1.kapitola

25 1 0
                                    

Každý den kdy uléhám do postele vedle mé matky v malé vesničce Hrabětice. Honí se mi hlavou různé myšlenky, ale nejčastěji o něm o Tomášovi Vejvodovi. Znám už ho od školky jednou jsme si dokonce řekli jedno slovo a to bylo promiň ,ale všechno nějak musí začít. Než usnu přemýšlím nad tím jak se začneme bavit a pak bude svatba a tři děti a vnoučata prostě vysněný život. Když se ráno probudím kouknu se na mámu a vidím jak vyspává. Obléknu se, nasnídám, udělám hygienu a vyrážím. Každé ráno chodím kolem Tomového domu. Nikdy tam není ,ale dnes vyjde. Chtěla jsem utíct ,ale už se ozvalo hej Kiki já se otáčím on ,,ahoj" a já ze sebe vyplivnu něco jako ,,ahčus" on se na mě jen divně podívá a řekne ,,ty chodiš na novou střední školu?" Já jsem odpověděla ,,jo" a on na to ,,tak půjdem spolu moje srdce se rozbušilo." Vyptával se mě na různé otázky a já jsem jen nervózně odpovídala ano, ne nebo jsem mykla rameny. Když jsme dorazili k obrovské bráně školy, tak se na něj vrhla Vanesa a pak se na mě opovrženě podívala a zeptala se ho: ,,a kdo je tohle". Přitom  mě moc dobře zná nesnášíme se už od školky. On jen ,,to je  kiki" a já ho opravila že jsem Týna. Bylo 7:55 tak jsem řekla že musim běžet na Češtinu a oni na to že chodí do stejné třídy tak jsme vyrazily, Vanesa vypadala jak kdyby mi chtěla vydrápat oči z důlků, ale snažila se to zakrýt křečovaným úsměvem. Když jsme dorazily do třidy šla jsem si sednout za mou nejlepší kámoškou Terkou myslela jsem že omdlím štěstím. Po pár nudných hodinách když zvonilo na konec páté hodiny  jsme šli na oběd. Na obědě ke mně přišla Vanesa a začala  na mě řvát že Tomáš je teda její kluk.
Já jsem jí jen odpověděla jsme jen kamarádi ! Ale v hlavě jsem si říkala bude můj ty mrcho. Potom jsme s Terkou odešli k okýnku, kde jsme si vzali, a  vyrazily jsme k lavičce do koutě kde sedíme jen my. Po pár soustech na nás Tom pokřikl  pojďte za námi. Vanesa se na něj otočila a jen odpověděla ,,chceš aby si k nám sedli tyhle ušmudlaný holky, nechci si zkazit  pověst." On jen zamával aby jsme šli za nimi chápete to já budu sedět u oblíbeného stolu! Chtěla jsem radostí skákat.  U stolu byli i Tobiáš, Kiki dokonce i hvězda naší školy Amálie co bylo nejlepší Tom a Dan ten se líbí Terce. Nervózně jsem přišli a všechny pozdravili, oni se jen podívali a otráveně odpověděli ,,ahoj." Chvíli bylo ticho ,ale pak se nás začali vyptávat na různé otázky říkali jsme vtipy, smáli se, byl to nejlepší oběd mého života. Když jsme se loučili řekli nám že jsme u nich vítaný. Měli jsme ohromnou radost první krok máme. Zařadit se do oblíbené skupiny.

Girl👩🏽 or boy👱🏼‍♂️Kde žijí příběhy. Začni objevovat