aptal!"
Jack hiç tepki verememişti...
"Sen istedin!"
1. Çam yarması kabadayı Jack'e tam yumruk atacakken Jack'in gözleri simsiyah oldu.
Jack'ten siyah dumanlar çıktı. En son dimdirek siyah bir duman topuna döndü. Duman topunun içinden iki çift kırmızı ışık saçılıyordu.
Şöyle bir ses duyuldu.
"#@₺#@+-you #1)@(2can't hide!##)2))"
Zihin dünyasında...
Jack ne olduğunu şaşırmıştı. Olan her şeyi izlemişti. Ama hiçbirini kendi yapmamıştı... Cidden korkuyordu. Bağırmaya başladı.
Kendisini gerçek dünyada bulduğunda yerde yatıyordu. Ayağa zorla kalktı. Yerde yatan iki "mal"a baktı. Ne güzel ağız burun kalmamış heryerleri kırılmış.
1 saat sonra
Jack hiç birşey hatırlamıyordu. Tek hatırladığı zihninde olduğuydu... Yaptığı yüzünden uzaklaştırma yemişti...
Sınıfa dönünce onu "Diptera" karşıladı...
"Jack ne yaptın sen! 1 hafta uzaklaştırma bence fazla!"
"Diptera bunu ben yapmadım!"
"N-n-ne!?"
"Ben yapmadım! Cidden kendimde değildim!"
"Saçmalama Jack!"
Birden birisi çıktı ve şöyle dedi...
"O haklı..."
"Simon!"
"Ne oldu bir sıkıntı mı var Jack?"
"Sen benim adımı nereden biliyorsun!"
"Sen benim Simon olduğumu nasıl bildin?"
"Bi-bilmiyorum"
Diptera olaya dalar...
"Bir dakika ne oluyor? Jack kendi kendine konuşma? Deli misin?"
"Hayır ben kendi kendime konuşmuyorum!"
"Jack sen delirmiş olmalısın..."
Jack gerçekten adını nereden bildiğini bilmediği bir çocuk ile konuşuyordu! Çocuk ta onun adını bilmişti...
"Si-simon! N'oluyor?"
"Görü-"
Simon diye hitap ettiği çocuk bir canavar olmuştu! Simsiyahtı! Maske takıyordu!
Jack kafayı yiyecekti! Bıkmıştı artık! Durduk yerde böyle şeyler yaşaması saçmaydı. Gerçek miydi değil miydi?
"Bize katılacaksınız..."
"Ne, nasıl?!"
Canavar bişey demeden kayboldu... Diptera sinirlendi Jack'e...
"Sen ne yaşıyorsun Jack! Kendine gel!"
Jack sırasına tekme attı ve çantasını aldı. Okuldan çıktığı gibi eve gitti...
-----------------------------------------------------------
Diptera bilmezden geliyordu! O biliyordu! Ama... Gerçekleri inkâr ediyordu... Simon bu huyundan nefret ederdi insanoğlunun...
-----------------------------------------------------------
Jack eve gider gitmez kendini odasına kilitledi. Yaklaşık 5 dakika düşünceler içinde öylece oturdu. Sonra yatağına yattı... Uykuya dalmadan önce şu laf istemsiz bir şekilde ağzından çıktı..."Seni yeniden birleştireceğiz..."
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
Bu bölüm biraz geç geldi kusura bakma ama bence efsane oldu... Bu bölüm _Sal_Fisherr_ adlı kişiye yazıldı. Bu da diptera diptera-culicudae
Okuduğun için teşekkürler...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Five Nights at Freddy's -Stolen Hearts- [Alımlı]
HorrorYeni bir FNAF macerasına hazır mısın? Hiç bilinmeyen ruhlar, bilinmeyen kişiler En önemlisi kaybolmuş zihinler... Simon başına gelenlerle yıkılır... Sen de ona ortak olmak ister misin? -Bizden Kaçabilirsin ama SAKLANMAZSIN...