Туслах ажилчин

1.6K 176 18
                                    

Жүнмён-Ээе битгий тоглоом хийгээд бай яаж ч бодсон тэр яаж энд ирэх юм?
Мину- үнэн гээд байхад, за байз, аан, өөрийнхөө энэ сайхан өгзөгөөр андгайлж байна, хэрвээ худлаа байх юм бол чи миний өгзгийг банзан болгосон ч болно! гэхэд Жүнмён үнэхээр итгэсэн бололтой зочны өрөө лүү очвол Минсог Хэвүнд цай аягалж өгсөн бололтой буйдан дээр өөд өөдөөсөө харчихсан сууж байв.
Хэвүн аль хэдийн Жүнмён-г энд байгаа гэдгийг мэдсэн бололтой өчигдрийнх шиг цочирдсон царай биш харин ч тайван гэгч нь сууна. Жүнмён юу ч хэллэлгүй Хэвүн-г гөлрөн зогсож байхад Мину түүнийг нудраад
-Сайн уу? Хэвүн аа, ойрд ч ойр ойрхон таарч байна шүү тиймээ гэхэд
Жүнмён-энд яах гэж?
Минсог-мэдээж байр хөлсөлөх гэж л ирнэ шд тэнэг юм асуух юм
Мину-харж байгаа бол тэр чинь "ЭМЭГТЭЙ"
Харин гуравуулаа эрэгтэй!
Хэвүн-би гурван сар л энд амьдарах юм лдаа, тэр замын урд байгаа мал эмнэлгийн эмч болохоор 24н цагын алинд нь ч өвчтөн хүлээж авах ёстой,энэ хавьд энэнээс өөр түрээсийн байр байдаггүй юм байна лээ тэгээд л ....
Мину- гэхдээ л бид хэдтэй хамт амьдарах хэцүү биш үү?
Хэвүн-зүгээр дээ, долоо хоногийн бараг бүх цагт нь эмнэлэг дээр байж ч мэднэ тийм болохоор намайг энд бараг д амьдардаггүй гэж бодсон ч болно оо
Жүнмён Минуг нудраад -чи өрөөгөө түүнд өг би түүнтэй бараг л нэг өрөөнд байх ёстой болохоор чадахгүй нь гэв
Энэ үгийг сонсоод Хэвүн гайхаж харвал
Мину-аан, чиний орох өрөө яг Жүнмён-н хажуугийн өрөө болохоор л, өмнө нь нэг бүхэл том өрөө байсныг нь байрны эзэн голоор нь хуваагаад хаалга хийчихсэн юм.
Тэр хаалга л байхгүй бол бараг л нэг өрөө гэсэн үг гэхэд Минсог босож ирэн Минуг сугадаад бид хоёр гал тогоонд очоод өндөг шараад ирье гэхэд Мину
-Яагаад хүн чирээд байгаа юм? Би өндөг шарж мэдэхгүй шдээ?!
Минсог-дуугүй л дагаад яваадах гэв.

Гал тогоонд
Минсог-энэ боломж гэдгийг ойлгохгүй байна уу? Бурхан хүртэл Жүнмёнд туслаад Хэвүн-г энд аваад ирлээ, одоо л тэр өөрийгөө эмчилж авах боломж гэдгийг чи ойлгохгүй байна уу? Тэнэг ээ? Өрөөгөө солье өрөөнд чинь хонож болох уу гэвэл юу ч гэж байсан үгүй гэнэ шүү за юу?
Мину- заза би ойлгож байна. юу ч болж байсан үгүй гэнэ! 
тэр хоёрыг ярилцлан зогсож байтал Хэвүн
гал тогоонд орж ирээд
-өө та хоёр энд байсан юм уу? гэж хэлээд даруухан инээмсэглэхэд
Мину- Ю-ю-юу ус уух уу? гэж сандарсан байртай асуухад
Хэвүн инээн толгой сэгсрээд
-хоолоо яаж хийдэг юм бол оо л гэж бодоод
Минсог-аан тэр үү гэснээ хөргөгч онгойлгоод дээд талын тавцангаас савтай кимчи гаргаж ирэхэд дээр нь "Ж" үсэг тавьсан байлаа.
Минсог-харж байгаачлан хүн бүр өөрийн идэх юман дээрээ нэрнийхээ эхний үсгийг тавьдаг юм
Хэвүн- та хоёр хоорондоо холилдоггүй юм уу?
Мину-би бараг л идэх юм энд хийдэггүй юм аа ихэвчлэн захиалж эсвэл гадуур идчихдэг заримдаа Жүнмёнийхоос идчихдэг юм.
Хэвүн-аан ойлголоо, би тэгвэл "Х" үсэг тавихад л болох юм байна.миний өрөө аль юм бол ?заагаад өгөөч гэхэд Мину түүнийг чимоданыг өргөж аваад
-өө мэдээж тэгэлгүй яахав гэсээр түүнийг дагуулан  Жүнмён-н хажуу талын  өрөөнд аваачив.
Хэвүн -аан за баярлалаа гэчихээд шуудхан хаалгаа хаачихав.
Мину-кяахх, үнэхээр хатуу самар  болчихсон байх шив. Гэхдээ тэр бид хоёрыг танихгүй байгаа юм байхдаа? Сонин юм даа гэж бодсоор өрөөндөө ортол Жүнмён орон дээр нь ном уншин хэвтэж байв.
Мину-эцэг чинь  цочих гэж чи энд юу хийж байгаа юм? гэхэд Жүнмён
-хараад мэдэхгүй байна уу? Унтах гэж байна гэв.
Мину-Аан--- үгүй эээ аан биш чи өрөө лүү гээ яв. Би чамтай өрөөгөө хуваахгүй шүү үгүй шүү гэхэд
Жүнмён-яагаад? Би яасан юм?
Мину-юу гэхээр , тэр... Юна Юна өнөөдөр ирэхээр болчихсон юм тэгээд л гэхэд
Жүнмён-аан гэснээ орноос нь босоод тэгвэл Минсог руу л явахаас  гэсээр  гарч одов.
Мину-ёоох нэг юм гэсээр юмыг яаж мэдэхэв гэсэн шиг өрөөнийхөө хаалгыг түгжив.
Жүнмён Минсог-н өрөөний гадаа иртэл хаалган дээрээ ажил дээрээ хононо. Өрөөгөө цэвэрлэчихсэн !! гэсэн бичиг байхыг хараад
-энэ муу хоёр чинь!  хэмээн уурласаар зочны өрөөнд ортол өст хүн нь зочны өрөөнд кино үзээд сууж байх нь тэр
Хэвүн- Жүнмён.....
Жүнмён-яасан?
Хэвүн-тэр юу лдаа, нөгөө чи бид хоёрын өрөөний голд хаалга байдаг юм байна лээ, тэрийг битүүлэх арга хэмжээ авах гээд чамд түрүүлж мэдэгдэх гээд.
Жүнмён-хэний дураар миний байшинд засвар хийх гээд байгаа юм?  Үгүй шүү!
Хэвүн-юу? Чиний байшин юм уу?
Жүнмён-тийм ээ, зээлээр авсан миний байшин
Хэвүн-гэхдээ эзэн нь   Ким Минсог гэдэг нэртэй гэж зуучлалын компанийн эгч хэлсэн дээ
Жүнмён-тийм ээ  одоогоор нэрэн дээрээ шилжүүлэх боломжгүй байгаа юм гэв.

Жүнмён дотроо ямар согтуудаа тоглоом тоглоод хожигдсон болохоор  байраа Минсог-н нэрэн дээр шилжүүлчихсэн гэлтэй нь ч биш гэж бодов.
Хэвүн-аан, за би ч унтахаар явъя даа, цаг орой болчихжээ гэсээр түүний хажуугаар зөрөн өнгөрөхөд  үнэхээрийн танил үнэр үнэртэхэд Жүнмён тогонд цохиулж буй мэт л болов.  Яг л хонгилын үзүүрт  гэрэл  гарахтай адил Жүнмён-н зовлонг Хэвүн л эцэслэж чадах  юм шиг Жүнмёнд санагдалаа. Сандарсаар өрөөндөө орон хүйтэн шүршүүр дор зогсож байхдаа Жүнмён үнэхээр баярлаж байлаа...
Жүнмён-хөөх энэ мэдрэмж үнэхээр сайхан байна шүү вуааах гэсээр хүйтэн шүршүүр дор өөрийнхөө бяцхан андыг халамжилна.
Хэвүн  өрөөндөө орж ирээд үнэхээр яах ёстойгоо үл олно.
Хэвүн-Бурхан гэж байдаг бол үнэхээр намайг шийтгэж байх шиг байна. Яаж өдөр болгон түүнтэй таарч,юу ч болоогүй юм шиг хамт хооллох юм бэ? ㅠ.ㅠ би хийсэн хэрэгтээ хангалттай харамсаж амьдарч ирснийг та мэднэ шдээ . Аххх үнэхээр яах ёстой юм бэ?

Жүнмён шүршүүрээс гарч ирээд утсаа аван нэг дугаар луу залгахад утас нэг дуудсанаа шууд аван-хурдан зовлонгоо тооч би завгүй байна

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Жүнмён шүршүүрээс гарч ирээд утсаа аван нэг дугаар луу залгахад утас нэг дуудсанаа шууд аван
-хурдан зовлонгоо тооч би завгүй байна.
Жүнмён инээмсэглэн -би сая хүйтэн шүршүүрт зогсож байгаад ирлээ.
-Юу? Тэгээд л болоо юу?
Жүнмён санаа алдаад-заримдаа чиний чадварт үнэхээр эргэлзэх юм аа?  Чи яг сэтгэл зүйч мөн юм уу?

-Юу? Тэгээд л болоо юу?Жүнмён санаа алдаад-заримдаа чиний чадварт үнэхээр эргэлзэх юм аа?  Чи яг сэтгэл зүйч мөн юм уу?

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Жунхюн-Хөөх үнэхээр гомдоож байх шив. золиг чинь гэснээ хэсэг чимээгүй болсноо,
-ЧИ САЯ ХҮЙТЭН ШҮРШҮҮР ГЭСЭН ҮҮ? ХҮЙТЭН ШҮРШҮҮР?
Жүнмён инээгээд тийм гээд байхад даа
Жунхюн-хөөх хөөх одоо тэгэхээр зүгээр гэсэн үг үү?  зүгээр болчихсон гэсэн үг үү?
Жүнмён-одоогоор мэдэхгүй байна аа.гэхдээ би эмчилж чадах арга олчих шиг боллоо.
Жунхюн-арга уу? Арга юм уу?  Ямар арга юм ? Би чиний тухай  ном бичдэг юм уу? Эсвэл магистрын ажил бичдэг юм уу?  гэхэд Жүнмён
-нэртэйгээр нь тэр номынхол нүүрэн дээр миний зургийг тавихгүй юу! гэсээр утсаа тасаллаа......

•너의 손짓•Where stories live. Discover now