Kapitola 5.

22 0 0
                                    

Když jsme dorazili k Tomášovi tak jsem se jen podívala oknem Tomáš ležel na sedačce a měl sádru. Řekla jsem si,,sakra teď když má sádru se kolem něj bude motat každá holka ve škole." Teď to budu mít ještě těžší. Tobík byl smutný nevím proč. Když jsem dorazily domů jen se rozběhl do postele a skočil do ní. Jdu k němu zvednu ho a posadím ho a sednu si k němu. Dá se s nim na něčem domluvit sice jen kývá hlavou, ale lepší než nic. Zeptám se ,,Tobíku  někdo ti ve škole ublížil?" On se jen zkroušeně koukal na podlahu. Tak jsem se zamyslela a řekla jsem ,,dáme si zmrzku?" On se rozběhl do kuchyně. Já jsem se jenom zasmála a šla jsem za ním. Spokojeně si sednul ke stolu jakoby zapomněl na jeho problémy. Nandala jsem mu do misky a dala mu lžičku. Dělá mi starosti Tobík. Napadá mě, že ho někdo šikanuje, ale v první třídě? Přišel mi email od paní učitelky Žáčkové. Psala mi něco  o tom, že Tomík potřebuje jít do zvláštní školy, protože nemůžou pracovat s dítětem ,které nemluví. Bohužel mi došlo, že máma a Karel nic dělat nebudou. Všechny ty papíry a poradny to nepřipadá v úvahu musím ho naučit mluvit. Dneska u večeře pokud nějakou budeme mít to s nimi vyřeším. Když máma přišla domů řekla mi, že mám uvařit večeři. Tak jsem šla škrábat brambory. Máma mi říká,, prostři stůl umí nádobí a jděte spát mi s Karlem budeme mít krásný večer. Tak jsem šla prostřít stůl a dovařit večeři, až jsem dovařila večeři. Přišel Karel sednul ke stolu a zařval,, jídlo na stůl" Měla jsem chuť mu říct, že takovýho debila jako je on  obsluhovat nebudu ale rozhodla jsem se, že radši ne. Jak jsme tak jedli tak jsem se zeptala Karla ,, můžu se zeptat proč Tobík neumí mluvit?" On se na mě zuřivě podíval a zakřičel,, co ti je do toho?"  Já jsem jen odvětila,, Třeba protože jste mi ho dali na starost mu zařídit školu a oni ho nechtěj učit, když neumí mluvit." On se rozčílil a řekl tak bude chodit do zvláštní školy?" Já jsem se zeptala ,,a víte kolik musíte vyplnit papírů." On řekl,, tak to vyřešíme později." Teď skliď ze stolu a pak běžte spát." Řekl Karel. Zvedla jsem se naštvaně se na něj podívala a začala jsem sklízet ze stolu a dala jsem to do dřezu a oznámila jsem ,že to umyju zítra. Teď jsem šli do postele. Furt jsem koukala na mobil jestli Tom nepíše ale nepsal tak jsem šla spát.

Dostali jste se na konec publikovaných kapitol.

⏰ Poslední aktualizace: Mar 16, 2020 ⏰

Přidej si tento příběh do své knihovny, abys byl/a informován/a o nových kapitolách!

Girl👩🏽 or boy👱🏼‍♂️Kde žijí příběhy. Začni objevovat