Νεες Γνωρημιες

41 6 1
                                    

Όλο το βράδυ δεν κοιμήθηκε καθόλου. Στριφογύρναγε και σκεφτόταν τα λόγια του Γιάννη. Γιατί άραγε να της τα είπε όλα αυτά; Τι εννοούσε όταν έλεγε ότι πρέπει εκείνη να ανακαλύψει τι έχει συμβεί. Οι σκέψεις την βασάνιζαν. Σηκώθηκε από το κρεβάτι. Κατευθύνθηκε προς την πόρτα. Δεν ήταν κλειδωμένη για κάποιον περίεργο λόγο. Την άνοιξε. Περπάτησε τον μακρύ διάδρομο. Κάποια στιγμή ένα κορίτσι βγήκε από το δωμάτιο '243'. Γύρισε να φύγει τρέχοντας χωρίς να την καταλάβει μέχρι που....

- Εεεε για που το έβαλες μικρή;

Εκείνη δεν μίλησε

- Ε κουφή είσαι;
- Δεν ξέρω που να πάω.
- Είσαι η καινούργια σωστά;
- Ναι.
- Έλα μαζί μου εγώ πάω στην τραπεζαρία για το πρωινό.
- Ευχαρίστως
- Εμένα με λένε Στέλλα εσένα
- Ιωάννα

Προχώρησαν και κατέβηκαν τις μαρμαρένιες σκάλες. Στο ισόγειο, στο βάθος υπήρχε μια τραπεζαρία. Εκεί ήταν πολλές γυναίκες, χαμένες στις σκέψεις τους. Ξαφνικά αντίκρισε την Κωνσταντίνα. Ήταν μόνη της. Αποφάσισε να ρωτήσει την Στέλλα για αυτήν.

- Ποια είναι αυτή; την ρώτησε
- Αυτή είναι η μοναδική τρελή εδώ μέσα, της απάντησε με μίσος. Αυτή για να καταλάβεις πρέπει να μείνει για πολλά χρόνια εδώ για να γίνει καλά μη σου πω και όλη της την ζωή.

Η Ιωάννα σάστισε. Δεν φαινόταν τρελή. Και ούτε ήταν τότε γιατί την αποκαλούσαν τρελή.

- Γιατί τι έκανε;
- Τι έκανε; Σκότωσε τον άντρα της. Την πρώτη νύχτα του γάμου τους.
- Τι; Πως;
- Τι έπαθες;
- Τίποτα απλώς θυμήθηκα ότι είχα μια δουλειά. Πρέπει να φύγω.

Έφυγε τρέχοντας. Δεν έδωσε σημασία στα λόγια της Στέλλας για την Κωνσταντίνα. Όταν τα άκουσε όλα αυτά θυμήθηκε όλα αυτά που προσπαθούσε να ξεχάσει τόσο καιρό. Καθώς ανέβαινε μια νοσοκόμα την βρήκε να κλαίει και την σταμάτησε.

- Τι έπαθες; Ε; Σου μιλάω τι έπαθες;
- Άφησε με. Άσε με.
- Ηρέμησε.
- Εσείς φταίτε που είμαι έτσι αφήστε με να φύγω.

Με μια δύναμη την πέταξε κάτω και συνέχισε να τρέχει. Ξαφνικά ένας άντρας βρέθηκε μπροστά της και μια φωνή ακούστηκε.

- Θωμά πιας' την.
- Όχι άσε με να φύγω

Ο άνδρας την άρπαξε και πρώτου προλάβει να αντιδράσει της έχωσε μια ένεση στο μπράτσο. Εκείνη σε λίγα δευτερόλεπτα έπεσε κάτω. Ο άνδρας την πήρε και την πήγε στο δωμάτιό της. Την έβαλε στο κρεβάτι. Εκείνη δεν μπορούσε να αντιδράσει.

Το Καταραμένο Νυφικό Donde viven las historias. Descúbrelo ahora