Kapitulli 12

1.5K 58 2
                                    


Mengjesi erdhi dhe Mia nuk e kishte ndier fare qe Eiden ishte ngritur.Si duket ishte merzitur nga reagimi i Mias mbreme.E kuptoi edhe vete qe veproi sikur Eiden te kishte bere nje krim,por serish u justifikua me faktin qe ai u soll keq sepse i premtoi qe sdo ta prekte.
Nuk ju duk me vend te bente dush sepse do ti duhet ti kerkonte serish ndihme Odetes per rrobat,por u ngrit lau syte edhe dhembet dhe sapo hapi deren u ndesh me fytyren e bukur te Eiden i cili nuk dukej fare si i merzitur,perkundrazi ne dore mbante nje tabaka me leng portokalli,ushqim,fruta dhe nje trendafil te bardhe.
-Kjo eshte per ty zemer!Te kerkoj shume ndjese per mbreme e di qe u nxitova nuk duhej.
-Mire ta kam falur ,por ma shpjego pak pse e ke marr trendafil te bardhe dhe jo te kuq?!
-Sepse e di qe eshte e preferuara jote?!
-Nga e di ti kete?!
-Po sepse ne shtepine tende gjithmone do te jete nje i tille dhe une jam njeri i detajeve e di ti,e sidomos kur vjen puna per tek ti.
-Faleminderit!Hajde te hame se vdiqa urie.
-Hahahahha si ka mundesi qe ha kaq shume po nuk ve fare shendet.
-Ndoshta ngaqe harxhoj shume energji duke folur gjithe diten.
-Po mund te jete edhe kjo nje arsye shume e mire.
-Kam metabolizmin e mire Eiden se ndryshe nuk shpjegohet.Pse do qe te vendos ndonje kile.
-Ne fakt mire do ishte sepse je dobesuar shume,por kjo eshte gjeja e fundit qe me shkon ne mendje.Te dua keshtu sic je me defekte dhe virtyte.
Mia ia mori tabakane nga duart dhe ja vendosi tek tavolina qe ndodhej aty I mori duart dhe e pa drejt e ne sy.
-Te premtoj qe do jem e duhura per ty.Do perpiqem fort.
-Ske nevoje Mia,ti je e duhura!
Menjehere pasi Eiden ja tha kete Mia i vendosi duart rreth belit te tij dhe i mbeshteti koken ne kraharor.
Eiden ia ngriti pak fytyren me duart dhe vuri re qe ajo po qante.Jo shume,por ama syte i ishin mbushur plot me lot.
-Hej vogelushe cfare ndodhi?!Thashe ndonje gje gabim?!
-Jo Eiden,vetem se ndihem kaq me fat dhe e lumtur saqe trembem nga kjo lumturi.
-Me fat jam une Mia,dhe ske arsye perse te mendosh negativisht tha Eiden i cili nuk duroi dot me shume,por ja fshiu lotet me dore dhe e puthi,shijoje serish buzet e saj kesaj here ndjeu dhe shijen e kripes se lotit qe kishte mbetur aty.Nuk kishte te ngopur nga ajo,femra e tij tashme.Por as Mia nuk deshironte te shkeputej nga ajo puthje, e ndjente dhe ajo ne cdo qelize dhe ne cdo dritherime qe i krijohej ne lekure.E donte dhe shume madje,por do ti duhej kohe tja pranonte vetes kete fakt.
-Nuk e dija se cishte puthja derisa te putha ty!Kam qene injorant nga kjo fushe.
-Ke filluar te permiresohesh e di?!Nuk je me i dhunshem si ne fillim.
-Kam patur mesuese te zote.
-E ke gjetur fiks fare ashtu eshte.
-Dashuri je.Cfare sdo jepja per buzeqeshjen tende!
-Eidennnn leri romancat e teperta.Po hajde se erdhi dreka dhe ne akoma skemi ngrene mengjes.
-Te drejte ke .
Hengren mengjes duke ushqyer njeri-tjetrin si femije te vegjel.Pasi mbaruan ushqimin u bene gati qe te iknin serish ne qytet sepse nuk mund te qendronin me me teper edhe pse do deshironin shume.
-Faleminderit shume per gjithcka xhaxhi Antonio dhe teta Odete.Fale jush ja kaluam shume me mire.
-Jeni gjithmone te mirepritur bijet e mije ne do jemi ketu dersa te mos jemi me gjalle.Edhe hajdeni prape here tjeter,por jo mbas kaq shume kohesh.
