Ora shenonte 09:00 dhe ajo nuk denjonte te zgjohej nga gjumi i rende qe po bente.Epo alkooli dhe kthimi ne shtepi ne oret e para te mengjesit do te benin punen e vete.
Nje muzike u ndje ne sfond,ishte celulari i saj.
1 zile,2 zile,3 zile dhe me ne fund u zgjua ta kapte."Po cfare dreqin?!Kush eshte kujtuar per mua qe ne pike te mengjesit?!"
-Alooo-i foli ajo gjithe nerva
-Uouuuu dikush qenka ngritur me nerva me duket.
-Aaa Lu ti qenke.
-Po normale qe une jam,pse sa persona te tjere ke me numrin tim ti?!
-Perse me telefonove kaq heret?!
-Mia o budalle ka shkuar ora 9 ti thua heret.Hajde çohu tani se po te presim tek kafja jone e zakonshme.
-Ouuu sa pertoj dreqin.Po kush eshte aty se the po te presim?!
-Eshte Kamila,Kristi dhe Davidi.Hajde tani behu gati shpejt se ne 11 kemi seminar me ate "perbindeshin"sot dhe nuk rrime dot shume ne kafe pastaj.
-Ok ok,se erdha per gjysem ore jam aty.
-Mire pra shifemi.Puthje
-Shifemi-i tha dhe e mbylli celularin.
Plot pertese u ngrit nga krevati,beri nje dush,lau dhembet dhe iu drejtua garderobes se saj gjigande qe dukej si butik.Nuk dinte cfare te vishte aq shume rroba kishte.
Meqe ishte dite e hene kerkonte dicka te thjesht,por style-sh njekohesisht sepse ajo dallohej si nje vajze plot stil.U mendua pak perpara dollapit dhe me pas vendosi per rrobat e dites.
Zgjodhi rrobat e duhura;nje pale xhinse stil amerikan,nje bluze te bardhe pak te lirshme qe vinte deri ne bel,lidhi ne brez nje kemishe te kuqe me kuadrate te zeza,me pas veshi nje pallto te zeze shume in per momentin qe i arrinte pak me poshte vitheve. Drejtoi pak floket qe i arrinin deri tek supet pasi i kishte dhe te drejta vete dhe vendosi nje pale syze te tejdukshme qe ishin shume ne mode per momentin.Veshi kambalet e saj te zeza te preferuara,vendosi canten ne shpine dhe doli nga apartamenti si nje fashioniste e vertete.Mia eshte nje vajze 21 vjece qe studion per Biznes,ne Universitetin e ekonomise ne Londer (London School Economic), ishte nje studente shume e mire ,ndonese nuk merrte gjithmone vetem noten me te mire,por shkollen e fitoi me shume mund dhe merite sepse vertete perpiqej shume fort.
Eshte e preferuara e djemeve ne klase shumica kane tentuar te kerkojne me shume sesa shoqeri me te ,por akoma askush qe asaj ti interesoje dhe per me teper Mia i friksohet shume dashurise.
Kishte kaluar nje femijeri shume te veshtire,per shkak te babait te saj parazit, alkoolik dhe te dhunshem.Nuk donte te vuante edhe ajo si nena e saj sepse ajo mendonte se te gjithe meshkujt njelloj jane.Ne fillim te marrin me te mira pastaj ndryshon çdo gje njelloj si me prinderit e saj.
Ajo jeton e vetme ne nje apartament te vogel ne qytetin e Londres larg familjareve te saj dhe me e dhimbshme larg mamit te saj,i mungon cdo dite e me shume dhe pse ishte ajo qe e ndihmoi te largohej dhe te krijonte jeten e saj larg prej tyre.Familja e saj kishte para ne nje nivel mesatar,por mamaja e saj kishte trasheguar nga prinderit nje sasi te konsiderueshme lekesh qe nuk ja kishte treguar burrit te saj por i kishte ruajtur per Mian qe tja jepte kur te behej 18 vjece dhe te largohej nga aty.Me ato leke Mia zoteronte ate apartament ku jetonte dhe sot.
Babai i saj gjithmone kishte nje arsye koti nga pija qe ti torturonte me fjale dhe veprime te dyja,por e ema ishte ajo qe ka vuajtur dhe akoma vuan per faj te kokes se saj sepse akoma nuk ka rreshtur se dashuri ate njeri dhe sepse ai e kercenon qe po ta leri do ti vrase te dyja dhe Mian dhe ate.
Mia keto 3 vite qe ishte larg tyre kishte arritur qe te gjente nje pune qe shume te rinj do vdisnin qe ta kishin,dhe ajo ndihej shume me fat.
Punon tek "Green Company" nje kompani me mjaft emer ne qytet,e cila merrej me ndertimin e produkteve ekologjike.
Ajo eshte asistentja e pronarit te asaj kompanie dhe paguhej mire ndonese puna i merrte nje kohe goxha te mire nga dita e saj.
Sot e kishte me orar te reduktuar sepse shefi i saj kishte ikur per ne nje mbledhje jashte qytet,por do kthehej me vone dhe kjo paraditen e kishte te lire,prandaj po shkonte ne shkolle.
Gjate gjithe kesaj kohe pervec se mbante veten i dergonte disa para edhe mamase se saj sepse i ati nuk i jepte leke fare,ai vetem prishte per pije.Do dite me rralle per keto 3 vite i kerkonte me ngulm qe ti bashkohej kesaj ne apartamentin e vogel qe kishte nuk deshironte qe i ati ta torturonte me teper ate jo me tani qe kjo e ka nje mundesi...
BẠN ĐANG ĐỌC
Ne krahet e tij!(E PERFUNDUAR)
Lãng mạnPershendetje! Cdo histori dashuri eshte e bukur,por e Eidenit dhe Mias eshte e preferuar ime... Me e mira dhe gjerat me te bukura ne bote nuk mund te shikohen aq me teper te degjohen ,por ato duhet te ndihen me zemer Ju ftoj te lexoni kete histori...