Mengjesi tashme kishte ardhur,dhe Eideni ishte ngritur shume heret qe te shkonte te merrte Mian sikurse dhe ja premtoi,por kur kapi cel qe ti telefononte pa qe e kishte telefonuar i ati dhe per me teper i kishte derguar edhe nje sms ku i thonte qe ta telefononte.
U shqetesua shume,po mendonte skenare nga me te keqinjat ne koke.I lutej zotit qe te mos kishte pesuar nje tjeter atak,jo jo me mire te mos mendonte negativisht.¿Si dreqin kishte perfunduar ai celular ne gjendje silenti qe si kishte ndjere zilet.I telefonoi menjehere pa menduar me shume.
-Alo!
-Alo,baba!Je mire ,te ka ndodhur ndonje gje?!
-Ku dreqin e kishe futur ate celular.
-Ishte bere silent,nuk e di as vete se ne cilin moment e kam bere,por cfare kishe?Te shqeteson gje?
-Jo mire jam vetem se po shqyrtoja projektin mbreme ne qetesi dhe kam menduar te bej nja dy ndryshime te vogla.Do kalosh sot ketej qe te mi sill pak dosjet e projektin?
-O zot!Per kete me ke telefonuar kushedi sa here mbreme.Lere projektin se cdo gje eshte ne rregull.Ne kemi filluar punimet me pastrimin e tokes ti do te besh ndryshime.Mundohu te marresh veten se per ate je aty.Punen na e ler mua dhe Mias ne dore.
-Pa shiko ke filluar te me japesh edhe urdhra.Nejse une edhe disa dite do rri se 1 jave e kisha planifikuar,do te shihemi ne zyre dhe e flasim me hollesisht.Pastaj doja te te flisja dhe per nje teme tjeter qe djali im i vetem kishte harruar te ma permendte.
-Cfare gjeje?-pyeti Eiden,tashme i hutuar.
-Kisha nje nuse dhe nuk e dija.Me duhet ta merrja vesh nga te tjeret.
-Oo me fal ba,duhet ta thoja e di.
-Leri faljet tani,por kur te vij aty dua te dalim per darke dhe te ma prezantosh dhe mua zyrtarisht.
-Po ba patjeter,dicka tjeter kishe?
-Jo asgje, vetem mos i ler punet pasdore per shkak te dashurickave te tua.
-Jo jo pa merak shef.Mire po e mbyll tani se duhet te shkoj ne kompani.Mi bej te fala xhaxhi Antonios dhe teta Odetes.
-Te fala te bejne dhe keto.Mire bir me krahe te lehta pra.Shifemi se shpejti.
-Shifemi ba.
Eideni mbylli celularin i lehtesuar qe nuk ishte asnjera nga ato qe mendoi,pa oren dhe kishte shkuar 6:30.Shyqyr qe kishte bere dush para se te fliste me te atin,se ndryshe do ishte vonuar per te marr Mian.U vesh me shpejtesine e eres rregulloi floket dhe u nis.***
Mia ishte ngritur qe ne 5:30 kishte bere nje dush,kishte bere floket me onde te medhaja ,ishte veshur me nje fund me motive leopardi qe vinte i care dhe lart,me nje bluze te zeze,xhakete lekure te zeze dhe nje pale gjysme cizme te zeza,nderkohe po bente nje make up shume te lehte me disa nuanca karamel, roze te embel dhe puder.Vendosi maskaren dhe lyu buzet me nje buzekuq me efekt me shkelqim ngjyre roze te embel gati ne nude.Mori cantet e zeze dhe celulari dhe doli nga dhoma.-Mirmengjes ma.
-Mirmengjes bije,po cne kaq shpejt sot Mia eshte ora 6:30-tha ajo duke pare oren qe kishte ne dore.
-Po tani e tutje keshtu heret do te shkojme ne pune o Ma,na pret nje pune shume e gjate dhe e lodheshme perpara.Tani ska me kthim pas dhe as te dorezohemi.Dua ta bej Migelin krenar.Per hir te tij do mundohem te jap shpirtin qe ky projekt te realizohet me se miri.Kjo vertete nuk eshte nje gje per te cilen kam studiuar,gjithmone e kam ndihmuar Migelin me dosje per pune shifrash dhe jo per pune te tilla.Por do bej cmos qe te jem ndihme per Eidenin sepse eshte i vetem ne kete mes.
-Bija ime e zgjuar.E di qe do tja dalesh me se miri vetem mbaje te ndezur kete besim qe ke ne vete.Une jam gjithmone ketu per te mbeshtetur dhe per te ndihmuar nese ke nevoje per mua.E di qe eshte pune dhe projekt me shume rendesi,por te lutem mos e ler pasdore shkollen zemer.Te pakten diplomohu.
-Jo ma pa merak,kam provimin tjeter pas 2 ditesh ne fakt,por eshte i lehte dhe e di qe do ta marr.Do ta mbyll shkollen ma, rri e qete.
Sapo Mia tha kete,degjoi celularin te dridhej.Ishte Eideni.
-Alo!
-Mirmengjes dashuria e jetes time!A je bere gati?
-Mia qeshi ne nje menyre te pakontrrolluar menjehere sapo Eideni i tha keshtu,por pastaj u kujtua se po sillej si femije..Po gati jam.
-Mire zemer zbrit poshte se ketu para pallatin tend jam.Vetem nese do te vij te marr une hopa?!
-Jo jo se e ben ti se sje mire nga trute.Erdha per 2 minuta jam aty.
-Mire zemer po te pres me padurim.Ky do jete 2 minuteshi me i gjate i jetes time.
-Erdha mos bej keshtu.
-Mire shpejt.
Ma une po zbres pra se erdhi Eideni.
-Po ti nuk hengre as mengjesin.Perse nuk u ngjit lart dhe ai te hante mengjes me ne.
-Jo ma me mire qe nuk erdhi aman se po te vinte ai nuk luante me nga ketu e do pertonte dhe te shkonte ne pune.Dhe realisht kemi shume pune.
-Mire Mia ti e di.Mi bej te fala pra.
-Te fala te kesh ma.Ika pra shifemi pasdite.
-Pune te mbare!Dhe silluni mire ju zogjte e dashuruar.
Mia qeshi dhe u skuq menjehere sapo mami ja tha kete.U kthye ti dhuronte nje perqafim dhe nje puthje te forte.
-Rri pa merak,do sillemi shume mire.Pafshim Ma.
-Pafshim Mia***
Eideni po e priste me padurim dhe sapo deshi te ngjitej lart e pa ate duke dale nga hyrja e pallatin.Ishte bere kaq e bukur,ne fakt cdo dite e bukur ishte,por sot ne syte e tij sot shkelqente.Nuk duroi dot dhe nxitoi ta merrte ne perqafim.
-Sa shume me mori malli per ty,per aromen tende o zemer- i tha duke e perqafuar dhe duke zhytur koken ne qafen e saj.
-Edhe mua Eiden.
Eideni i vendosi duart ne fytyre dhe ja ngritu fytyren drejt tij per ta puthur.Ishte nje nga ato puthjet e tij qe e bente Mian te dritherohej,por u permbajt dhe u shkeput nga ai.
-Eiden,cpo ben keshtu do na shohin fqinjet.
-Pse cte keqe ka qe po puth te dashuren time?-tha ai duke bertitur e duke theksuar me shume kete te fundit.
-Jo ska asgje te keqe te me puthesh,por jo ne kete menyre.Me puth pak te pakten-tha Mia duke bere nje fytyre si te nje femije.
-O zot kur ma ben fytyren keshtu me vjen te ha fare.
-Jo jo se te duhem edhe per dite te tjera.Do ikim apo do rrime ketu?
-Ikim ikm hajde
U futen ne makine dhe u nisen drejt kompanise.
Arriten me ne fund ne kompani,Eideni i kapi doren Mias dhe ja shtrengoi fort.
-Tani nuk ke ku me iken..
Mia e pa duke i buzeqeshur,i pelqeu ky veprim i tij,ndonese nuk donte qe te binte ne sy,por te ishte krah Eidenit kjo gje ishte e pamundur.
U futen brenda dhe te gjithe shikimet e punonjesve rendonin mbi imazhin e tyre.Disa filluan te pershperisnin me njeri-tjetrin.
Por njera u degjua mbi te tjerat dhe sigurisht smund ti shpetonte vesheve te Mias dhe Eidenit.
-Normale qe do i futej ne shtrat kjo,se fundja per kete pune qe po ben seshte se ska lidhje shkolla e saj me projektin.Te pakten qenka e mire ne dicka tjeter.
-Mire e ke shoqe...
Mias i dolen disa lot,por u permbajt,nuk e dha veten.Madje shtrengoi me fort doren e Eidenit si per te kerkuar nje mbeshtetje morale.
-E rregulloj une kete gje zemer.
-Eiden mos!Lere fare te lutem.
-Askush nuk tregon mungese respekti ndaj teje,askush dhe duhet ta marrin vesh te gjithe.
-Ti atje?!-foli Eideni duke ju drejtua asaj qe foli.
