Kapitulli 15

1.5K 54 1
                                    

Rruges ndaloi dhe mori nje shishe vere spanjolle dhe nje torte te vogel per Eidenin.
Kishte shume emocione,po dridhej ne fakt.Ajo ishte nisur shume e bindur,por rruges po fillonte te kishte shume dyshime, ndoshta nuk po bente gjene e duhur,ndoshta Eiden do mendonte keq per te pas kesaj?Sa shume pikepyetje kishte ne koke.
-Zonjushe arritem ,foli taksiti duke e shkeputur nga mendimet.
-Oo po faleminderit!
I dha leket dhe u nis drejt apartamentit te Eidenit.
Ora ishte 23:55 prandaj po ecte me ritme te ngadalta teksa afrohej drejt hyrjes se Eidenit.Do priste dhe pak te shkonte fiks ora.Po sikur te jete dhe dikush tjeter aty me te ?Ishte gati duke i rene te fiket dhe pse?! Sepse mendonte vetem budallalleqe.
#Mia mblidhe veten,cdo gje do te shkoje mire.Ai te do,mos u bej e trashe.#
Pa dhe njehere oren dhe kishte shkuar.O tani o kurre i tha perseri vetes.
I ra deres dhe asgje,i ra perseri dhe perseri asgje.Provoi zilen nje here,dy here prape asgje.E provoi serish nga inati kete here dhe asgje.
#E dija ai nuk eshte fare ketu,ose do jete me dike tjeter dhe jane aq te zene sa nuk e degjojne asgje.
E nderkohe qe tha keto,u lut me vete te ishte ajo e para sepse opsionin e dyte nuk mund ta duronte dot.
U nis drejt ashensorit,kur Eiden me ne fund hapi deren .
-Mia,mos po me bejne syte.Ti ketu?
Mia u kthye menjehere sapo degjoi zerin e tij dhe nga syte desh i dolen zemra.Shkoi me vrap dhe ju hodh ne krahe.
-Gezuar ditelindjen zemer!Pasi tha kete i dhuroi nje puthje qe e beri Eidenin te mos duronte me,por e ngriti ne peshe ashtu ne perqafim sic ishin,e futi brenda dhe mbylli deren me kembe.
Nuk po shkeputeshin dot nga njeri tjetri sepse asnjeri prej te dyve nuk deshironte te shkeputej.Ishin perhumbur ne puthje te njepasnjeshme.Eiden ashtu ne krahet e tije sic e kishte e shtriu ne divanin qe ndodhej ne dhomen e ndenjes dhe kur po e ulte e shkeputi paksa nga vetja.
-Faleminderit jete!Sa mire qe je ketu!Por une mendova se ishe merzitur me mua dhe po te lija te qetesoheshe.
Mia realisht Kiara nuk ka kurrefare rendesie per mua.
-Ti ndoshta nuk ke interes per te,por ajo per ty po Eiden.Di ta dalloj shume mire nje femer kur ka interes ndaj nje mashkulli.Dhe ajo per pak sa ste ha me sy per se gjalli kur te ka afer.
-Une kam sy vetem per ty zemer dhe vetem ti ke lejen te me hash,te me puthesh te me besh cte duash.Te dua zemer, te dua pafund.Nuk mund te jem me i lumtur sesa kaq.
-Edhe une te dua Eiden.
Eiden iu afrua akoma me afer.
-Ma thuaj dhe njehere.
-Te dua Eiden.
-Une me shume.Me kete veshje po ma heq trurin fare,i foli Eiden shume afer veshit.
-Te pelqej?U vesha keshtu per ty ,per te festuar ditelindjen tende.Solla dhe torten dhe veren.Tha duke i treguar me dore.
-Ti edhe sikur thes te veshesh prape e bukur je.
-Epo mendjen ketu sepse do ti frysh qirinjve.U plake u bere 28 vjec mo djale.
-Po ke te drejte,tani me duhet gruaja dhe femijet dhe u kompletova.Dmth gruan e kam vetem femijet me mungojne.
-O majmun,prit njehere se ka pune femija.Jemi te rinj per femije.
-Sikur po plakesha,tani thua te rinj.
-E kisha per vete ne fakt.
-Zemer e imja ti,bej shaka,por ta dish qe dua 5 kalamaj.
-Jo po skuader futbolli.Mendo nje deshire dhe fiki qirinjte tani.
Eiden nderkohe e pa drejteperdrejte ne sy Mian dhe pasi i dha nje buzeqeshje fiku qirinjte.
E kapi Mian prej beli dhe i dhuroi nje puthje, kesaj here me te embel dhe shume me provokuese.
Filloi ta puthte edhe ne qafe duke vazhduar edhe me poshte dhe Mia renkonte nga kenaqesia,kjo gje e beri Eidenin te eksitohej me teper dhe te vazhdonte akoma me fuqishem .Ju kthye serish buzeve te saj dhe u shkeput per nje moment
-Te deshiroj kaq shume Mia.Dua te ta gris kete fustan dhe te bej timen. I foli Eiden me nje ze provokues shume prane buzeve te saj.
-Une,une..
-Te lutem Mia.Te deshiroj kaq shume.
-Une duhet te them dicka Eiden.
Eiden beri nje fytyre me serioze.
-Cfare ka Mia?
-Une,une nuk e kam bere me para.
-Je e virgjer?
-Eshte problem per ty?
