Vásárlás

3.5K 66 1
                                    

Pár óra múlva megjöttek anyáék is Lexi után.
-Anya,apa! Holnap lesz egy koncert...
-Brúnóéké?-kérdezte anyu.
-Igen.. És az a kérdés hogy elemehetünk rá?-Kérdeztem és Lexire néztem.
-hm.. Nyári szünet van úgyis fogtok még menni... Legyen ez egy kezdő buli. Ünnepeljétek meg hogy nyár van!-Mondta anya és látszott apán hogy ő is megengedi.
-Kösi Kösiii!-Mondtam és megöleltem őket. Anya öt óra körül elkezdett vacsorát készíteni mi Lexivel megvettünk 3db VIP jegyet. Megbeszéltem Klauval hogy ezt fizetjük neki ő ki akarta fizetni a saját jegyét de nem engedtem neki.
Egyébként a Living Roomba megyünk. Hat óra körül szólt anya hogy kész a vacsora és menjünk enni. Miután ettünk felmentem a szobámba és vettem egy órás habfürdőt. Ez után lementem a többiekhez néztem velük egy filmet ami éppen ment a TV-ben utánna elköszöntem tőlük és Lexivel együtt elmentünk aludni.
[...]
Reggel nagyon boldogan és korán kelltem.. Szuper mitcsináljak ebben a sok időben? Elsőnek elmentem arcot mosni aztán át mentem az én drága nővéremhez és felkeltettem. Halkan nyitottam be a szobájába és cuki hugiként kelltettem fel. Mintha anya lettem volna aki a lányát kelti mert iskolába kell menni.
-Lexi..Hasadra süt a nap.-Suttogtam.
-Még 5 perc. Kérlek.-Mondta és a fejére húzta a takarót.
-De hát Lexi..Ha vásárolni megyünk nincs idő ilyenekre...-Kitaláltam hogy a koncert elött menjünk elvásárolni és vegyük meg a ruhát amiben elakarunk menni.
-Megyünk vásárolni?!-Nézett fel rögtön. Tudtam.
-Igen. Elmegyünk és megvesszük a ruhát amiben elmegyünk.-Húztam el a sötétítőt hogy ne legyen ilyen sötét.
-Oké. Akkor irány készülődni és szólj Klaunak is.-Lökött ki a szobából hogy készülödni tudjon.
Felhívtam Klaut aki pár csöngés után fel is vette.
📞Klau~Mia📞
-Klau! Készülődj megyünk vásárolni!-Tértem rögtön a témára.
-Mivan?-Nem értette mivel most kellt.
-Kb egy óra múlva megyünk érted legyél kész.-Mondtam és letettem. Ügye milyen kedves vagyok. Hihi.
Bementem a szobámba kiválasztani a mai outfitem. Egy sima fekete crop toppot vettem fel egy farmer shortal. Feltettem a megszokott sminkem és bementem a konyhába reggelit készíteni ami palacsinta lett. Lexi is készen lett akin egy fekete short volt fekete spagetti pántos trikóval. Nagyon színes...Na mindegy.
-Palacsinta?-Kérdezte és asztalhoz ült.
-Igen.-Modntam és oda tettem a palacsintákat. Elő vettem a nutellát mivel csak azzal esszük a palacsintát.
Miután megreggeliztünk elmentünk Klau ért aki pont jó kor jött ki.
-Sziasztok.-Ült be a kocsiba.
-Helló.-Köszöntünk Lexivel egyszerre.
-Hogy hogy megyünk vásárolni? És hova?-Nézett rám amenyire csak tudott mivel én elöl ültem.
-Megveszük a ruhát amiben elmegyünk a koncertre és szerintem a Westendbe megyünk. Lexi?-Kérdeztem mivel ő vezet szóval ő dönti el hogy hova megyünk.
-Én is arra gondoltam.-Mondta az utat figyelve.
-Oké-Dőlt vissza Klau. Kb fél óra múlva be értünk a Westendbe ahol első utunk a New yorkerbe vezetett. Onnan Lexi vett egy fekete V kivágású vékony pulcsit én pedig egy pár spagetti pántos trikót mivel azok olcsók voltak. Hihi. Klau innen nem vett semmit.
Ez után át mentünk a Calvin Kleinbe ahol én és Lexi nem vettünk semmit de Klau vett egy pólót. Aztán bementünk még egy pár üzletbe de nem találtunk semmi jót szóval mentünk volna ki de én megláttam az OXOt és rólam tudni kell hogy én törzs vásárló vagyok és most a lányokat is rá vettem hogy igyanak. Ma Andi és Rebi voltak a pultban. Amikor már köszöntem nekik felismertek és elmosolyodtak.
-Sziasztok! Egy Manhattan koktélt kérek. Epres golyócskákkal és almás zselével.
-Sziasztok-Köszöntek.-Rendben készítjük is. Fú de szeretem az olyanokat akik ide jönnek és rögtön tudják hogy mitszeretnének-Mondta Andi.
-Hát eltudom képzelni mennyire rossz lehet amikor ide jön valaki és egy csomó ideig itt vártok rá amég kinyögi hogy mitszeretne.
-Ne is mond! A kedvencünk az amikor a Camponások mesélik hogy oda mennek hozzájuk azzal hogy tudjuk hogy nem információs pult de merre van ez meg az.-Nevettünk egy jót. Közben kifizettem a teát és a lányok is választottak.
-Egyébként ezt mesélte az osztálytársunk mert neki a nővére itt dolgozik. Csak a Campis OXOban.-mondtam és beleszúrtam a szívószálat a fóliába.
-És hogy hívják a nővérét?-kérdezte Rebi.
-Klaudia.-Válaszoltam miután ittam.
-Jaa. A klau. Mindig visz a hugának teát.
-Igen. Még a suliba is elszokta hozni. Nagyon jó dolga van.
-Hát az biztos.-Mondta az Andi viszont jöttek mások szóval mi elmentünk.
-Sziasztok.-Köszöntünk el.

Hírességbe SzeretveWhere stories live. Discover now