Cotton candy

1.9K 186 22
                                    

Жүнмён-н талаас
яагаад өмнө нь энийг санаагүй юм бол оо? гэж бодсоор хувцаслаад Хэвүн-ээс ямар үнэртэй ус хэрэглэдэг гэдгийг нь асууя гэж бодон өрөөг тусгаарласан байсан хаалгыг тогшиход Хэвүн за? гэж хариу өгөхөд
Жүнмён -юу лдаа, чи нөгөө ...
Хэвүн-жаахан чанга хэлэхгүй бол сонсогдохгүй байна гэв.
Жүнмён хаалгатай илүү ойртож зогсоод
-асуух юм байнаа
Хэвүн-одоо сонсогдож байна. Юу юм?
Жүнмён-чиний хэрэглэдэг үнэртэй усыг асуух гээд гэхэд
Хэвүн хэсэг чимээгүй байж байгаад
-Cotton Candy 🍬 гэв.
Жүнмён-баярлалаа гэчихээд интернэтээс Cotton Candy гэж хайн орвол

Жүнмён-баярлалаа гэчихээд интернэтээс Cotton Candy гэж хайн орвол

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Хамгийн түрүүнд харсан зураг нь түүний дурсамжыг сэргээв.

Дурсамж
Өнөөдөр Хэвүн Жүнмён хоёр үерхэж эхэлсэн 100 дахь өдөр байв.
Гэвч явцын шалгалттай өдөр таарсан болохоор шалгалтаа дуусаад хамт парк орно гэж Хэвүн төлөвлөөд шалгалтандаа бэлдэж байх хооронд Жүнмён шалгалтаас болж өнөөдөр ямар өдөр гэдгийг ч мартчихсан явж байгаад Минсог-г хэлэхэд д сая санан яахаа мэдэхгүй сандарч явахад нь Мину эгчийнхээ төрсөн өдрийн үдэшлэг рүү шууд явна гээд бэлгээ авч ирсэн байсан нь түүнд үнэхээр бурханы аврал болж хамт парк руу явж байхдаа бэлгээ задалж үзэлгүй өгснөөс болоод Хэвүн тэр оройжингоо уурлаж эцэст нь амттан авч өгч түүнийг аргадсанаар 100дахь өдрийн адал явдал дуусаж байсныг Жүнмён дурсахдаа уйлж байснаа ч өөрөө анзаарсангүй.
Жүнмён-бүх зүйл сайхан байсан атал яагаад тийм үйлдэл хийсэн юм бол гэж өөр өөртөөгөө ярин унтахаар орондоо орлоо.

маргааш нь

Жүнмён Минсог Мину хоёрыг ирэхээс өмнө өчигдөр интернэтээс захиалсан үнэртэй ус шампунь аа авах хэрэгтэй гэж бодон гэрийнхээ үүдэнд байн байн ийш тийш холхино.
Азаар удалгүй хонх дуугарахад Жүнмён шууд л хаалгаа тайлаад
-ашгүй дээ ямар уддаг юм бэ? гэхэд
Илгээмжийг нь Хэвүн барьчихсан зогсож байв.
Хэвүн-чамд ирсэн илгээмж юм уу?
Жүнмён-т-тийм  гэчихээд түүнээс хайрцагтай илгээмжээ булааж аваад өрөөндөө орлоо.
Хэвүн үүдэнд
-яахын аргагүй Pinkycotton.kr -н  хайрцаг байсан даа гэж өөр өөртөөгөө ярисаар өрөөндөө орон шүршүүрт орохоор явлаа.
Энэ үед Жүнмён ч бас шүршүүрийн доор

•너의 손짓•Where stories live. Discover now