-Une?!-beri me shenje ajo
-Po ti zonjushe qe sta di as emrin.
-Paula,shef!
-Kishe ndonje gje per ta ndare me ne?
-Jo shef asgje.
-Atehere me qenka dukur mua sikur ti sapo ofendove te dashuren time.
-Jo shef,me keqkuptove.Nuk e kisha me....
-Je e pushuar.
-Por...shef....
-Shko te paketosh gjerat e tu,dorezo punet qe ke ne dore dhe per 5 minuta dua te shoh jashte kesaj ndermarrje.
Paula uli koken dhe u nis te bente ate qe i kerkuan.
-Tani shperndahuni neper punet e juaja se boll pate shfaqje per sot.Ah dhe nje sqarim te vogel.
Po Mia eshte e dashura ime dhe kushdo tjeter qe do te flasi keq per te do kete pune me mua,sepse sa cereku i Mias te punonit te gjithe ju keto kushedi ku do ishim sot.
Te gjithe u kthyen ne punet e tyre dhe Eiden u kthye te Mia e tij e cila kishte mbetur pa fjale nga ato qe Eideni kishte bere dhe thene ne ato caste.
Iu hodh ne perqafim dhe i la lotet ti rridhni ne faqe.
-Te dua shume!
-Une me shume Mia-i tha Eideni dhe u shkeput nga perqafimi per ta pare ne sy.
Hej zemer mos qaj,nuk ke pse merzitesh nga fjalet e nje vajze ziliqare qe nuk ben gje tjeter ne jete vecse te gjej te keqen edhe aty ku nuk ka .Mbaroi zemer...
-E di por si ajo mendojne dhe shume te tjere ketu qe nuk e thone me goje.
-Edhe cfare pastaj?!Perse duhet te interesojne se cfare mendojne ato fundja une e di sa e zonja je nuk ke perse ti tregosh njeriu asgje.
-Jo Eiden jo,une do punoj fort ti tregoj qe mendojne gabim per mua.
-Mia zemer ti e di.Por mos e streso veten me kete pjese.Hajde te shkojme ne zyre tani.Na presin nje mal me dosje perpara...***
Po punonin aq shume ate dite sa e kishin humbur edhe sensin e ores.
-Hej zemer qenka orari drekes do shkojme te hame dicka?
-Jo Eiden mua sme hahet,por nese do vazhdo ti,shko ha dicka.
-Nese ty nuk te hahet atehere as une skam uri.Vazhdojme me punet pra.
Mia e pa dhe i perkedheli koken duke i ngaterruar gishtat ne floke.Behu gati pra se po dalim te hame dicka,por nuk do rrime shume se duhet ti mbarojme shpejt sot.
-Mire zemer ,hajde pra une gati jam.
Zbriten poshte me ashensor dhe ne dalje u takuan me Kiaren.
-Eiden,Mia sapo po ngjitesha lart tju takoja
-Kiara,po cne ketu sot?Foli Eideni.
-Mbarova projektin me te gjitha ato ndryshimet e vogla qe me kerkuat dhe po vija qe tjua sillja.
-Okej mund ta dergosh lart te Nora sepse ne po shkojme te hame dreke-I tha Eideni.
-Ne rregull Eiden,tha Kiara duke shtrenguar dhembet nga inati.
-Nese do mund te vish te konsumosh dreke me ne,sigurisht nese deshiron?-E pyeti Mia
-Jo nuk dua tju prish dreken,se ndoshta keni pune-tha Kiara
-Jo ceshte ajo fjale, nese deshiron je e mirepritur apo jo i dashur?!-tha Mia duke ju drejtuar Eidenit.
-Po zemer patjeter,hajde me ne Kiara,nderkohe te flasim dhe pak per token se kam nja 2 dyshime te vogla.-i tha Eideni.
Kiara nuk po i besonte vesheve dhe syve
Ato te dy ishin lidhur?!Zot, qenka treguar shume e shkathet Mia...Tani po qe do ti duhej te mendonte nje plan te mire per ta bere Eidenin per vete,fundja e dinte qe edhe kjo lidhje e Eidenit me Mian ishte thjesht kalimtare.A te ishte valle e tille?!
YOU ARE READING
Ne krahet e tij!(E PERFUNDUAR)
RomancePershendetje! Cdo histori dashuri eshte e bukur,por e Eidenit dhe Mias eshte e preferuar ime... Me e mira dhe gjerat me te bukura ne bote nuk mund te shikohen aq me teper te degjohen ,por ato duhet te ndihen me zemer Ju ftoj te lexoni kete histori...