Kiara kishte planifikuar te gjithe skenen sikur e kishin plackitur ,kishte rrahur veten dhe ishte ulur ne dysheme me lot ne sy duke pritur Eidenin.
***
Eideni dhe Mia nuk vonuan shume dhe arriten te shtepia e Kiares.Eideni sapo u be gati ti binte deres,ajo u hap vete duke i bere te dy qe te friksoheshin dhe te mendonin qe vertete kishte ndodhur dicka e keqe.
Hyn brenda dhe pane Kiaren ne dysheme me shenja ne fytyre,me floket e hallakatura dhe duke qare.
-Hey Kiara!Cfare ndodhi?Si ndodhi?
Kiara pa e vene re qe ishte dhe Mia aty,ju hodh ne qafe Eidenit.
-Eiden ishte e tmerrshme.Ishin dy djem me maska.Moren cfare gjeten dhe me rrahen derisa ti thoja se ku ndodheshin gjerat me vlere.
-Po si ka mundesi?!-foli Mia.
Kiara u pre fare kur e pa ate aty,nuk e kishte pritur te ishte dhe ajo.
-Mia qenke dhe ti,me fal se nuk te pashe.Po se di as vete.
-Po erdha me Eidenin sapo me njoftoi se ckishte ndodhur.Epo zakonisht keto gjera i bejne kur kane informacion per dike,kur kane hesape per te lare me dike,jo kot.Ne mes te dites pale.
Ose dikush ka folur per ty qe ke pasuri,ose dikush ka patur disa pune me ty.Gjithesesi do merret vesh nga ekspertiza se po vjen policia, ishte vetem nje bllok me tutje.
-Policia?!
-Po,e morem rruges.E raportuam per cfare kishte ndodhur edhe thane qe po vijme menjehere.
-Po pse e futet dhe policine ne kete mes?
-Thuaj fale zotit qe je mire,po policia duhet me patjeter te vinte.Pse nuk do qe kjo ceshtje te zgjidhet?!
-Dua sigurisht,por sdoja nderhyrjen e policise.
-Po si do e rregulloje kete pune atehere?!
-Do hulumtoja vete
-Kaq te afte e sheh veten dhe ne kete pozicion?
-Eiden,cfare ka Mia qe me kundervihet ne cdo fjale?!
-Mos ndoshta jam ketu perballe teje?!Mund te me pyesesh mua per kete ske pse pyet Eidenin.
Kiara fillon te qaje.
-Pas gjithe kesaj qe kalova seriozisht e ke me kete pyetesor?!
-Shume seriozisht,se nuk e di pse,por me duket si e stisur e gjitha kjo.
-Cfare po thua?Vertete mendon qe mund ta kem sajuar vete te gjithe kete skene?!
-Se di mua te pakten keshtu me duket.
-Eiden edhe ti keshtu mendon?
Eideni sfoli fare thjesht pa nga Mia duke i bere me shenje qe te permbahej.
-Atehere per cfare dreqin erdhet.Nese sju vjen keq,largohuni nga shtepia ime.Sepse e kam bere vete gjithe kete skene keni shume te drejte.
-Pse e more kaq keq kete gje?Mias thjesht ju duk nje skene shume e cuditshme dhe te tregoi dyshimin e vete.Por ti nuk po na thua asgje qe te na tregosh qe ne jemi gabim.
-Pikerisht-tha Mia
-Jo ska lidhje fare,thjesht ska vlere te rrini ketu kur nuk me besoni
-Epo si ndodhi pra na e trego dhe ne jemi shume te qete pastaj.
-Meqe po vjen policia do e merrni vesh atehere se sdua te flas disa here per kete gje se behem keq.
-Epo mire keshtu e leme
Mias nuk po i durohej donte vetem te fliste,por sfoli, nuk donte tja jepte kete kenaqesi sepse ajo ne nje menyre apo ne nje tjeter po e nxiste.
Nuk vonoi shume dhe policia arriti ne vendngjarje.
-Zonjushe Kiara,pa na tregoni se cfare ndodhi?!
-Une sapo kisha dale nga dushi dhe po vishesha po behesha gati pasi kisha takim me keto te dy -tha duke bere me shenje nga Eideni dhe Mia.
-Po pastaj?!
-Degjova nje zhurme te tmerrshme tek dhoma ndenjes dhe shkova qe ta shikoja.Me dolen 2 djem njeri nga mbrapa dhe njeri nga para,ai nga mbrapa me shtrengoi fort prej qafe nderkohe qe tjetri me kercenoi me thike ne fytyre qe ti tregoja vendin se ku ndodheshin sendet e mija me vlere .
-Ja treguat?
-Po ja tregova se ndryshe do me kishin vrare.
-Po mire a keni marr ndonje kercenim kohet e fundit?
-Jo nga asnje!Dhe akoma po perpiqem qe ta kuptoj se si ka ndodhur e gjitha kjo.Ishte nje cast qe nuk e kisha menduar ndonjehere qe do ta perjetoja.Une dhe si kam bere keq njeriu.Nuk jam as ndonje person i pasur shume qe te vijne tek une.
-Do ta zbulojme zonjushe pa merak.Na jepni ndonje detaj tjeter qe mbani mend ne lidhje me djemte,si ishin?Cfare gjatesie?Si ishin veshur?
-Njeri ishte i veshur me nje bluze te kuqe dhe me xhinse te zeza,ndersa ai qe ishte nga mbarpa nuk e vura re mire se cfare bluzje kishte,thjesht pashe qe kishte veshur nje pale pantallona ngjyre blu te erret dhe nje pale si gjysem atlete gjysem kepuce nuk e di as vete sesi ishin nuk e vura re mire.
-Perkundrazi ke pare mjaftueshem zakonisht ne situata te tilla,viktima eshte ne gjendje shoku dhe nuk i mban mend te gjitha cka ndodhur dhe aq me teper te veshjet.Po pastaj si ndodhi?Sepse ke shenja ne fytyre.
-Pastaj ai djali qe ishte nga para me gjuajti fort ne te dyja faqet ,ndersa tjetri me terhoqi fort prejt flokesh duke me terhequr zvarre deri te vendi ku ndodheshin bizhuterite dhe sendet e tjera me vlere.
-Cila ishte gjeja me me vlere qe kishe?!
-Kisha nje medalojn te trasheguar brez pas brezi,ishte me shume domethenie per familjen tone.Mamaja ma dhuroi mua dhe une duhet tja trashegoja femijeve te mije e keshtu me rralle dmth.
Por ja qe ma moren dhe ate.Ishte pasuria e vetme qe kisha,pervec te tjerave,por ajo kushtonte shume per mua-thote ajo mes lotesh.
-Na vjen vertete keq zonjushe,mundohu te qetesohesh,kam dhe disa pyetje te tjera per tju bere.E di qe e ke te veshtire ,por jane proces pune,na duhen me patjeter.
Degjove gje se cfare thane tjeter djemte kur erdhen?!
Nese folen dicka,nese nxorren ndonje nofke apo emer?
Dicka qe te mund te na e lehtesoje gjetjen e tyre.
-Se di,tani sme kujtohet asgje prej gjeje
E kam koken shume te trullosur.Gjithcka ndodhi shume shpejt.
As vete se mora vesh se si.
-Ne rregull zonjushe!Per momentin po mjaftohemi me keq,por sapo tju kujtohet dicka tjeter na telefononi.
Ja ku e keni dhe kartviziten time.Mund te marresh ne kete numer ne cilen ore te deshironi.
-Ne rregull.Ju faleminderit per gjithcka.
-Eshte detyra jone tju vijme ne ndihme.
Ai u shkeput nga Kiara dhe u drejtua drejt Eidenit.
-Zoti Revington!Do tju informoj mbi gjithcka.Do tju ve ne dijeni te konkluzioneve nga keto te dhena qe morem sot.
-Faleminderit mik.Po si te duket ty?Se ti ke pare shume skena te tilla.
-Nuk di ta them saktesisht,por kjo nuk eshte nje skene normale vjedhjeje.
-Duke filluar qe nga menyra se si kane hyre ne shtepi-tha ai duke drejtuar gishtin nga dera.
-Cfare po aludoni?!
-Asgje zoti.Revington.Ti e di qe sme pelqen te flas e te nxjerr konkluzione te menjehershme.Do tju informoj sapo ta shqyrtojme si ceshtje.
-Ne rregull pra do degjohemi.
-Mirupafshim zoti Revington!
***
-Eiden cfare te tha?-e pyeti Mia sapo u largua ai.
-Me tha qe do flasim,kishte dyshimet e tija por do me njoftoje.Si eshte Kiara?E pe?
-Mire eshte se gjen gje ate.Po ne fakt se kam pare,pasi foli me policin u fut te dhoma dhe s e kam pare me.
-Hajde shkojme pra.
***
-Do ta marresh pagesen tende rri i qete.Keni bere nje pune shume te mire qe te dy.
Mos me telefononi me sepse do tju dergoj mesazh vendin dhe oren...
Mia dhe Eideni sapo kishin qene duke i rene deres kur degjuan se cpo fliste ajo dhe nuk reaguan fare thjesht pane njeri-tjetrin te habitur nga bemat e saj te njepasnjeshme.
Eideni sduroi dot me dhe u fut brenda furishem.
-Flasim pra....
Eiden !!!!Cfare ka ndodhur?
-Me ke po flisje?
-Po flisja me nje shoqe,e kishte marr vesh cme kishte ndodhur dhe po me pyeste nese kisha nevoje per ndihme.
-Po mire flit me shoqen perfundoje telefonaten,perse e mbylle cel?
-Jo mbarova ska gje thjesht me trembi menyra sesi hyre.
-Epo se paske ndergjegjen e paster ,pasi zakonisht thone qe trembesh kur fsheh dicka.
-Eiden se kuptoj pse po me flet ne kete menyre?Me duket sikur po me flet me kunja a ku di une.Cfare te kam bere?
-Se di thjesht spo me dukesh shume bindese ne fjalet e tua.
-Si keshtu?Kur nuk me besove?Me duket se te kurdisi Mia se ajo kishte ardhur e karikuar qe ne fillim.
-Deshira nuk me mungon ne fakt,por seshte robot Eideni e dashur qe ben cti them une.
-Po atehere cfare dreqin keni?Keni dicka me mua qe se di une.
-Jo Kiara,ti ke dicka me ne qe ne se dime.
-Une...Une jo skam asgje cfare duhet te kem?!
-Ate do te na e thuash ti-foli Eideni.Pa he njehere perse e bere gjithe kete farse?Ku doje te dilje me kete?Dhe te lutem shume mi kurse dramat.
Kiara kish mbetur e shtangur nga fjalet e Eidenit.
-Une skam bere asgje.Se di per cfare po flet.
-Ti ske bere asgje?
Mos duhet te ti numeroj-foli Mia kete here
-Ti je nje ngaterrestare,ti i ke folur keq edhe Eidenit per mua.Ti ja ke futur keto ide ne koke e di.Por Eiden me beso,nuk kam bere asgje,se di cte ka thene kjo per mua.-tha Kiara duke drejtuar gishtin te Mia
-E para punes kjo qe ti ben me gisht eshte gruaja ime keshtuqe ben mire ti drejtohesh si duhet nese ke sadopak respekt per mua.Edhe e dyta te thashe mos u viktimizo,por flit perpara se te flas une se realisht me ka ardhur ne maje te hundes kjo sjellja jote.Cfare dreqin ke me Mian?Cfare te ka bere?
Kiara u be serioze kete here.
-Une se di pse ma thua vazhdimisht kete gje, por skam asgje me Mian dhe skam bere asgje.
-Ashtu eee
Mos ndoshta do ta mohosh ti e ke sjell babin e Mias ketu?
Mos do ta mohosh edhe faktin qe punesove dike te abuzonte me Mian,por ja qe si eci fati?
-Mos do ma mohosh edhe telefonaten qe po beje me personat qe kane inskenuar gjithe kete skene te bukur me ty "viktimen" ne krye?!
-Do mi mohosh?!
Do e mohosh edhe faktin qe perhap fjale ne kompani per Mian??
Si munde te mi besh te gjitha keto?Duke e ditur qe Mia eshte personi me i rendesishem ne jeten time?Si munde ti beje duke me pare ne sy,e duke u shtirur cdo dite si dikush tjeter qe sje?
-Eiden ,une...
-Ti cfare?Ti cfare-uleriti Eideni.
-Une te besova,i besova shoqerise tone,punes tende dhe te futa ne kompani si njeri te besueshem edhe ti me bere kete gje?Perse e bere dreqi ta haje?
-Sepse te dua!Sepse nuk e duroj dot Mian prane teje,sepse dua qe te me shohesh mua ashtu sic sheh ate,sepse ti se meriton nje femer si ajo.
Sepse une jam me e mira per ty-shpertheu me ne fund Kiara
-Me fal?!
Ti je me e mira per mua?
Ku e di ti se kush eshte me e mira dhe me e keqja per mua?Kush je ti qe te thuash se cila femer me meriton apo jo.
Mia eshte dashuria e jetes time,dhe ndjenjat nuk kane komande e dashur Kiara.
Une dhe ti kemi qene njehere bashke nese ste kujtohet dhe aq mbaroi,ste doja ishte kaq e thjesht.Dashuria nuk inponohet,nuk merret me dhune.Une nuk te dua ngulite mire ne mendje.Edhe sikur te ishe femra e fundit ne toke,sdo te doja,smund te doja nje njeri te krisur si ti.
Une dua Mian dhe guxove i bere dicka tjeter do kesh pune shume serioze me mua dhe nguliti vath ne vesh keto fjale.
Do ta shohesh veten pas hekurave nese i prek qofte edhe nje fije floku Mias.More vesh??-uleriti edhe me shume Eiden.
Ai e kapi Mian prej dore dhe dolen jashte furishem duke perplasur deren me sa fuqi kishte.
I ishte sosur durimi.Donte vetem te merrte Mian e tij dhe te shkonte diku larg,diku ku te ishin vetem...Dhe me pas i shkoi ne mendje udhetimi i famshem qe do benin sebashke.Tani ishte koha e duhur.Do te fliste me Robertin dhe do te diskutonin per daten e udhetimit.
-Mia ime.Nuk do te lejoj askend te te beje keq .Ta premtoj!
-E di zemer.Eshte pjese e shkurter,por me kishte mbetur pa postuar dhe me mire ta postoj se mos ndoshta keshtu me vjen frymezimi
Si ju duket pjesa?
YOU ARE READING
Ne krahet e tij!(E PERFUNDUAR)
RomancePershendetje! Cdo histori dashuri eshte e bukur,por e Eidenit dhe Mias eshte e preferuar ime... Me e mira dhe gjerat me te bukura ne bote nuk mund te shikohen aq me teper te degjohen ,por ato duhet te ndihen me zemer Ju ftoj te lexoni kete histori...