Druhý den ráno se Hermiona probudila v posteli se zeleným polštářem a peřinou. Nejdřív nechápala proč, ale potom jí to došlo. Šla se tedy do koupelny upravit a převléct a když byla hotová, pořád nebyl nikdo vzhůru. Pokoj měla společný s Aileen, Jodie a Ellou. Aileen byla celkem v pohodě, ještě včera se s ní totiž seznámila. Jodie i Ella byly nerozlučné kamarádky od dětství a byly jedni z těch, komu vadili mudlové. Ale kupodivu i s nimi se celkem spřátelila. Podívala se na Jodiinu postel a všimla si, že už se probouzí.
,,To už je tolik hodin?!" řekla zděšeně Jodie. ,,To se ani nestihnu upravit!"
,,Uklidni se, máš ještě čas" řekla Hermiona potichu, aby nevzbudila ostatní. Ale nemusela se ani snažit, stačilo, když si Jodie se svým histerickým hlasem stěžovala, jak má málo času a jak nemůže najít hřeben.
,,Můžeš přestat tak histerčit?" Ozvalo se unaveně z Aileeniny postele.
,,Na to si budeš muset zvyknout, to ona dělá každý den" ušklíbla se Ella.
,,No tak to se mám na co těšit" řekla Hermiona ironicky a vstala z postele. Jodie už přestala vyvádět a začala si česat své dlouhé blonďaté vlasy. Potom se ještě nalíčila. Trvalo jí to hrozně dlouho a tak se stalo, že na první snídani přišli skoro pozdě.
Hermiona se posadila se vedle Toma a Harryho a pozdravila je. Potom všichni dostali rozvrh. Pondělí bylo podle Hermiony a Harryho nejhorší v týdnu, protože tam byla dvouhodinovka dějin čar a kouzel a to je rozhodně nebavilo. Všichni prváci byli ale nadšení, protože si asi mysleli, že to bude zábava.
První hodina byly lektvary s profesorem Křiklanem. Hermiona si sedla k Aileen, protože si s Harrym slíbili, že se skamarádí s hodně lidmi. Harry si sedl vedle Toma. Otevřely se dveře a objevil se profesor Křiklan. Vypadal skoro stejně, jako v budoucnosti, jen byl hubenější a měl hnědé vlasy.
,,Vítejte na vaší první hodině lektvarů! Doufám, že vás budou lektvary bavit. Dneska si uděláte lektvar na straně 32. Jmenuje se zmenšovací dryják. Je to na první ročník velmi náročný lektvar, proto neočekávám, že byste nějak uspěli. Můžete začít pracovat" dokončil svůj dlouhý monolog,usmál se a sedl si zpátky na židli. Podívala se na návod a zjistila, že je to hrozně lehké. Taky aby ne, když je z prvního ročníku.
,,Jak jsi to udělala?" zeptala se jí Aileen a obdivně zírala na dokončený lektvar, který nabral přesně tu zářivě zelenou barvu, kterou popisovala učebnice.
,,Stačí postupovat podle učebnice" ušklíbla se Hermiona. Z Aileeniného kotlíku stoupala černá pára, která smrděla jako zkažená vejce. Jenom nad tím zakroutila hlavou.
,,Ale to jsem dělala!" vymlouvala se Aileen a přitom si zacpávala nos, protože nechtěla cítit smrad z jejího kotlíku.
,,Tak se podíváme, jak jste si vedli" oznámil Křiklan konec připravování lektvaru. Začal obcházet stoly, občas uznal, že je to dobré, někdy něco zamíchal. Prvního úspěchu se dočkal až u Harryho. Hned potom následoval Tom. Přišla na řadu po Aileen, které radši nic neřekl, aby to neskončilo špatně. Nakonec jim zadal za domácí úkol esej o tom jak správně připravit lektvar, ať už se jedná o jakýkoliv.
Moc dobře si tento úkol pamatovala a zvládla by ho jednoduše udělat i bez knížek. Ale to by vypadalo moc podezřele.Společně s Tomem, Harrym a Aileen si slíbili, že knížku budou hledat v šest hodin.
Zbytek dne se nic nestalo, pokud nepočítáte pár dalších úkolů a tak dále.
Když šli do knihovny a otevřeli dveře, zůstali stát na místě...
Omlouvám se, že je to krátké a nezajímavé, ale neměla jsem čas. Příští kapitola bude lepší. (Alespoň se pokusím : )) Jestli máte nějaké nápady, klidně pište.
ČTEŠ
Evil made good
FanfictionBrumbál zadá Harrymu a Hermioně téměř nezvládnutelný úkol. Přemluvit Toma Raddla, aby se stal lepším člověkem. Podaří se jim to?