12.rész

2.2K 53 18
                                    

Hát igen...Megint megtörtént. Az éjszaka folyamán egy hosszú szeretkezésünk volt. Nem mehet ez így tovább. Nem vagyunk együtt de már másodjára feküdtünk le. Az elsőnél részegek voltunk de akkor is. Nem adhatom magam ilyen könnyen. De nem tudok neki ellenállni olyan cuki. Olyan szépeket szokott mondani. Ahhj. Nem tudom mi legyen...

Már lassan dél lesz de én még mindig Brúnóban gyönyörködök. Olyan cukin alszik. Már egy órája,ha nem több itt fekszek mellette és őt nézem. Kicsit visszagondolkoztam mit is mondott mielőtt lefeküdtünk. Még mielőtt ide jöttünk azt mondta "Hanem úgy érzem te vagy A lány." Amikor haza értünk és már lefeküdtünk átöleltük egymást és mielőtt elaludt azt mondta,szeretlek.
Ezt tuti csak álmodom. Nem lehet hogy ennyi jó történjen velem. A crushom,egy ismertebb fiú,és azt mondta hogy szeretlek. Tuti álmodok. Nem lehet hogy ez igaz. Mivel nem hittem hogy ez az igazság megdörzsöltem a szemem egy párszor hátha felkelek.
Otthon. Az ágyamban. Egyedül. De nem. Semmi.

Brúnóval fekszek az ágyában meztelenül. A testünket csak egy vékony takaró fedi mivel nyár van. Ő háton fekszik míg én a jobb oldalamra vagyok dőlve és őt figyelem. Ő csak mozdulatlanul alszik. Amióta fent vagyok egyszer mozdult meg. Megkordult a hasam. Éhes vagyok.
Ideje lenne enni valamit...

Amilyen halkan csak tudok kimászok az ágyból,a földön heverő ruhák között megkerestem a bugyimat és Brúnó pólóját. Miután felvettem a két ruha darabot az ajtóhoz sietek és minél halkabban lemegyek a lépcsőn. A konyhába érve elő keresen a palacsintához valót és elkezdem megcsinálni a tésztáját. Miután kész a tészta keresek egy palacsinta sütőt és elkezdtem megcsinálni. Félóra alatt készen lettem és kitettem egy tányérra. Mivel nem tudom Brúnó mivel szereti viszek be csokit és lekvárt is. Lassan felmegyek a lépcsőn,be a szobába és leteszem a palacsintát. Már csak Brúnót kell felébreszteni...

-Brúnó...Kelj fel. Hoztam reggelit..-Még egy kicsit keltegettem és szemet dörzsölve felkelt. Először értetlenül figyelt rám aztán minden az eszébe jutott. A vad csókok,az érzéki,lágy tapintások,a nyögések,az egész éjszakánk végig futott a fejében,amitől mosolyra húzódott a szája.

-Jó reggelt.-Köszönt mosolyogva mint egy kisfiú aki most megy első osztályba és az anyukája hozta a reggeli kakaót.

-Jó reggelt. Csináltam reggelit. Én éhes lettem,úgy döntöttem hogy csinálok reggelit vagyis ebédet.

-Hú már ennyi az idő?-Erre csak bólintottam aztán a kajával a kezemben leültem Brúnó mellé és elkezdtünk enni. Brúnó bekapcsolta az Eufória 1.évad első részét. Már láttam a sorozatot most a második évadod várom de amúgy nem baj hogy ezt kapcsolta be mert imádom ezt a sorit.

Brúnóval megettük az összes palacsintát az első rész alatt de nem hagytuk abba. Brúnó hátra dőlt én pedig neki dőltem. Ő simogatta a hajam én pedig a bal kezemmel öleltem őt. Ebben a pózban néztünk meg három részt aztán anya hívott engem. Megnéztem a telefonom aztán Brúnóra néztem és megmutattam neki is.

-Vedd fel.-Felálltam és az ablakhoz sétáltam közben felvettem a telefont.

-Szia,Kicsim. Kinél aludtál? Gondoltam megkérdezem elöbb Klaut de végül felhívtalak.

-Szia anya. Klaunál aludtam. Ő közelebb volt és fáradt voltam már szóval úgy döntöttem itt alszok. Remélem nem baj.

-Jó...Nem baj. Mikor jönnél haza?

-Hm nem tudom. Mikor menjek?

-Gyere haza egy fél óra múlva. Elmegyünk vásárolni egy kicsit. Csajos délutánt tartunk ma.

-Okés akkor szia.-Miután anya is elköszönt letettem a telefont és vissza feküdtem Brúnó mellé.-Fél óra után otthon kell lennem.-Nyavalyogtam neki.-Nem akarok még haza menni. Veled szeretnék még lenni. Anya azt mondta vásárolni megyünk de nem nagyon érdekel. Inkább itt maradnék.

-Ah én is veled maradnék még...Na gyere ide.-Feljebb ült az ágyon én pedig hozzá bújtam teljesen. Amennyire csak tudtam hozzá bújtam.

-Lehetne egy kérdésem?-Brúnóra néztem és bólintott egyet.-Már másodjára feküdtünk le...De nem vagyunk együtt. És most mi legyen velünk? Te mit szeretnél?

-Én igazából kedvellek. De gondolom te is úgy vagy vele mielött lenne valami jobban meg kell ismerkednünk...Ha te is kedvelsz engem.

-Kedvellek. És igazad van.

-Akkor...Eljönnél velem egy randira? Például holnap egy vacsorára,hatkor?

-Megbeszélve. De szerintem most elkezdek készülődni.-Adtam neki egy csókot aztán a padlóról összeszedem a ruháimat. Levettem a pólóját aztán felvettem a melltartóm a fekete pulóvert és a farmerom. Most melegem lesz benne de otthon átöltözök.

-Nem lesz meleged így?-Kérdezte közben felállt és elém sétált. Megfogta a derekam és közelebb húzott magához. Pár centi választott el a még mindig meztelen testétől.

-De melegem lesz. Otthon átöltözök.-Lehajolt a számhoz és lágyan megcsókolt. Egyből viszonoztam a csókját. Lágyan csókolt. Nagyon lágyan,viszont sokáig. Amikor abba hagytuk a csókot egymásra néztünk mosolyogva. Ahh de szeretem....

-Haza viszlek. Ha már ide hoztalak haza is viszlek.

-Haha...Amúgy oké. De akkor öltözz fel...-Elsétált mellettem a fiókos szekrényéhez és kivett egy sima fekete boxert. Azt gyorsan felkapta,hozzá egy fekete farmert és egy barack színű pólót.

-Indulhatunk?-Kérdezte amikor felhúzta a fehér Nike cipőjét.

-Aham.-Este a táskám a kocsiban hagytam szóval csak felvettem a cipőm Brúnó a kulcsát és indultunk is.



Mivel már nagyon vártátok a kövi részt gyorsan megírtam egyet,sajnos eléggé rövid lett de nem akartam tovább húzni az időt vele. Sietek a kövi részel. 🥰

Hírességbe SzeretveTempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang