LEKCJA 2 - BĄDŹCIE OTWARCI NA NOWE ZNAJOMOŚCI

422 25 5
                                    


Idąc do liceum, musicie się zmierzyć z wielkim wyzwaniem jakim jest, nowa klasa. Mi ogarnięcie kto jest kto zajęło 3 miesiące.

Nie możecie się bać swojej klasy, odrazu po ogłoszeniu wyników naboru, otwórzcie sobie grupke klasową i poznajcie się!
Pomysł założenia grupy, jest bardzo dobry. Oczywiście na początku nie wiadomo o czym pisać, jak się zachować. Ale nie martwcie się, dojdziecie do wprawy.

Przechodząc dalej, musicie również pamiętać, że ludzie którzy przez Internet wydają się spoko, nie zawsze są. Kolejny mój błąd.
Na messangerze było spoko, wszystko się kleiło, umieliśmy że sobą rozmawiać, normalnie cud miód, ale wszystko co dobre szybko się kończy, tak to szło?

Obecnie, moim zdaniem nie umiemy się zbytnio dogadać i wogóle mało rozmawiamy, ale nie ma się co przejmować, przecież jeszcze 4 lata! :)

Coprawda mam super klasę, bo myślałam, że same kujony do niej pójdą, ale chyba musimy nauczyć się rozmawiać ze sobą.

A więc, po tej lekcji pamiętajcie ROZMOWA i BYCIE TOWARZYSKIM, wam wszystko ułatwi, tylko nie bądźcie zbyt pewni siebie, bo skończycie jako klasowy błazen.
Noi poznawanie ludzi z innych klas, bo to też ważne. Przynajmniej ktoś wam powie co było na jakimś sprawdzianie.

Pozdrawiam
cosikejtam

JAK PRZETRWAĆ PIEKŁO? CZYLI PORADNIK JAK PRZEŻYĆ LICEUM.Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz