כשכולן קמו לארוחת ערב- שזה אמר מדורה כמעט כמו במחנה ושיחות עליזות עם אוכל ומרשמלו לקינוח- סיפרתי לתאליה ואמיליה את החלום שלי. תאליה לא שינתה את הבעת פניה והמשיכה להסתכל על האש כשהיא מחזיקה מרשמלו וצולה אותו. אמיליה בינתיים זללה מרשמלו בתיאבון אחרי שאכלה בשר, סלט ותפוחי אדמה. לי לא היה תיאבון אחרי החלום כל כך, אז רק שתיתי מים ונגסתי במרשמלו בחוסר התלהבות. "ניקס...פרסי ואנבת' פגשו אותה, וגם ניקו." תאליה אמרה לבסוף אחרי מה שנראה כמו שעות. אמיליה הרימה את ראשה, נראית מצחיק עם שפם וורוד של מרשמלו. חייכתי לעצמי ומיד התעודדתי והתחלתי לאכול. "איך את יודעת שגם ניקו? הוא לא נראה כל כך טיפוס...אה..." אמיליה אמרה. תאליה חייכה חיוך לחוץ. "הוא נפתח מאוד אחרי המלחמה. לנו הוא מספר דברים עכשיו. טוב, בכל אופן לג'ייסון, שמספר אותם לי. בכל אופן, ניקס אמרה לך לפגוש את אפולו? זה מוזר...אפולו נעדר עכשיו- האי בטח ריק." תאליה הסתכלה מהורהרת לשמיים. "אבל אם צריך ללכת לשם אז נעשה את זה." "איך?" ציידת נוספת שאלה. לאור המדורה כולנו נראינו כתומות וכמו מחנאיות אמיתיות. הפסקתי להקשיב לשיחה כי היא שיעממה אותי. ביקשתי עוד מים ומרשמלו ונקניקיות. אמיליה צחקה כשטרפתי הכל וגם עזבה את השיחה, נתנו לציידות לדבר בינהן. "קמת רעבה, אה?" שאלה אותי בחיוך. "אהא" הצלחתי להגיד בין ביסים. "ורואה." הוספתי והחוויתי בראשי לפניה. היא התבלבלה. "יש לך שפם מרשמלו וורוד, אדוני." צחקתי. היא הסמיקה וניקתה אותו עם מגבון אחרי שביקשה מהציידת שישבה לידה. "אז עכשיו תצחקי עלינו כל הזמן כי חזרת לראות?" אמיליה שאלה חצי בצחוק חצי בעצב. הנהנתי בסבר פנים רציניות. "תראי, החולצה שלך גם מלאה כתמים. והשקיעה יפה היום. והאש כתומה למדי. רק חבל שהיא לא צבעונית כמו זאת שבמחנה. והציידת הזאת בהחלט צריכה לשטוף את הפנים שלה מהפחם של האש." אמיליה צחקה והצטרפתי אליה. "ברצינות. מי עושה איפור לוחמים בימינו?" שאלתי בחיוך בזמן שהציידת עשתה בהומור את מה שאמרתי. חברתה של הציידת צחקה ממנה. "היא" אמיליה ענתה לי בזמן שצחקנו.
"בסדר" תאליה אמרה לפתע ומיד הפסקנו לצחוק. הציידת המאופרת התיישבה בסיפוק. "נטוס ליוון. אבל נצטרך קסם קסם ממכן, בנות הקטה." היא הסתכלה עליי ועל אמיליה. בהינו בה והנהנו ושמחתי שאמיליה נקייה עכשיו. "אבל איך נעזור בזה עם הקסם שלנו?" שאלתי. "נאיץ את הזמן," אמיליה אמרה בהתלהבות.
YOU ARE READING
אל האור
Fanfiction"זה בקשר לאמא שלך," שמעתי אותו אומר. קפאתי שוב. על אמא הוא אף פעם לא הסכים לספר לי. "אני...היא לא מה שאת חושבת שהיא." "נוטשת?" שאלתי והוא הצליח לצחוק בקול רועד. הוא נתן לי יד. "לא. ג'וליה, היא..היא....הייתה מדהימה. מקסימה. ממש מכשפת, אם אני יכול להג...