23

499 47 16
                                    


მოკლედ, ამდენი ვაი ვაგლახის მერე წევეით აკადემიაში და პიჯაკი, რომელიც უნდა შემეკრა, გახსნილი დავიტოვე.... რატომ??? ა რ   შ ე მ ე კ რ ა ! ! ! !

მოკლედ, შევედი ჩემს ოთახში, სადაც ჯონიონი და მომო რაღაცაზე კამათობდნენ.

- იუნაა!!! - მომვარდა ორივემ და გამჭყლიტეს. 

- მეც მომენატრეთ, მაგრამ ნეიონი სადაა? - ამ სიტყვებზე უცნაური სიჩუმე ჩამოვარდა.

- ნეიონი...  ამ.. -  და კარმა დაიბრახუნა.

- ვერ მომიშორებთ პატარა ძუკნებო! - შემოვარდა სოჯუს ბოთლით ნაიონი და გაიშხლართა იატაკზე.

- ამან პოლისჯოხი მოწია?? თუ ქაის ნასკებს უსუნა?? - მომომ საწყალი სახით შემომხედა 

- რა ქნა და გუშინ მაგრა დათვრა, დღეს კიდე პახმელიაზეა და ეტყობა კიდე ხუხა სოჯუ ამ სასიკვდილემ! - ნაიონმა თავი ძლივს ასწია და ამოილუღლუღა

- კორონა ფეხებს ვერ მამჭამს - ხუხა კიდე ერთი ყლუპი და სულ გაითიშა.

- აუ ეს საწოლზე დააგდეთ რა. მე საქმე მაქ. - ორივემ თვალი ჩამიკრა და მეც  გავვარდი. დროა ვიღაცას ნერვები შიშველი ხელით ამოვუღო...ჰეჰე!

კაბინეტს მივუახლოვდი... კარგი რა! კარზე მაინც გააკარი რამე ფერადი.

 " არ შემოხვიდეთ

                  პ.ს განსაკუთრებით ვარდისფერ ვირთხას ეხება ეს სიტყვები "


ოხ! მომზადებულა უკვე ესეიგი. ნაჰ! მკიდია!

 შევაღე კარი და ეს რა ნახა ჩემმა თვალებმა და ეს რა გაიგო ჩემმა ყურებმა!

დგას ნამჯუნი და ტელეფონზე ჩამოკიდებული პატარა ბავშვივით ცქმუტუნებს.

- კარგი რა დედა! გითხარი, არ მშიოდა თქო! კარგი რა აქ არ მოხვიდე!!! კარგი რა დედა! რად მინდა კატლეტები!!!! - ხრუნვა დაიწყო. მე ვიდექი და სიცილს ძლივს ვიკავებდი.

- ნამჯუნა, მთელი ცხოვრება დაგცინებ!!! ჰა!!!!!!! - ამომვარდა მაინც ბოლო ბგერა. ნამჯუნმა დენდარტყმულივით გამომხედა და ტელეფონი ძირს დაუვარდა. აი ჩემთვის კიდე იცით რისი დროა??? გაქცევის!

 ავცოცხე იქიდან.. საქმე ისაა რომ ისეთი სიჩქარე ავკრიბე, კედელს შევასკდი თავით!

- ოე!! სად გარბიხარ! იცოდე, არაფერი გაგიგია!!!! - ყვირლით გამოჩნდა ნამჯუნი, რომელმაც ჩემი რეტიანი სხეულის დანახვაზე თავში ხელი წამოირტყა.

- იუნ,  კარგად ხარ?? - ჩემგან კი მხოლოდ ეს პასუხი მიიღო

- ეგ მაჩვი იტყუება! პრეზიდენტი არ არის!!!

- კარგი რა! არ მომწონდე მაინც! - ესღა გავიგე და გავითიშე. ცხოვრებაში პირველად, თავის დარტყმით გავითიშე. ეჰ... არადა მეგონა, ხის თავი მქონდა

************************************************************ 

სოუ, დიდი ხნის უმუზობის მერე მევიდა ეს მუზა. ნუ განმსჯით, მუზის გარეშე ვერასოდეს დაწერს ადამიანი. იმედია კარგი იყო ^^

პრინცესა პოლიციაში?! ( დასრულებული )Where stories live. Discover now