Burcu

1K 33 3
                                    

   Canlarım vote ve yorumlarınızı bekliyorum :*                **********                                                                         Sınıfa girdiğimde ders başlamıştı ve bayan hoca birşeyler anlatıyordu. Özür dileyerek girip giremeyeceğimi sordum. Bundan sonra geç kalmamam konusunda uyardı ve oturmamı söyledi. Gözüme kestirdiğim güzel bir kızın yanına oturdum. Gülümseyerek konuşmaya başladım.

"Selam ben Öykü."  O da gülümsedi. Gerçekten tatlı birisi. Daha tanışmadan sevdim.

" Ben de Burcu. Memnun oldum."

Hocanın kafamızda bitmesiyle ona döndük.Tek kaşını çatmış  bize bakıyodu.

" Tanışma faslınız bittiyse derse dönsek diyorum. İlk günden geç kalarak gözüme fazlasıyla battın küçük hanım, istersen daha fazla batma." dedi. Lisede hocalardan fazlasıyla çekmiştim zaten bi de üniversitede hiç çekemezdim. Bu yüzden iki tokat bir yımrıhla işi bitirdim. Tabi ki hayalimde.. Gerçekte ise nazik ve kibar bir kız gibi davranak özür diledim. Neyse ki daha fazla konuşmadı ve 'ses kes yoksa dersimden kalırsın' bakışı atıp ders anlatmaya devam etti. Burcu ise kulağıma eğilerek

"Tenefüste tanışmaya devam ederiz" dedi

Başımı onayladığım anlamında salladım ve telefonumu alarak sıra altından sosyal hesaplarıma baktım. Kadına daha ilk dersten gıcık olmuştum ve tabiki dersini dinlemeye hiç niyetim yoktu şu an. Biraz sonra zil çaldı ve Burcuyla okulun bahçesine çıktık. Yanımıza kıvırta kıvırta mini elbiseli bir kız geldi. Bana ters bir şekilde baktı ve Burcu'ya yaklaşıp benden uzağa çekti. Fısır fısır bişeyler anlatıyodu. Burcu şaşkın bir şekilde bana baktı ve sonra kıza bişeyler söyleyip tekrar yanıma geldi. Tabi haliyle benim merak seviyesi en üst düzeyde. Meraklı bir şekilde bakarken ben ne olduğunu sormadan Burcu konuştu.

"Öykü yanlış anlamazsan bişey sorucam" diyerek banklardan birine oturdu.

"Tabi sorabilirsin canım" Yanlış anlayabilirim. Ama sorma dicek değildim ya. Hem çok meraklıyımdır ben. 

"Ayaz'la sevgili misiniz?"  Ayaz kim be. Şaka falan heralde. Ama çok ciddi sormuştu.

"Ayaz diye birini tanımıyorum. Biriyle karıştırdın sanırım" Anlamamış bir şekilde baktı.

Tek kaşını kaldırdı ve "Nasıl tanımazsın bu sabah aynı taksiden inmişsiniz." Demek o öküzün adı Ayaz. Yanımıza gelen kız da bizi görmüş olmalı ki hemen Burcuya söylemiş.

"Ha sen o öküzü diyosun. Ne sevgilisi ya aman düşman başına." diyerek sabah başıma gelen talihsizlikleri anlattım. Burcu da ağzı açık halde beni dinledi.

"Vay be Öykü sabah sabah neler gelmiş başına. Ama benden sana tavsiye, bu Ayaz'a daha fazla bulaşma. Yoksa kurtulamazsın" 

"Yok ben zaten yüzünü bile görmek istemem ama aynı üniversitedeyiz yani bu pek mümkün olmayacak. Hem sen neden Ayaz'ı tanıyomuş gibi konuşuyosun?"

"Çünkü tanıyorum. Ayaz'la ailelerimiz yıllardır dost. Biz de yıllardır arkadaşız yani. Ama onun hakkında pek iyi şeyler söyleyemicem" Kesin mafya babası falan bu Ayaz. Aferin Öykü başına bela açtın.

"Bu Ayaz neden bu kadar kötü ki. Ne yaptı yani?" 

"Her gün farklı kızla takılır. Yani ciddi bir ilişkisi hiç olmamıştır. Şeyma sizin aynı taksiden indiğinizi söyleyince bu yüzden çok şaşırdım.Yani senin de o kızlardan olduğunu düşündüm. Bunun dışında okulda ondan korkmayan erkek yoktur. Çünkü hiçbiri ona bulaşıp dayak yemek istemez. Kısacası tam bir psikopat."  Demek o cadının adı Şeymaymış. Ayaz'a gelince. Bittim ben bittim. Şehri mi terketsem yoksa okulu mu bıraksam. Hayır olmaz hele ilk günden bunu düşünmem çok saçma. 

"Burcu yanımdasın dimi yoksa anlattıklarına bakılırsa ben bu Ayazla tek başıma uğraşamam."           

"Biliyorum ben seni korkuttum ama korkma ben  yanındayım. Hem belki de hiç bulaşmaz sana. Alt tarafı koşarken ona çarpmışsın. Sonra onun çağırdığı taksiye binmiş ve ona defalarca kez öküz demişsin. Ama yine de kötü düşünme belki de unutmuştur  olanları." Çok iyi yatıştırıyo gerçekten. 

"Tamam Burcu ya neyse. Umarım unutmuştur. Hadi derse gidelim" dedim ve kalktım. Tam arkamı döndüğüm sırada birine çarptım. Bugün birine daha çarparsam hap içip kendi boğazımı kesicem sonra da  2342344 katlı bir gökdelenin 19732. katından kendimi atıcam. Bu arada boğaz demişken, ben çok acıktım be. Nys..s..s

Burnuma dolan kokusundan anladım kim olduğunu ve korkarak yüzüne baktım. Sizce kim??


Karpuz MevsimiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin