ტფ.....

416 31 5
                                    

 ეს არ უნდა მექნა?..... ტფ..... ანუ, აქ რას ვხედავ,

ნამჯუნი სკამზე ზის , მაგიდაზე ფეხები აქ შემოლაგებული და თვალის ნიღაბი უკეთია, ის გოგო კი მოპირდაპირე დივანზე ზის, ხელში ფურცლები უჭირავს და სლაშს წრუპავს......

დამტროლეს.......???? 

კი

დამტროლეს

- ეს... რა... ვინ.... - ენა დამება... გოგომ გამომხედა და აი ყვეეელაზე ჩაბი და საყვარელი ღიმილი მომანათა....

მოიცა

ეს ის გოგო არ არის, ნამჯუნმა რო მოიშორა ადრე?.....

ანუ

ეს

რა აქ

wtf...............

- ამ... რა ხდება ჰიოლინ?... რაიყო დრამის ნეირონები დაკარგე?? - მოიხსნა ნიღაბი ნამჯუნმა... რა დრამაო? რა რამაო?? ( DRAMAMA RAMAMA RAMAMA HEY!!!!... ბოდიში.... მონბებე ტვინი ჩამერთო ) 

 - ვა... აქ რა გინდა?? გამოსაშვებზე არ უნდა იყო??? - აბა რა, და შენ აქ უნდა ეგდო.

- ნაჰ, მომო შეყვარებულთანაა წვეულებაზე, ნაიონი და ჯონიონი ერთმანეთს ხოცავენ.... მარტო რა მინდა??? - ნამჯუნმა წარბები შეჭუხნა

- და ჰოსოკი, ქაი?? - ფუ.... კარგი.... ჩემი მოშორება უნდა... ოკ

- ჰოსოკი გიჟივით ცევკავს და ჩემთვის დრო სად აქვს, ქაი კიდე სარკეს ეფლირტავება.... ისე, ჩემი მოშორება თუ გინდოდა პირდაპირ გეთქვა - დედიკო დედა! წამოფრინდა სკამიდან.

- ამ... ხელს ხოარ გიშლით ფლირტში?? - ჩაბი გოგომ ჩაახველა.

- კარგი რა ჰიოლინ, გადაღებები არ გაქვს?? წადი რა! - რა პირდაპირია... ვაუ. ჰიოლინმა ბიჩ ფეისი მიიღო

 და ნამჯუნს თავში წამოარტყა

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

 და ნამჯუნს თავში წამოარტყა.

- უფროს დას პატივი ეცი ეხლა!!! - აუჩ...მაიცა- - რა?? უფროს დასო??

აბა... ოპპაო?? იმ დღეს ოპპა დაუძახა....

- მაიცა, მაიცა, მაიცა, მაიცა მაიცა, მაიცა მაიცა, მაიცა, მაიცა, მაიცა მაიცა, მაიცამაიცა, მაიცა, მაიცა, მაიცა მაიცა, მაიცა მაიცა, მაიცა, მაიცა, მაიცა მაიცა, მაიცა.... ამიხსენით რა ხდება???? - ორივე გაჩერდა და გამომხედა... ჰიოლინმა გამიღიმა და ჩემი ხელები თავის ხელებში მოიქცია.

- მოკლედ, ლამასო, მე ვარ ჯუნის უფროსი და... და კი, მსახიობი ვარ... თან ცნობილი... მაგრამ ალბათ არ მიცნობ ლმაო - ოქეი... მერე?? 

- და ჩემი ძმა მეხმარება- ნამჯუნმა გააწყვეტინა

- და მტანჯავს და მაიძულებს, დრამატულ სცენებში დავეხმარო, როლში რომ შევიდეს - ახლა გასაგებია.... ფბ... სამუდამოდ დავცინებ.

 ნამჯუნმა თვალებზე შემატყო, დაცინვას რო ვაპირებდი.

- აბა, წავედი, ნახევარ საათში მაქვს გადაღებები და განგნამამდე თხუთმეტი წუი უნდა.. ასე რომ კარგად~~~ - ჰიოლინი კარიდან გავარდა.

აი ნამჯუნმა კიდედ კედელზე ამაკრა...

ტფ

უი, დღეს ტფ ების დღე მაქ თუ რა???

სახე ახლოს მოწია და საშიში სახით დაიწყო ლაპარაკი.

- არც კი გაბედო და დაცინვა არ გაბედო! იცოდე, არ შეგარჩენ  - ცდილობს საშიში იყოს... ლმაო

- თორე რა, დედიკოს დაურეკავ და ეტყვი კატლეტები არ მოგიტანოს?? - სახე დაეღრიცა და მომშორდა... ვიცი რა როგორ უნდა გავაბრაზო.

- იცოდე- სიტყვა გაუწყდა, მუსიკის ბაგუნი გაისმა და შემასკდა, ისე რომ თავზე დამეცა.. მერამდენედ.... აი მერამდენედ... მეტკინა ძვლები...ჩამემტვრა თორმეტივე წყვილი ნეკნი.

 აუჩ... ბათ მითხარით ნამჯუნი ასე რატო მიყურებს... რამე მაქ სახეზე?? თუ კატლეტებზე ფიქრობს და სახე გაუშტერდა...

- იონა... - რაო? თავიდან ბოლომდე გადამიკეთა სახელი... არა თავიდან ბოლომდე არა, ერთი ასო შეცვალა, მარა

- იუნა იდიოტო! - თავი გააქნია და ისევ შემომხედა... ეხლა ვიგრძენი, ალკოჰოლის სუნი აქვს... ტფ

- კი... იდიოტი ვარ... ერთი ლიტრა ჭაჭა რამ დამალევინა- ნელ ნელა თვალები ეხუჭებოდა... ღმერთო ოღონდ ეს არა... თუ თვითონ არ მომშორდა, ბულდოზერიც ვერ დაძრავს ადგილიდან ამ ბეჰემოთს!

და... ჯანდაბაა!!!! 

შუქ?.... 

end of flashback

**********

დიახ... ეს იყო 30 თავიანი flashback ის დასასრული. ხვალ კი სპეციალური წერილი იქნება.. დაელოდეთ ^^

პრინცესა პოლიციაში?! ( დასრულებული )Where stories live. Discover now