utálom hogy szeretlek...

3.1K 65 0
                                    

Reggel sőt delután arra keltem hogy valaki simogatja az arcom és a hajam. Azt gondoltam hogy anya kelt fel mert már délután van hát nagyon nem... Kinyitottam a szemem és rájöttem hogy egy fiú szobában vagyok.
-Jó reggelt álom szuszék.-Szólalt meg egy nagyon ismerős hang de nem tudtam hogy honnan ismerős szóval ránéztem.
-Jó reggelt.-Ránéztem és Brúnó volt az. Húhh értitek ezt?? Pető Brúnónál aludtam. Felemeltem a takarót mert elszerettem volna menni de észre vettem hogy mesztelen vagyok úgy hogy vissza takaróztam.
-Te kihasználtad hogy részeg vagyok?!-Támadtam le. Oké mindenki azt szeretné hogy a crushával összejöjjenek vagy lefeküdjenek de nem akkor amikor nagyon részeg vagy és azt sem tudod mitcsinálsz.
-Te is akartad láttam rajtad.-Mondta teljesen nyugodtan.
-Te komolyan ilyen hülye vagy? Nem fogtad fel hogy tiszta részeg voltam és az miatt mondtam azt amit?!-Nem érdekelt hogy figyel és az sem hogy mesztelen vagyok este úgy is látott...Elkezdtem felöltözni.
-Nem fogod érteni mert egy "híresség"miért mondana ilyet egy normális embernek. Meg alapból a mostani fiúk nem ilyenek de én nem az miatt csináltam hogy legyen egy estém vagy egy fogadás miatt...-Idéző jelet mutatott a híresség szóhoz.
-Jajj nehogy megsajnáljalak. Ki-hasz-nál-tál! Érted? Kihasználtál! Én nem akartam csak az alkohol beszélt belőlem!-Akartam igen ez az igazság mindennél jobban tetszik ez a fiú de nem mondhatom el neki. Kinevetne nem hozzá való vagyok. Nem érdekelt hogy azt sem tudom hol vagyok kinyitottam az ajtót és kimentem a szobájából afolyosó végén le a lépcsőn de jött utánnam Brúnó is.
-Nem használtalak ki!! Én még szeretnélek itt látni...-Nem engedtem hogy tovább mondja közbe szóltam.
-Jahh persze a számomat ne adjam meg hogy amikor baszhatnékod van ide jöjjek?-Nevettem fel.
-Pont azt akartam mondani hogy nem az miatt akarlak még itt látni!!-Emelte fel ő is a hangját. Igazából már nem érdekelt az egész hogy mitcsináltunk hajnalban hogy most veszekedünk teljesen nyugodtam megkerestem a konyhát egy poharat és ittam egy pohár vizet. Háttal álltam Brúnónak úgy hogy nem tudtam hogy mitakar. Mögém jött és megölelt...
-Nekem nem csak az miatt kellesz.-Kijöttem az öleléséből és szemben álltam vele.
-Haza kéne jutnom.-Igen tudom hogy kicsit sincs köze az előző témához de én már feladtam...
-Haza vigyelek?-Kérdezte.
-Hát jó lenne. Nem hoztam magammal semmit?-Kérdeztem és körbe néztem.-Áhh megvan a szüzességem..De azt itt is hagyom.-Dörgöltem az orra alá.-Egyébként ha elviszel akkor vegyél fel valamit.-Néztem végig rajta.
-Megyek is.-Amég ő öltözött én a hajamat megigazítottam a telefonom kamerájában. Brúnón egy fekete farmer és egy fekete póló volt. Nagyon színes...Elindultunk a kocsijához ami egy fekete Royce Royce Phantom volt hát nem a legszebb autó de legalább elvisz A-ból B-be.
Elmondtam neki hogy merre kell menni és fél óra után oda is értünk.
-Köszönöm.-Szálltam ki az autóból.
-Természetes.-Csukatam be az ajtót elmentem a házunkig aztán hallottam hogy elindul.
-Megjöttem!-Szóltam amikor felértem a házunkba.
-Na végre hogy haza tóltad a képedet! Hol voltál? Kinél töltötted az éjszakát? Mennyit ittál?!-Bombázott anya a kérdésekkel de nem érdekelt most egy kicsit sem előbb Lexivel szeretném megbeszéni a történteket... Elmentem a szobájáig és bekopogtam.
-Igen?-Szólt ki.
-Szia.-Bementem ő az ágyán feküdt és sorit nézett.
-Mia!!-Ugrott fel és megőlelt.-Hol voltál eddig?-Lehúzott az ágyra.
-Hát...Tudod elvesztettem valamit és megkéne találni hogy újra nálam legyen.-Itt már sírtam.
-Naa..Mi történt?-Nézett agódóan Lexi.
-Elvette érted?! Megmerte tenni úgy  hogy én részeg voltam!-Zokoktam Lexit átölelve.
-Mia! Ebből nem értek semmit... Meséld el az elejétől a végéig.-Nézett rám.
-Hát sikerült annyit innon hogy Brúnóval mentem el hozzá...Aztán lefeküdtünk amire én nem emlékszem és még arra sem hogy szerettem volna vagy sem. Ő azt mondta reggel hogy én is és ő is szerettük volna. Azt is mondta hogy ezt nem csak egy éjszaka miatt csinálta meg hogy még szeretné ha mennék hozzá és nem csak az miatt. Hát én jól ki osztottam veszekedtem vele aztán haza hozott...-Daráltam le az egészet. Lexi tátott szájjal hallgatott végig.
-Jaj Mia...Nyugi nem lesz semmi baj. Megoldjuk,oké?-Ölelt át.
-Rendben.De anyának is elkéne mondani.-Néztem rá.
-Gyere elmondjuk.-Ki mentünk a nappaliba mert anya ott volt. Szerencsém volt hogy apa üzleti úton van és neki nem kell magyarázkodnom.
-Anya...

Hírességbe SzeretveWhere stories live. Discover now