ATEŞ'TEN
Elimde ki kağıda bakılıyordum korkuyordum açmaya. Eğer kardeşim o kızsa ne olacaktı? Cebimde titreyen telefonu aldim. Hastaneden arıyorlardı. "Efendim" leyla hızla olayı anlattı genç bir kız darp edilip sokağa atılmış. Hızla DNA raporunu cebime koyup yukarı çıktım zaten hastanedeydim. Leyla beni görünce ufak bir şok yaşadı. "leyla hastanedeydim zaten işlerim vardı."kısa açıklama yapıp odama girdim üstümden ceketi çıkartıp gömleğimi giyindim. Hızla kızın olduğu odaya ilerledim. Kızın her yeri kandı bir an midem bulansada kızla ilgilendim.
7 Saat sonra;
O kadar yorulmuştum ki beynim artık işlemiyordu. Fazlasıyla uykum vardı. Oda da bulunan koltuğa uzandım hiç bir şey düşünecek halim yoktu uykuya bıraktım kendimi.2 Gün sonra;
Hastaneden bir türlü ayrılamamıştım büğün bir şekilde çıktım o dört duvardan cebimden telefonu aldım kapalıydı mühtemelen sarjım yoktu. Arabaya binip hızla eve sürdüm. Eve geldiğim zman evde kimse yoktu etraf sessizdi bundan yararlanarak odama çıktım ve uykuya teslim ettim kendimi. (yav kızmayın tamam) "Ateş kalk yeter be" gözlerimi açtım "Akın sesine sıçıyum sus ölüyorum!" Akın sinirle üstümdeki yorganı çekip aldı. "Gerzekalı pezevenk kal şu Ares 'in getirdiği kız kayıp. Hem o DNA işi ne oldu" Akının dedikleriyle hızla gözlerimi açtım. Ben bunu nausl unuturdum ya. Hızla yataktan kalktım koltuğa attığım montu aldım cebinde ki DNA raporunu çıkardım. Buradaydı hızla açtıp okumaya başladım. "VERİLEN ÖRNEKLER BİR BİRİNE %99 UYUŞMAKTADIR."koca bir siktir Hırsla kağıdı Akının yüzüne fırlattım. Akın kağıdı okuyup bana döndü." Abi kız kardeşimiz kayıp ne yapıcaz?" sinirle soludum" bilmiyorum lan! Bir kıza sahip çıkamadınız! "
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SESSİZ ÇIĞLIK!
ChickLitHayat her zaman gülmez bunu unutun ve insanlar her zaman bir çıkarları oldukları için yanınızdadır. Bu kitap kızın hayatını ve nasıl her şartta ayakta kaldığını anlatıyor. Her gün Saat 17:00 yeni bölüm🎉🖤