Csajos nap

2.3K 75 37
                                    

Otthon anya és Lexi a konyha pultnál ültek
és engem vártak.

-Helló-Köszöntem nagy mosollyal.
-Szia-Válaszoltak mindketten.-Kinél is aludtál?-Kérdezte anya. Nem értettem ezt a kérdést mivel a telefonba mondtam neki hogy Klaunál aludtam.

-Szia...-Köszönt Klau a nappaliból. Basszus. Ezt elbasztam. Megkellett volna beszélnem Klauval.

-Már akkor itt volt amikor hívtalak. Szóval kinél aludtál?

-Brúnó...-Amint kimondtam mindegyikőjük arcán láttam az örömöt és a meglepődést.

-Mesélj!-Mondta Lexi. -De hogy!? Azt mondta haza hoz..-Mondta Klau.

-És ezt miért nem lehetett már az elején elmondani?-Kérdezte anya.

-Igaz igaz...-Mondta Lexi és Klau.-Igazuk van.

-Bocsánat anya. De elmondok mindent vásárlás közben. Most elmegyek zuhanyozni gyorsan.

-Semmi baj. Siess!

A cuccaimat letettem a szobámba aztán gyorsan irtam Brúnónak.

-Basszus. Elcsesztem. Figyi ne aggódj. Nincs baj. Elmegyünk vásárolni és amikor haza érünk mesélek mindent.

-Oké. Vigyázz magadra!💖

-Te is!💖

A szekrényemből kiválasztottam egy outfitet. Aztán mentem is zuhanyozni. 5-10 perc alatt lezuhanyoztam,
megtörölköztem,és felöltöztem:

Kifésültem a hajam,megcsináltam a szemöldököm és tettem fel egy kis korrektort az arc hibáimra meg a szemem alá

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Kifésültem a hajam,megcsináltam a szemöldököm és tettem fel egy kis korrektort az arc hibáimra meg a szemem alá. Ezek után visszamentem a szobámba a pénztárcámért és a táskámért.

-Kész vagyok. Mehetünk?-Szóltam anyáéknak akik a nappaliban ücsörögtek.

-Induljunk!!-Kiabált fel Klau és Lexi. Felálltak mindhárman,megfogták a cuccaikat és mehettünk is.

-Amuuugy hova is megyünk?

-Szerintem Westend aztán a Sinsay miatt Corvin. Ott van egy csomó jó nadrág.-Válaszolt Lexi.

-Nekem teljesen mindegy.-Mondta anya.

-Jó,akkor Westend és Corvin.-Döntöttem el.

A forgalom miatt most majdnem egy órába tartott a Westendhez érni.

Úgy három óra vásárlás után (csak a Westendben) mindenkinek volt már egy jópár ruhája. És időközben vettünk OXO-t is..Jah és elmeséltem anyáéknak hogy kerültem Brúnóhoz.

Úgy egy órával ez elött:
-Na akkor mesélj csak.-Mondta anya amint kijöttünk a New Yorkerből négy új ruha darabbal.

-Ügye kimentünk páran és egyszer csak megjelent Brúnó. Először igazából nem tudtam ki az és azt hittem majd valami palik szologatnak meg ilyenek aztán kiszált én meg oda szaladtam hozzá. Bemutattam a többieknek hogy igen ő az a Brúnó...Aztán megbeszéltük hogy majd haza visz pár embert. Először két osztálytársunkat vittük el aztán Klaut. És az után jöttek a gondok hogy Klau kiszállt. Megkérdezte honnan jött ez az ivászat,igen anyu ittunk de nyugi senki sem volt halál részeg és Brúnó nem ivott mert vezetett. Elmondtam neki hogy miután kb egy óráig nem irta hogy haza ért,mert megbeszéltük hogy ír,elsírtam magam mert aggódtam...És elkezdte magát okolni érte. Azt mondta hogy egy utolsó barom mert megsiratott. És hogy eddig nem érdekelte ha egy lány miatta sírt de én más vagyok. Azt mondta úgy érzi én vagyok A lány... Hát öhmm aztán elkezdtünk eléggé durván csókolózni... Azt mondta hogy menjünk hozzá én meg mondtam hogy de haza kell mennem és végül abba maradtunk hogy azt mondom Klaunál aludtam. És amikor hozzá értünk lefeküdtünk. Aztán amég nála voltam összebújva sorit néztünk meg ettünk. Szóval ennyi. És mielött mondanátok tudom nagyon nagyon könnyen és gyorsan adom magam neki.

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Nov 29, 2020 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

Hírességbe SzeretveWhere stories live. Discover now