⚠️Brúnó szemszögéből⚠️
Este amikor felléptünk észre vettem Miát és már akkor elvarázsolt a gyönyörűségével. Nála szebb lányt még nem láttam pedig elég sok helyen voltam már koncerten ahol sok lány volt de egyik sem volt ilyen szép. Koncert után Lacival beszélgettem.
-Látom kiszurtál magadnak egy lányt.-Kezdte...Ennyire feltűnő volt?
-Ennyire feltűnő volt?-Kérdeztem.
-Hát mivel már ismerlek nekem igen de aki nem ismer annak nem.-Válaszolta.-Haver ha már itt vagyunk bulizzunk is nem? Feltudod szedni a csajt egy menetre.-Komoly azt hiszi hogy egy estére kell nekem.
-Mehetünk de nem egy éjszakára kell.
-Akkor kettőre vagy többre nekem mindegy.-Na ezt komoly nem érti.
-Figyi nekem nem éjszakákra kell. Hanem egy kapcsolatra.-Indultunk ki a bár pulthoz inni.
-Hát ahogy te szeretnéd. Ott vannak.-Szúrta ki őket a púltnál-Gyere haver csatlakozzunk.-Oda mentünk hozzájuk és meghívtuk őket egy körre. Hárman voltak szerintem legjobb barátnők de nem tudom. Én csak őt figyeltem ahogy nevetett,mosolyott. Egyszer csak a táncoló tömegben voltunk ahol nekem nyomta magát és úgy táncoltunk. Elégge szűkös lett a nadrágomban Mia pedig (idő közben megtudtam a nevét) semmit sem sejtve táncolt tovább. Egyszer csak az ajkait az enyémnek nyomta amit nem sajnáltam. Legközelebb az ágyamban voltunk és az óvszert nyitottam ki a fogammal. Miután lefeküdtünk egymást ölelve aludtunk el.
[...]
Reggel amikor felkeltem Miát néztem hogy milyen békésen alszik. Elkezdtem keltegni amire felébredt és lebaszta a fejem higy miért használtam ki én mondtam neki hogy nem használtam ki és nem egy éjszakás kaland miatt volt de ő nem hitte el. Megszólalt hogy haza-e viszem amire igent mondtam.Miután elvittem és vissza haza tértem felhívtam Lacit mert muszály volt neki elmesélnem. Megbeszéltem vele hogy fél óra múlva idejön. Szokásosan csak bejött az ajtón.
-Csá haver! Na mi az ami miatt ilyen hamar ide kellett jönnöm.
-Csá... Este miután a bulin olyan jól éreztük magunkta haza hoztam. Lefeküdtünk... Aztán délután amikor felkeltünk kiosztott hogy miért használtam ki. De az a helyzet hogy én nem használtam ki. És tudod nekem kell ez a lány.
-Hú haver. Kisgyerek korom óta ismerlek de még sosem voltál ilyen egy lány miatt. Neked ő tényleg kell...
-Igen ezt már egy ideje mondtam... Hogy tudnám a karjaim között tartani és megóvni minden rossztól? Hogy senki ne bánthassa és az enyém legyen...Miután vége lett az óráinak elmenjek érte és elvigyem romantikusabbnál romantikusabb helyekre...Hogy újra érezzem csókja ízét...Az ajkát úra az enyémen érezzem...-Nem gondoltam volna hogy ennyire kiöntöm a lelkem. Laci csodálkozva nézett miután végeztem.
-Hogy ez mind megvalósuljon jelöld be instán...Elkell vele kezdened beszélgetni hogy érezze fontos neked hogy jól érezze magát veled. Legyél vele baráti viszonyban aztán jöhet a csajozás.-Amikor ezt elmondta Laci én már kerestem is Mia oldalát. Bejelöltem ismerősnek és eltettem a telómat nem szeretnék rögtön rá mozdulni.
-Na ez kész.-Csapta össze a kezt Laci.
-Félig...-Nekem még mindig nagyon nyomott hangulatom volt. Csak itthon akartam lenni és elfoglalni magam valamivel.
-Iszunk valamit?
-Nincs kedvem hozzá...Bocsi.
-Nem gond...Hagyjak egyedül?
-Nagyon megköszönném...Bocsi de most nincs kedvem semmihez...-Tudom nem szép lerázni így egy baratot de ő is mondta hogy elmegy szóval nem én küldtem el.
