No už jsme museli jít vůbec se mi nechtělo z toho úžasného stolu, ale museli jsme na španělštinu co se dá dělat. Jenže jsem se vůbec nedokázala soustředit na hodinu a jen jsem přemýšlela nad tím co bude dál jestli půjdeme spolu i ze školy. Bohužel mě z mého snění probudila paní Zálešáková, vůbec jsem nevěděla co děláme tak do mě Tereza šťouchla a vrazila mi do ruky pracovní sešit. Stálo tam Anna esta aprendiendo(Anna se učí). Jenže místo toho jsem přečetla. Anna busca un pajáro(Anna hledá ptáka) nevím jak se mi to povedlo ale španělština mi nejde. Celá třída vybuchla smíchy. A paní Zálešáková mi řekla ,,přijde ti to vtipné máš za pět". To je vážně super z Španělštiny si nikdy známku nevylepším no nic. Ještě dvě hodiny a pak konečně domů. Jenže už nezvládnu myslet na nic jiného než na Tomáše. Ale já to přežiju snad! Když jsem odešla na chvíli ven z třídy zas tam na mě zas vybafla Vanesa. Čekala jsem přednášku ale naopak mě jen pozdravila a odešla s křečovitým úsměvem Vanesa kuje pikle. Když jsem vešla zpátky do třídy měla jsem na židli papírek na kterém bylo napsáno telefonní číslo a k tomu napiš Tomáš . Teď už jsem na hodinu nemyslela už vůbec přemýšlela jsem co napíšu jak začnu a tak dále. Až těch dlouhých 90 minut konečně skončilo běžela jsem za Tomášem jestli jde domů a on řekl že asi jo. Tak jsem vyrazili. Byl nějaký smutný tak jsem se ho zeptala co se stalo a on mi jen rychle odpověděl ,,rozešla se semnou Vanesa". Já jsem odpověděla ,, že je mi to moc líto", ale ve skutečnosti jsem byla hrozně ráda. Zeptala jsem se jestli můžeme teda furt sedět s nimi". Zamyslel se a řekl ,, klidně". Pak jsem jen šli a mlčeli. Až jsme dorazili k jeho domu odešel ale bez rozloučení. Tak jsem si říkala co jsem udělala špatně. Až jsem dorazila domů byla tam máma ale ne sama byl tam tlustý chlap s nějakým šesti letým chlapečkem. Máma řekla ,,to je můj nový přítel Karel a toto je Tobík". Já říkám ,,kde budou spát"? Máma řekla ,,Karel odkoupil od souseda tu garsonku vy budete spát tady a já s Karlem v garsonce". To je opravdu super budu spát s šestiletým Tobiášem. Ale všechno zlé je pro něco dobré možná máma přestane pít alkohol. Ten kluk je divný ještě nepromluvil. Šla jsem do ložnice zavřela jsem a vzala mobil. Napsala jsem na to číslo.
Já:ahoj❤️
On:Čus konečně si napsala
Já: promiň ale máma si našla nového chlapa
On: to mě mrzí
Já: nemusí
On: co si dělala na té španělštině
Já: nic jen jsem blbá
On: nejsi si skvělá
Já: jdeš zítra do školy
On: ano
Já: tak zítra
On: ahoj
Já:ahojky❤️
Teď se jdu na večeřet. Bohužel tam s námi byl i Karel s Tobiášem. To dítě furt nepromluvilo. Máma se s Karlem furt líbala. Tak mě nepadlo že se zeptám co Karel dělá? On jen odvětil ,,to tě nemusí zajímat a běž s tobiášem už spát. Já na to je teprve osm běž. Tak jsem šla to dítě šlo se mnou a já jsem nemohla usnout furt se mi hlavou honil Tomáš.
ČTEŠ
Girl👩🏽 or boy👱🏼♂️
RomanceAhoj jsem Veronika a tohle je můj první přiběh nebude to nejlepší ale snad se vám to bude líbit❤️😊 a pokud ano určitě budu pokračovat❤️😊