-Jo Mia perkundrazi,do isha mashkulli me fatlum dhe i lumtur nese do pranoje ta beje me mua.A je e sigurte qe e deshiron?
-Po Eiden dua.
Eiden e kapi ne perqafim dhe me pas e puthi serish kete here per te mos e leshuar me.Te pakten per kete nate.
E puthi dhe nderkohe filloi ta zhvishte pak nga pak.I perkedheli kembet duke filluar nga poshte-lart ,duke futur duart ne zonat ku Mia povokohej shume,e nderkohe nuk kishte te ngopur nga puthjet qe i jepte.
E deshironte kaq shume Mian,akoma nuk po i besonte syve qe ajo ishte aty me ate, qe ndodhej ne shtepine e tij dhe qe per pak caste do perfundonin ne shtratin e tij sebashku.Ishte si nje enderr e bere realitet.
I hoqi me shume puthje dhe delikatese fuatanin e zi,por duke e lene veshur vetem me te brendshmet e bardha dhe me kepucet me take te larte.
-Je kaq e bukur Mia,dua te te eksploroj me duar dhe buze cdo pjese te trupit tend...
Mia ishte perhumbur fare ne ato momente.Nuk kishte perjetuar ndonjehere nje moment te tille me pare,por kishte dhe turp.Kur Eiden e zhveshi duke e lene me te brendshme ajo instiktivisht vendosi duart ne pjeset intime sikur te donte ti fshihte,por Eideni e kuptoi dhe i zgjidhi floket duke ja lene ti derdheshin ne trup dhe ashtu pak nga pak filloi ta puthte serish bute duke ia larguar ato recipeta qe po e pengonin.
-Mia zemer ske pse te kesh turp nga une,pastaj ti ske asgje per te pasur turp.Je kaq perfekte.
Mia ia hodhi duart ne qafe dhe e puthi akoma me fort .Eiden perfitoi nga rasti ta mbante hopa dhe ta shpiente ne dhomen e gjumit.E shtriu ne krevat dhe ngadale filloi ti zgjidhte kepucet dhe ti puthte kembet.Ia pershkroi kemben me puthje deri ne kofshe e pak me teper deri afer mbathjeve.
Mia filloi te renkonte me teper duke therritur emrin e tij.
Eideni nuk duronte me donte ta bente te tijen Mian,por as Mia spo i duronte me provokimet e tij saqe e kerkoi ajo vete Eidenin.
-Eiden te lutem.
-Cfare Mia.
-Te lutem,kam nevoje per ty.Tani
Eiden ia hoqi mbathjet duke e lene ashtu lakuriq perpara tij.Ishte nje mrekulli e vertete ta shikoje ate ashtu.
Nuk po rezistonte dot me dhe me ne fund ndodhi dhe nderkohe e shtrengoi fort Mian duke i kapur doren dhe duke i dhuruar puthje te njepasnjeshme qe Mia te mos ndjente dhimbje,por sado eshte dicka qe nuk e shmang dot.
Ishte Mia me pas qe e shtrengoi shume fort dhe filloi te nxirrte disa lot qe e bene Eiden te ndalonte.
-Mia,je mire zemer?!Te lendova?!
-Jo Eiden perkundrazi,jane lot gezimi ne fakt.
-Te dua Mia,se ke idene sesa shume te dua.
-Edhe une Eiden edhe une.
Dhe ashtu te dashuruar dhe shume te lumtur kaluan dicka caste me shume krah njeri tjetrit derisa i zuri gjumi.
***
Mengjesi erdhi dhe Mia u zgjua perpara Eidenit.E pa dhe nuk arriti ta besonte qe kishte ndodhur.Qe ishte bere e tija dhe per me teper ndjehej kaq e lumtur.U ngrit nga krevat dhe u fut ne banjo per te bere nje dush.
Nderkohe qe Mia po bente dushin,Eidenit i doli gjumi dhe u tremb se mendoi mos Mia ishte larguar nga ai,por pastaj kur degjoi zhurmen e dushit u qetesua dhe u ngrit te shkonte dhe ai drejt saj.
-Zemer,je aty.
-Po Eiden,po bej dush ja dhe pak erdha sepse mbarova.
Eiden hapi deren dhe hyri brenda.
-Ne ke nevoje te dalesh kaq shpejt ne fakt,dua te lahem dhe une me ty.
-Eiden,largohu,si hyn keshtu.Tha Mia nderkohe qe mundohej te mbulonte me duar pjeset e saj intime.
-Hey Mia ske pse te fshihesh.Te kam pare shume mire.Dhe e dua trupin tend.
-Ou pse vetem trupin.
-Normalisht qe jo vetem trupin.Te ishte per trupin sdo te doja fare sepse eshte gjeja e fundit qe pashe tek ti.Ta dua shpirtin Mia.Por ta thashe ate sepse ishte muhabeti tek trupi.
Tani do me lejosh ta bej kete dush tamam me ty.
Ju afrua edhe me shume dhe e puthi aty ne dush me ujin qe i rridhte mbi shpine dhe mbi koke.E ashtu bene dashuri serish te humbur ne deshiren per njeri tjetrin dhe nuk kishin te ngopur ne fakt.
***

Eshte pak pjese +18 dmth jo se eshte e pistet,por varet sepse njerezit kane koncepte te ndryshme ne lidhje me dashurine dhe te berit dashuri.
Shpresoj tju pelqeje🤗🤗

Ne krahet e tij!(E PERFUNDUAR)Donde viven las historias. Descúbrelo ahora