-Jeni shume te mire te dy.Ju dua shume te dyve per cdo gje qe keni bere per familjen tone deri me tani.
-Cdo gje ka lindur nga shpirti sepse te punosh me njerez te mire dhe punetor meson shume.Ka qene e gjithe merite e gjyshit tend ,shokut tim te ngushte qe me pa gjithmone si shok e jo si punonjes.
-Me vjen mire xhaxhi Antonio.Mire pra ne po ikim mirupafshim
-Mirupasfshim edhe juve.Edhe te fala mi bej Xhorxhit.Kam kohe pa e pare.
-Te fala ke edhe ti.
Sapo u ndane nga cifti i te moshuarve u futen ne makine dhe u nisem menjehere per ne qytet.
-Dua te shkoj me pare ne shtepi pastaj pune se dua te bej nje dush.
-Mire zemer se te dergoj une.
-Ne pune do sillesh si normalisht a mire?!Nuk dua te dyshoj njeri per ne te dy.
-Shumicen e rasteve ndodh qe te jete mashkulli ai qe i kerkon femres ta mbajne lidhjen te fshehte.Ne rastin tone e kunderta.Ti e di qe per mua le ta marrin vesh te gjithe?!
-E di Eiden,prandaj ta kerkoj vazhdimisht kete gje
-Mire Mia,ta premtoj!
E teksa i beri kete premtim i kapi fort doren duke kryqezuar gishtat e tij me te sajat dhe me pas ja shtrengoi fort duke e pare ne sy dhe duke i buzeqeshur me sy.
-Te dua,Mia!Kaq shume sa pa ty ndihem i humbur.
Mia nuk i foli fare thjesht ja ktheu pergjigjen me nje buzeqeshje dhe nje puthje mjaft te ndjere ne faqe.
Me ne fund kishin mberritur ne qytet.Eiden e dergoi Mian ne shtepi dhe sigurisht nuk mundi ta linte te ikte pa i rrembyer nje puthje te shpejt.
-Eiden!!!!
-Cfare?!
-Sikur ma premtove?!
-Nuk e pa njeri,pastaj jane kaq te shijshme nuk munda ti bej rezistence.
-Ti je i cmendur fare.Ik tani me mire.Do shkosh ne zyre direkt ti?!
-Po jam i cmendur per ty tha duke ju afruar serish buzeve te saja
-Eiden boll tani po me kthe pergjigje.
-Je kaq e zonja per te prishur momentet romantike.
Jo sdo shkoj ne zyre,do shkoj ne shtepi te shoh babin njehere si eshte se kam ca dite qe e kam lene vetem me infermieren ne shtepi.
-Po Eiden shume mire ben!Me njofto edhe mua per gjendjen e tij dhe me thuaj kur te jete momenti i duhur qe ti them qe ky pushim duket te jete i perhershem jo i perkoheshem sic e di .
-Do ta kete shume te veshtire Mia,kam frike nga reagimi i tij.
-Me beso!Gjithcka do te shkoj mire.
-Sa me fat jam qe te kam.
-Edhe une me ty.Ik tani se do na shohi ndonje.
-Mire zemer ika,shifemi ne pune.
-Shifemi pra.
***
Mia hapi deren e apartamentit dhe u fut brenda duke qendruar aty ne kembe e mbeshtetur pas deres.Akoma nuk arrinte ta besonte ate cfare kishte ndodhur per vetem 1 dite e gjysem.Eiden tashme ishte i dashuri i saj dhe ajo spo dinte si ta menaxhonte kete fakt.Sado qe Mia ne syte e botes dukej si nje vajze me shume vetebesim,nga brenda vuante per kete gje.Prandaj i kishte ardhur edhe pasiguria me meshkujt,nje rol te madh ka luajtur i ati,por nje pjese te vogel e ka edhe mospatja besim ne vetevete.
-E vogla mamit cfare ke?!
Ishte zeri i te emes qe e nxorri nga mendimet
-Asgje ma thjesht jam pak e lodhur.Ca bere ti?!
-Une mire ja sapo perfundova se beri gjellen e drekes.
-Cfare ke gatuar?!Vjen era peshk.
-Po kam bere peshk,supe dhe sallate jeshile.
-Sa po me hahet.
-Hajde ulu se po e shtroj tani tavolinen.
-Ne fillim po shkoj te bej nje dush ma pastaj ulemi edhe hame te dyja.
-Mire zemer.
Mia shkoi te bente dush dhe ne ato momente i ra celulari.
-Alo!
-Mezi po pres diten kur te me pergjigjesh "zemer".
-Eiden qenke ti?!Nuk e pashe fare kush ishte,thjesht e hapa direkt sepse sapo po futem te bej dush.Arrite ne shtepi ti?
-Po tani sa arrita.Pra tani sa po futesh ne dush?!Ka vend per mua?!
-Jo nuk ka dhe ik tani se flasim pastaj se do me lesh pa u lare keshtu si e ke nisur ti.
-Sa e keqe je.Mire pra shko lahu se flasim pastaj.Po lahu shpejt ama.
-Mire
****
Eidenit nuk po i iknin minutat qe ti telefononte serish Mias,por vendosi te bente edhe ai nje dush se e kishte te nevojshme.
Per pune 7 minutash Eiden mbaroi se beri dush dhe zbriti poshte,ne katin e pare te asaj vile gjigande 2 kateshe.Ne sallonin e pritjes ishte i ati i tij qe po lexonte nje liber.
-Ku ke qene Eiden?Ka disa dite qe spo ta shoh fytyren ne shtepi.
-Po te puna o burre.Tani jam vetem une dhe Mia qe merremi me projektin,plus qe kompania ka dhe pune te tjera ti e di shume mire.
Ngaqe kam mbaruar vone kam fjetur tek apartamenti im se e kam me afer qendres.Po ti si ke qene?!Ke patur ndonje shqetesim?!
Kete marrdhenie kishte Eiden me babain e tij.I tregonin cdo gje njeri tjetrit ndonese Eiden ishte mjaft ne moshe per ti mbajtur disa gjera per vete.
-Me mire jam,por po mendoja pushim se pushim jam pse mos te shkoj tek shtepia ne fshat?!Atje kam dhe Antonion,te pakten ja kaloj me mire se ketu.
Eiden mbeti si i ngrire ne vend.Ai smund te shkonte atje se perndryshe do merrte vesh per lidhjen e tij me Mian.Obobo cfare kishte bere.
-Jo jo atje sdo shkosh.Doktori tha te mos levizesh nga shtepia.Pastaj ti po ben fizioterapi atje si ben dot.
-Po i bej si jo.Do punesoj nje fizioterapist qe te vij me mua dhe te mi beje ne shtepi,pastaj fola me mjekun dhe ai me tha qe ajri i paster,qetesia dhe qendrimi me njerez pozitiv jane ilacet e duhura per zemren.E kam vendosur qe do te shkoj dhe do rri 1 jave.Kam kaq shume kohe pa i takuar ato te dy.
-Po mire shpresoj te vij dikush te beje ushtrimet atje pra.Fundja ti e ke vendosur dhe cfaredoqe te them une sdo ta ndryshoje mendjen tende.
-Sa mire qe me kupton bir.Gjithesesi per cdo problem ne lidhje me kompanine me telefono.Vale ka plot atje .
-Po po.Ke ngrene dreke ti?!
-Po ska pak qe hengra ngaqe duhet te pija ilacet prandaj.
-E mire po shkoj vetem pra se vdiqa per buke
-Mire bir vazhdo
***
-Teta Amelia,cfare arome e mire qe vjen gjithmone ketu ne kuzhine.
-Eiden,ti gjithmone ma ben qejfin
-Eshte e vertete ne fakt sjane thjesht fjale.Cfare ke gatuar sot se vdiqa
-Kam gatuar supe me perime,mish te marinuar dhe sallat me rukola.Jane ushqime te shendetshme sepse keto duhet te konsumoje zoti Xhorxh.Ta dija se do vije ti atehere do te kisha gatuar biskotat me gjalp,te preferuarat e tua.
-Ska gje se mi ben here tjeter,keto qe ke bere sot jane mese te mjafueshme.
-Mire ulu ti se ti sjell menjehere une.
Eiden mbasi mbaroi ushqimin u nis menjehere per ne pune.Jo se kishte harruar ta merrte ne celular Mian,thjesht po priste qe ta telefononte ajo ate.Duhej te tregohej pak hakmarres.
****
Mia kishte ca qe kishte shkuar ne pune dhe i kishte hyre dosjeve me koke.Pavaresisht se po punonte me njeren dosje ajo se kishte fare mendjen aty ,por te Eiden i cili i tha do te telefonoj dhe se beri.U be merak mendoi mos ndoshta i ka ndodhur dicka.Smund ta linte kuriozitetin ta mundte keshtuqe mori celularin dhe i telefonoi.
-Zemer me ne fund te mori malli per mua.
-Eiden.Mendova mos te kishte ndodhur gje se me the qe do te marr me vone .
-Ne fakt jo thjesht po prisja te me telefonoje ti.
-E nga e dije qe do te telefonoja une.
-Nuk e dija,por shpresoja.
-Nejse ku je?!Hajde ne pune se kemi disa dosje per te shqyrtuar.
-Ketu jam.
-Ku?!
-Mbrapa deres se zyres tende.
-Seriozisht?
Eiden hapi deren dhe hyri brenda me celular ne vesh.
-Shume seriozisht.
Mbylli celularin dhe deren me cels
-Eiden cfare po ben?!
-Po si dihet mund te futet Nora padashje pa marr leje me para.Tha nderkohe qe ju afrua shume afer karriges ku Mia ishte ulur
-Po mire te futet,fundja spo bejme gje.
-Por mund te bejme-tha Eiden duke e kapur prej beli dhe duke i dhuruar serish nje puthje.Edhe Mia nuk eshte se i beri rezistence,perkundrazi i hodhi Eidenit duart rreth qafes duke u afruar me teper me te dhe me pas i hoqi nga qafa per ti kryqezuar me floket e tij sa here qe Eiden e puthte fuqishem.
-Eidennn tha Mia ngjitur me buzet e Eidenit me nje ze super te ulet.
Eiden ishte gjithashtu ne nje gjendje si Mia i pushtuar nga emocioni.Nuk mund ta linte me kaq.
Ndoshta duhet ti thonte dicka,por preferoi te mos e bente Mian te skuqej serish dhe thjesht e terhoqi pas vetes per ta shtrenguar shume fort.
-Tani se di sa gati jam te punoj,por e di qe kemi nje projekt per te perfunduar.Ama te punosh me ty eshte e veshtire o zemer.
-Mbaje mendjen tek projekti se ndryshe sdo te le te me puthesh per 1 jave pastaj.
-Po nese une ti rrembej puthjet?!
-Jo as ashtu ska se pastaj sme sheh per 1 muaj fare.
-Cfare te dashure qe kam o zot!
-Ca ka ste pelqen e dashura?
-Doja te thoja qe sjam vetem une i cmendur je edhe ti.Ama sa me shume te njoh aq me shume te dashuroj.
Iu kthyen puneve te tyre,te lumtur krah njeri-tjerit po perfundonin aq shume dosje sa as vete nuk e kishin kuptuar sesi kishin mundur te punonin aq shume.
-Zemer e di qe je e lodhur se kemi bere vetem rruge sot,por na duhet te ikim prape atje te fusha e projektit.
-Kur do shkojme?!
-Nga ora 6 do nisemi
-Oh jo Eiden atehere smundem,e kam leme te takohem me Lu.Kam ca dite qe se kam pare.
-Vetem me Lu-ne?!Po sikur ti them une Robertos dhe dalim te 4-te?!
-Jo jo do dal vetem me shoqen time.Kemi muhabetet tona dhe neve qe sduam ti dine te tjeret.
-Ashtu eee as mua sdo mi tregosh?!
-Jo pse ti mi tregon mua muhabetet qe ke bere me Robertin,jo.Keshtuqe mos fol me
-Po dua dhe une te dal per darke me ty.Si tja bejme?
-Ka dite te tjera plot.
-Po Lu-se do i tregosh per ne?!
-Ndoshta,por me shume mundesi jo.
-Po pse o Mia?!Ke turp nga une?!
-Jo Eiden kurresesi,thjesht keshtu jam une.Jam pak e turpshme ne kete pjese me duhet pak kohe sa te mesohem.
-Tani po ja fut kot.Po vij une ja tregoj une
-Eidennnnm mos guxo!
-He se shaka bera mos u nxeh.
-Shakaja eshte gjysma e te vertetes e di?!
-Po mire une thjesht per te paren here ne jete kam nje te dashur qe nuk me pelqen te fshihem,por tja bej te ditur te gjitheve.
-Ashtu eee dhe cfare do i thuash ?!
-Qe ti je e imja!

Ne krahet e tij!(E PERFUNDUAR)Where stories live. Discover now