-Semmi...Majd bepótoljuk.-Ezzel a mondtattal csukta be az ajtót és egyedül maradtam a gondolataimmal.Gondolkozom azon hogy vigyek valamit Miának de nem lenne túl sok? Mivel azt nem tudtam hogy hányadik emelet hányadik házban laknak Miáék az egyik ismerösére rákellett írnom.A bulin megtudtuk a többi lány nevét is volt Klaudia és... Lexi. lexi a nővére lehet mivel ugyan az a vezeték nevük. Igen...A végén arra jutottam hogy valamit viszek neki. Igazábol kicsit "féltem" rá írni mert mivan ha látja Mia? Megbiztos hogy elmesélt otthon mindent...
-Szia.-Irtam rá Lexire. Lexi szinte rögtön leláttamozta és válaszolt is.
-Szia. Ha Miának akarsz írni akkor rossz insta jelöld be és irj neki. Nagyon megbántottad...-Meglepődtem milyen kedvesen válaszolt azt hittem majd olyan lesz mint Mia. De annak nem örültm hogy megbántottam Miát.
-Én most neked szeretnék valamit mondani. Miával kapcsolatban és kérlek ne szólj neki.
-Csupa fül vagyok és nyugi lakat a számon.-Örültem hogy ilyen kedvesen válaszolt és nem szól Miának.
-Szóval biztos tudod hogy mitörtént nálam...Azt tudnod kell hogy tényleg nem használtam ki Miát és én teljesen belé estem. Olyan 15 perce volt itt Laci és kiöntöttem neki a lelkem hogy mennyire szerelmes lettem. Sosem gondoltam volna hogy egy kapcsolat ért ennyire küzdeni szeretnék de most igen és nem szeretném ha ennek a kapcsolatnak itt vége lenne.-Küldtem el Lexinek a regényt amiben megint kiderült mennyire oda vagyok Miá ért.
-Ahww ez nagyon édes és tudok segíteni ha szeretnéd...-Pont ez kell nekem.
-Hát arra gondoltam hogy egy rózsa csokrot teszek az ajtó elé és írok hozza egy üzenetet. Jó ötlet?
-Igen jó. De...Mia mikor fogja megtalálni a csokrot másnap reggel amikor anyánk menne a boltba?
-Hmm igazad van...
-Megvan! Szólok Klaunak a legjobb baratnőjének hogy csalogassa ki sétálni egy órára és amikor jön vissza látni fogja...-Nagyon jó ötletei vannak és csinos lány de én Miá ért vagyok oda de ha Miát nem ismerném Lexivel szeretnék kapcsolatot biztos vagyok benne...
-Ez jó ötlet köszönöm a segítséget...Elmegyek most egy virág boltba megveszem a rózsákat. Írsz ha elmentek otthonról? És majd írok ha oda értem.
-Igen írok...és oké.Amikor befejeztük a beszélgetést elindultam a virág boltba egy tollat is tettem el mert szeretnék hozza írni egy üzenetet. Bementem és megcsapott a virágok illata ami nagyon jó volt. Szerencsémre volt gyönyörű szép rózsa amit rögtön megvettem egy kis táblával amire az van írva hogy Szeretlek és egy tábla amit ugyan úgy a virágok közé lehet szúrni és írni rá. A táblára azt irtam hogy Nagyon sajnálom amiért azt hiszed hogy kihasználtalak nem így van, szeretlek. Szeretném jóva tenni a hibám. Bocsáts meg...Kérlek,Irtam mellé egy szivet is. Öt percel késöbb már úton voltam Miáékhoz. Remélem minden jól fog sikerülni.
Sziasztok...Nagyon rég volt rész sajnálom de rengeteg "házit" kapunk és mostanában napközben nem is volt időm wattpadozni csak hajnalba. De megírtam ezt a részt ami Brúnó szemszögéből van!🥰
YOU ARE READING
Hírességbe Szeretve
FanfictionAmelia egy átlagos 17 éves lány. Egyik nap a legjobb barátnője Klaudia azzal a hírel fogadja hogy Bruno x Spacc koncert lesz szombaton. Viszont miután a koncerten találkozott Brúnóval teljesen megváltozott az élete... -Amelia,hogy nem vetted észre,h...