LEKCJA 3 - UTRZYMUJCIE DOBRE RELACJE Z NAUCZYCIELAMI

368 21 16
                                    

Na każdym korytarzu czy też w salach lekcyjnych zobaczycie twarze wielu strażników piekła - czyli nauczycieli.

Jedni sa pogodni i uśmiechnięci, zaś drudzy... nawet ich nie opiszemy.

Każdy ze strażników jest inny, maja swoj tok nauczania i zwyczaje. Omówmy kilkoro z nich:

SŁONECZKO - pogodna, uśmiechnięta, myśli, że jest zabawna. Zapowiada wszystkie kartkówki i sprawdziany, rozumie uczniów. Niestety, z jej lekcji nie wyniesiecie nic co będzie wam potrzebne na sprawdzian.

ORGANIZER - najbardziej ogarnięta osoba w gronie nauczycielskim, zawsze o wszystko dba i pyta. Przygotowuje się wcześniej do lekcji, aby uczniowie jak najwięcej zrozumieli.

KOŁYSANKA - krótko ujmując, jego sposób wymowy działa na was usypiająco, dlatego zazwyczaj już na początku lekcji śpicie.

DYKTAFON - wyróżnia ją, spokojny i powolny ton dyktowania. Okazuje się jednak, że pomimo zwyczajowego zanudzenia, wiecie bardzo dużo.

NAWALONY - o tym typie nie ma co dużo gadać, przychodzi na lekcje i zaczyna swój monolog wewnętrzny do tego dokłada dziwne zachowanie, którego nikt nie rozumie. Całość również podkreślają kartkówki i sprawdziany, których nie oddaje na czas.

WREDOTA - Na lekcji robi wszystko ściśle z materiałem, nikt nie wie co się dzieje. Na kartkówkach zazwyczaj 2 lub 3. Większość bierze nieprzygotowanie już na początku semestrów. Dziwi się, że czegoś nie rozumiemy.

Krótko ujmując, nauczyciele to strasznie dziwne i różniące się osoby. Do każdego trzeba podejść inaczej. Więc nie zważając na tytuł tej części powiem wam tak, miejcie wywalone na nich, bo i tak nigdy im nie dogodzisz.

Pozdrawiam
cosikejtam

JAK PRZETRWAĆ PIEKŁO? CZYLI PORADNIK JAK PRZEŻYĆ LICEUM.Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz