🌷Z🌷

1.9K 154 53
                                    

Bebeğim, elimi tut

Kocam olmanı istiyorum

Çünkü sen benim Iron Man'imsin

Bebeğim, seni 3000 kere seviyorum

Bebeğim, bu şansı değerlendir

Çünkü bizden bir şeyler olmasını istiyorum

Hollywood filmlerinden çıkma bir şey.

-Stephanie Poetri - I Love You 3000

Final

-6 Yıl Sonra-
Kwon MinGyu 4 yaşında.
***
"MinGyu yavaş!" Etrafta koşuşturan oğluna uyarıcı bir şekilde seslendiğinde babasına benzeyen bakışlarıyla sana dönüp bir öpücük atmıştı.

"Bulduğu her fırsatta bir şekilde öpüyor seni." RiJin sandalyesinde arkasına yaslanıp konuştuğunda ona döndün.

"Yılışıklığı biraz sana çekmiş galiba." Etraftaki görevlilerle kendince oyun oynayan oğluna göz ucuyla bakmayı ihmal etmiyordun.

"Tabii ki de bir şeyleri bana çekecek. Elimde büyüdü. Teyzesiyim ben onun." Gururlu bir şekilde göğüsünü kabartarak konuştuğunda gözlerini devirmiştin.

"Ne konuşuyorsunuz bakayım?" Jiyong elindeki mikrofonla ikinizin arasına dalıverdiğinde RiJin agrasif bir şekilde küfür etmişti.

"Çok ayıp." Jiyong yalandan kaşlarını çatarak parmağını salladığında RiJin elinin tersiyle onun omzuna vurdu.

"Ne zaman başlayacak konser?" Eşine sokularak konuştuğunda yanağına içli bir öpücük bırakıvermişti 

"5 dakikaya çıkıyoruz sahneye. Seung Hyun hazırlanamadı bir türlü." Sonunu gözlerini devirerek söylese de  diğer yanında oturan kadını sinir etmek için yaptığı belliydi.

"Aman senden sıra gelmemiştir benim kocama be! Malum moda ikonumuz sensin. Yapmışsın saçını yine çakar lamba gibi zaten." Jiyong aldığı tepkiye kıkır kıkır güldüğünde hafifçe kolunu çimdikledin.

"MinGyu! Gel appaya öpücük ver. Noonalarına ve Hyunglarına şarkı söylemeye gideyim." Oğlun dansçılardan birinin kucağından atlayıp koştura koştura babasının kollarına girivermişti.

"Çok eğlenin appa! Ben de buyadan izleyip eğlenicem." Sahne arkasındaki herkes oğlunuzun tatlılığı karşısında eriyordu.

"Eğer istersen çağırdığımda sahneye gelip sen de bizimle eğlenebilirsin tamam mı?" Jiyong uysal bir sesle MinGyu'nun yanaklarını okşayarak konuştu. Oğlunuz kısık gözleriyle utangaç bir şekilde babasına baktı ve hafifçe kafasını salladı.

"Hadi amcalara da öpücük!" Daesung dizlerinin üstüne çöküp kollarını açarak konuştu.

"Ay öpücük makinası mı bu çocuk yahu?! Gelen geçen öpütürüyor kendini!" RiJin kızıl saçlarını geriye atıp konuştuğunda kaşlarını kaldırarak ona döndün.

"Kıskanıyorsun değil mi?"

"Sana ne?" MinGyu amcalarına da birer öpücük verirken RiJin kıstığı gözleriyle onları izliyordu.

"Konserden sonra görüşürüz." Jiyong sana yaklaşıp hafifçe eğildi dudaklarından hızlı bir öpücük aldı.

"Görüşürüz." Gülümsedin ve sen de onun dudaklarından bir öpücük çaldın.

3000 Kez [Kwon Jiyong OC]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin