Unicode
"ဒါဆို အပေးအယူကပြီးပြီနော် ခင်ဗျားတို့သမီး ကျုပ်လက်ထဲရောက်တာနဲ့ ခင်ဗျားတို့လုပ်ငန်းတွေလဲပြန်ရမယ် ခင်ဗျားတို့သားရဲ့ ဗီဒီယိုဖိုင်ကိုလဲခင်ဗျားတို့လက်ထဲကိုပေးလိုက်မယ်"
"ဒါတော့မင်းသက်သက်ယုတ်မာတာပဲ အပေးအယူကမင်းတစ်ယောက်တည်းအတွက် မင်းဘာသာမင်းပြီးနေတာလေ ငါတို့အတွက်တရားမှမတရားတာပဲ"
"ဒါကတော့ ခင်ဗျားသဘောပဲလေ ကျုပ်နဲ့အပေးအယူလုပ်ချင်ရင်လုပ် မလုပ်ချင်ရင်လဲရတယ် ဒါပေမယ့် ခင်ဗျားသားကတော့ ဘာဖြစ်သွားမလဲ စဥ်းစားပေါ့"
"မင်း မင်း မင်းတော်တော်ယုတ်မာပါလားဟမ် ဆူဇီလေးကငါတို့ရဲ့တန်ဖိုးမဖြတ်နိုင်တဲ့ရတနာလေးမှန်း မင်းသိလို့သက်သက်မဲ့လုပ် တာမလား"
"အဲ့ဒါတွေကျုပ်မသိဘူး ကျုပ်နာမည်လွှမ်းမိုး စျာန် ခင်ဗျားကျုပ်နဲ့ စီးပွားရေးအတူမလုပ်ခင်ကတည်းကကျုပ်အကြောင်းတွေကိုမစုံစမ်းကြည့်ခဲ့ဖူးလား ကျုပ်က ကျုပ်လိုချင်ရင်မရရအောင်ယူတတ်တယ် ဘယ်သူ့ကိုမှမညှာတာတတ်ဘူး ဒါတွေခင်ဗျားမသိခဲ့ဘူးလား"
"ဒါပေမဲ့ မင်းဒီကိစ္စမှာသက်သက်ထောင်ချောက်ဆင်ထားတာမှန်းငါသိတယ် မင်းဘာကြောင့်ငါတို့အပေါ်အဲ့လိုယုတ်မာရတာလဲ"
"ခင်ဗျားရဲ့သွေးရူးသွေးတန်းစကားတွေကိုနားထောင်နေဖို့ကျုပ်မှာအချိန်မပေါဘူး ကျုပ်ခင်ဗျားကိုအချိန်သုံးရက်ပေးမယ် သုံးရက်အတွင်းမှာ ခင်ဗျားတို့သမီးဆူဇီကို ကျုပ်လက်ထဲထည့်ပေးရင်ပေး မပေးရင်ခင်ဗျားတို့ သားကို ကျုပ်ထောင်ထဲထည့်ပေးမယ် ကဲ ကျုပ်သွားမယ်"
ကျုပ်နာမည်က Zen စီးပွားရေးလောကမှာကျုပ်ရဲ့နာမည်ကိုကြားလိုက်ရင် မသိတဲ့သူမရှိ နာမည်အရင်းလွှမ်းမိုးစျာန်ကနေဖြစ်တည်လာတဲ့နာမည်လေးပေါ့ ဟိုတယ်တွေအများကြီးပိုင်တဲ့အပြင် SataZen အမည်ရှိတဲ့ Fanshion boutique ကုမ္မဏီကြီးကလဲရှိသေးတော့ ငွေကတော့အလျှံပယ်ပေါများသည် ဒါပေမယ့်ကျုပ်ဘဝမှာအချစ်ဆိုတာမရှိဘူး မေတ္တာပေးမယ့်သူလဲမရှိခဲ့ဘူး လူမှန်းသိခါစအရွယ်ကတည်းကမြင်တွေ့ခဲ့ရတဲ့အရာတွေကလဲ ကျုပ်ရင်ထဲဒီနေ့ထိစွဲနေတုန်းပဲ ဒါတွေအားလုံးကမိသားစုတစ်စုကြောင့် ဖြစ်ရတာ ကျုပ်ခွင့်မလွှတ်ဘူး အားလုံးကိုလက်တုံ့ပြန်မယ် ကျုပ်ခံစားရသလိုခင်ဗျားတို့လဲခံစားစေရမယ်
ပထမဆုံးအပိုင်းမို့introလောက်ပဲ ရေးထားတယ်နော် နောက်အပိုင်းတွေကျအများကြီးရေးပေးပါ့မယ်Zawgyi
YOU ARE READING
I'm your Master(You're Mine)
Romanceအငြိုးကြီးပြီးလက်စားချေချင်တဲ့ကောင်လေးက မိန်းကလေးတစ်ယောက်နဲ့တွေ့ရတဲ့အခါ.......... ရက်စက်ကြမ်းကြုတ်တဲ့ကောင်လေးက အဖြူထည်ကောင်မလေးနဲ့တွေ့ဆုံမိတဲ့အခါ..........